~18~

14 0 0
                                    

Omg...cea mai frumoasa dimineata ever!! M-am trezit in bratele lui Harry imi era asa dor de aceste dimineti!Incerc sa ma dau jos din pat dar sunt oprita de Harry!
"Unde crezi ca pleci!"
"Niciunde!"
"Vrei cafea?"(eu)
"Daaaa!"
Ok ma dau jos din pat si ma duc sa fac cafea!! Sunt luta prin surprindere de Andrei care era suuper fericit!
"La multi ani, sis te iuubeeesc mult de tot!!"
"Stai ce!?"
"Azi e ziua ta,mai exact faci si tu 18 ani!!"
"Serios am uitat de ziua mea!!"
Apoi vine Harry care era si el fericit!
"La multi ani, unicornul meu pufos! Te iubesc mult,mult de tot si nu vreau sa ne mai despartim niciodata!! Sper sa ai cea mai frumoasa zi de nastere!!"
"Multumesc iubi!!! Dar totusi chiar am uitat de ziua mea!!"
Apoi au venit si Louis si Bri!
"La multi ani, vacooo!!! Te iubesc fata nebuno!! Sa nu mai faci prosti!!!"
"Omg, te iubb vaca mea!!"
"La multi ani , piticot!!! Te iubesc mult,mult de tot si ce pot sa spun inca sunt aici sa plangi pe umarul meu, sa stam impruna doar ca sa te simti mai bine, sa te ajut sa treci peste toate!!"
"Awwww te iubesc mult de tot, bff!!"
Apoi Zayn si Perrie!
"La multi ani, nebuna mea!! Te iubesc proasto si te iubesc fucking muult de tot!!"
"Waaaaa iubirea mea!!!"
"Vai tu fata, la multi ani, piticanie!!! Mai ti minte prima oara cand ne-am intalnit, nebun si eu csf!! De atunci am devenit prieteni si tot de atunci te iubesc unicorn mic indesat cu nutella!!!"
"Te iubesc boule!!!"
Deci nu se putea sa imi invep dimineata mai bine decat atat!! Nu pot sa cred ca am uitat ca azi fac 18 anisori, sunt si eu majoraaa!! Yaaaassss, azi avem party!!! De abia astept diseara!!! Acum trebuie sa mergem la restaurant sa decoram sala!! Dupa am mers
acasa sa ma pregatesc! Cred ca mi-a luat mai bine de 3 ore sa fiu gata! La final aratam asa:

cea mai frumoasa dimineata ever!! M-am trezit in bratele lui Harry imi era asa dor de aceste dimineti!Incerc sa ma dau jos din pat dar sunt oprita de Harry!"Unde crezi ca pleci!""Niciunde!""Vrei cafea?"(eu)"Daaaa!"Ok ma dau jos din pat si ma duc s...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acum ar fi cazul sa plec catre local pentru ca am cam intarziat!!! Yaaas fac si eu 18 anisori nu pot sa cred omg!!
Ok, am ajuns la restaurant si bineinteles ca sala arata minunata doar este decoarata de mine acolo erau deja toti bine inteles ca eram ultima, thug life! 😎
Acum e timpul sa ne distram!! Oke am incaput sa dansam sa facem karaoke!!
Pe la 12 am zis si eu sa sparg gheata, gen m-am dus pe scena sa cant ceva!!
"Bun,bun hai liniste ca vreau sa cant!!" 😂😂
Au facut liniste ca nu aveau de ales because nu te pui cu nebuna!! Oke am inceput sa cant meleodia lui Melanie Martinez-Mrs. Potato Head!! Bitch please Mel is queen!👑
Apoi a venit Harry si de ce era acolo, omg se-a pus in genunchi...iuuuuiiiiiii!!!
"Rebecca...vrei sa fi impreuna cu mine pentru totdeauna??"
"Omg,omg,omg...aaaaaaaaaaaaaaaaaaa,DA,DA,DA!!!! Chesti asta s-a intamplat cand am sarit pe el si l-am doborat!!! Hihihihihi!!!
"Ba hai odata cu cadourile!!"(Andrei)
"Gata,acum!!Cine-i primul?"
"Euuuuuuuuuuu!!!!"(Andrei *tipand*)
"Esti langa mine!"
"Scuze! Oke acum uita-te mai bine sigur o sa vezi ceva!!"
Ma uitam prin tota multime de oameni dar nu vedeam pe nimeni, incerc sa ma uit mai bine si intr-un colt il vad pe Mike,lacrimile incep sa curga iar eu alerg si sar in bratele lui!! Mike bff-ul meu pe care nu l-am mai vazut de doi ani!!
"Omg, boule te iubesc si mi-ai lipsit!!"
"Si tu mie vaco eu te iubesc mai mult!!"
"Cum ai reusit sa il aduci aici?"
"Am sursele mele!!"(Andrei)
"Wtf nu incerca sa pari wow, ca nu-ti iese! Dar mersii!" 😇
Asta a fost unul dintre cele mai minunate cadouri ever! Anyway am mai primit o tona de cadouri si nu stau sa le enumar because lene!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 16, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

New Life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum