Depresie

21 0 0
                                    

A trecut o luna si azi trebuia sa aflam daca este fetita sau baietel si tot azi ii voi spune mamei ca sunt însărcinată!
M-am trezit la 8 asa ma trezesc in ultima vreme am coborât jos sa mănânc ceva tipic mie CEREALE CU LAPTE !!!
Apoi m-am dus sus sa ma imbrac!! M-am îmbrăcat lejer!!

A trecut o luna si azi trebuia sa aflam daca este fetita sau baietel si tot azi ii voi spune mamei ca sunt însărcinată!M-am trezit la 8 asa ma trezesc in ultima vreme am coborât jos sa mănânc ceva tipic mie CEREALE CU LAPTE !!!Apoi m-am dus sus sa...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pe la 9:30 am plecat la doctor cu Harry pentru ca s-a rugat de mine sa vina!! Eram amândoi entuziasmati sa vedem ce va fi!! Am ajuns acolo si intr-o jumatate de ora am terminat!! Vom avea...........fetita!!! Yuhuuu!!!
"De abia astept sa ii spun lui mami!!!"
"Daa!!" Era supărat pentru ca el nu avea cui sa ii spuna!!
"Nu mai fi trist te vei împacă cu ei!!"
"Sper!"
Am ajuns la mami..
"Mamiiiii!!!!!"
"Daaa!!"
"Pai nu stiu cum sa iti spun dar..."
"Nu o mai lungi atat!! Vom avea un bebe!!"(Harry)
"Aaaaa!!!!"(mama)
"Fetita!!"
"Dublu aaaaaaa!!"
Am mai stat la mama cam o ora sau doua si apoi am plecat să facem niste cumpărături!! Am terminat pe la 13:00 pentru ca am avut mult de cumparat!!!
Eram singura pentru ca Harry se oprise la un magazin ca a uitat sa cumpere ceva!! Ultimele cuvinte pe care le-am auzit au fost ale lui Harry!!
"Beccaaaa!!!"
Apoi nu am mai vazut nimic!!!!!!
M-am trezit totul in jur era alb nu vedeam pe nimeni cand dintr-o data in fata mea a aparut un băiat care mi se parea cunoscut!!
"Brian!!" Apoi am inceput sa plâng!!
"Bubi!!!" Asa imi spunea el oh apropo Brian este varul meu care a murit intr-un accident de masina!!
"Nu pot sa cred nu te-am mai vazut de 5 ani!! Totusi e bine ca vom putea sta impreuna pe veci!!!"
"Nu bubi tie inca nu ti-a venit timpul tu trebuie sa iti trăiesti viata!! Eu am venit doar sa te întâmpin sa iti spun că trebuie să fii tare!! Se vor intampla multe dar am eu grija ca bubi meu sa nu pateasca nimic!!!"
"De ce? Oricum viata mea nu are sens pentru ca o am doar pe mama si vreau sa il vad pe tata!!"
"Ai grija de tine si nu uita ca blondi te iubeste mult!"
"Nu pleca te rog!!!"
"Nu plec acum mai stau putin ma cheamă datoria!!"
"Ce datorie?"
"De cand sunt aici sunt înger si Am grija de tine!!"
"Te rog să mă vizitezi!!"
"In fiecare noapte...Bine aproape in fiecare noapte!!"
"Te iubesc paaaa!!"
"Si eu paaaaa!!"
********Dupa o săptămână*******
Harry povesteste:
A trecut o săptămână si in orice moment poate sa se trezească si nu stiu cum sa ii dau vestea!!
"Te rog trezeste-te nu ma lasa singur cand am nevoie de tine!! Tu ma stii bine si nu plâng dar tu m-ai facut!! Nu stiu daca ma auzi dar tu mi-ai schimbat viata!! Din cauza ta nu mai sunt un "afemeiat" si pentru asta iti multumesc si te iubesc mai presus decat viata mea!!"
"T-te iubesc!!!"
"Piticot!!"
Am chemat cat de repede am putut!! Dupa o ora s-a trezit pentru ca i-au dat un calmant!!
"Becca nu stiu cum sa iti spun!"
"O sa mor nu?"
"Ce naiba ai si cum de reactionezi asa bine cand spui ca vei muri!?"
"Eh oricum o sa mor odata si odata!"
"Rlly!? Sa trec la subiect ...sti noi trebuia sa avem un copil! Am inceput sa plâng dar printre lacrimi am continuat. Nu mai e!!"
"Ceeee? A inceput sa plângă nou o puteam opri! De ce nu puteam sa mor eu!?"
"Nu spune asta!!"
"Ba da nu întelegi cum ma simt si tu esti afectat te inteleg dar nu tu nu ai sentimente materne!! Nu întelegi cum e sa iti moara copilul!!" Tipa ea spre mine
"Credema tu esti ma rog trebuia sa fi mama iar eu tata si stiu cum e sa iti moara copilul pentru ca era si copilul meu nu numai al tau!!"
Urlam unul la altul ca descreierati zici ca eram nebuni!!
"Bai mai urlati mult!!"(Andrei)
"Tu nu stii?"(Ea)
"Ce sa stiu!?"
*********Becca povesteste*********
"E greu sa imi aduc aminte dar nu am cum sa uit!"
"Ce ai femeie!!"
"Ce am!? Sa sti ca NU am multe nu mai am copil nu mai am tata nu mai am nimic!!"
"Cum nu mai ai copil!?"
"Da nu mai am!! Trebuia sa mor eu nu ea fetita mea!! De ce nu am fost eu?"
"Nu mai plânge totul va fi bine!"
"Nu nu va fi nimic bine!!"
Plangeam in continuu si cred ca eram intr-o depresie!!
DUPA TREI SAPTAMANI:
Eram aproape moartă pentru ca in aste 3 saptamani sa plângi zilnic neîncetat nu e tocmai bine!!
Plus ca eu pentru ca sunt nebună am incercat sa ma sinucid de doua ori!! Chiar daca faptul era consumat nu imi pasa plângeam mereu si mereu!!
Singura mea speranta era tata, da chiar asta am sa fac ma duc la tata!!
Nu voiam sa vorbesc cu Harry, Louis,Andrei,Gemma sau Briana pentru ca ei au stat zi si noapte cu mine si nu voiam sa ii mai chinui mai aveam o singura speranta!!
Zayn!! Era singurul pe care nu l-am disperat!! Ma duc la el in camera!
Bat la usa plângând pentru ca nu voiam sa intru ca nebună!!
"Daaa!!"
"Zayn!!" Am sărit în bratele lui plângând!
"Ce s-a intamplat pitic?"
"Esti singurul pe care nu l-am disperat si care cred ca ma mai iubeste!"
"Logic ca te iubesc esti pitică mea!! Si ceilalti te iubesc sincer iti spun pentru ca de fiecare data cand vin la masa vorbesc despre tine si sa stii ca Harry e aproape mort de fiecare data cand el crede că e singur plânge!!"
"Stiu ca ma iubesc!! Dar nu pot sa le cer nimic pentru ca le-am facut prea multe!! Asa ca tie pot sa iti cer ceva!!"
"Orice!"
"Te rog vino cu mine la tata!!"
"Pai ce mai stai!!"
Am ajuns acolo in zece minute am ajuns in cimitir si efectiv cand am ajuns in fata tatei (a mormântului Nu imi place sa spun ca am ajuns la mormânt) am cazut pe jos si am inceput sa plâng încontinuu si printre lacrimi spuneam:
"Tati exact acum cand am nevoie de tine cel mai mult nu esti cu mine!! Pana acum nu mi-a fost asa greu fara tine pentru ca mama a stiut sa ma ajute!! Nu pot sa cred ca cel mai important om din viata mea nu poate să mă ajute!! Stiu ca esti acolo sus si ca ai grija de mine dar nu e ca si cum as fi langa tine!! Te iubesc prea mult si sa sti ca am mare nevoie de tine!!"
"Stiu ca ai nevoie de mine si ca ma iubesti si pentru asta sunt aici!!"
"Tata!!!" Am inceput sa plâng si mai tare si sa ma descarc!!!
"Sunt aici pentru tine! Si scuze ca nu am fost langa tine dar..."
"Nici un dar acum esti cu mine si am multe de spus!!"
"Lasa-ma sa continui eu nu am fost mort niciodată dar am fost inchis pentru ceva ce nu conteaza si acum 1 luna am iesit! Mi-a fost prea greu sa vin la tine pentru ca imi era rusine!! Mama ta stia ca sunt in libertate si mi-a spus ca azi e momentul potrivit si ca ai mare nevoie de mine!!"
"Nu mai contează ce conteaza e ca esti aici!! Si am mare nevoie de tine pentru ca argh nu mai pot!! Trebuia sa am un copil!"
"Ce cum adica un copil!"
"Am fost naivă doar asculta-ma! Dar am avut un accident si am pierdut sarcina am fost in depresie aproape o luna am incercat sa ma sinucid de 2 ori pentru ca nu puteam sa cred!!erei imi puneam intrebari de gen:De ce nu eu si ea de ce?
Eram o isterică!!"
"Stai putin!! Cum sa te sinucizi!?"
"Eram pe jumatate moartă!!"
"Sper ca ai trecut peste?"
"Nu complet!!"
"Awwe!!"(Zayn)
"Zayn am uitat de tine!!" Astă chiar avea lacrimi in ochi!
"Nu conteaza!!"
Am plecat acasă pentru ca deja era târziu tot drumul am ras cu tata! Era cel mai bun!! Am intrat pe usa si am sărit efectiv pe Harry care infuleca o prăjitură!! 😂😂
"Scuze ca te-am facut sa suferi dar sunt aici normală cum mă sti!!"
"Nu m-ai facut o clipa sa suferi,unicornut!!"
"Aaaannnndddrrreeeeiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!"
"Sunt langa tine si tocmai mi-ai spart timpanul,bleago!!!"
"Am o surpriza!!"
"Ultima oară când mi-ai facut o surpriza am ramas fara sprâncene!!"
Era adevarat!!!
"Ohhh de ce strici totul!?"
"Am un dar!!"
Eram ceva gen _|_!!
"Bine ca esti tu ala special !! Intraaa!!"
Andrei a.k.a. Tonti era ceva gen 😱😱
"Tata!?" S-a dus la el si era mai rau ca mine ii punea mana pe fata si il trăgea de nas sa vada daca e el sau nu!! 😂😂
"Tot tont ai ramas!?"
"Nu e tont ci Tonti!!" Il corectez eu!!
"Aham tu vorbeau depresiv-o!!" Stiu ca nu a spus-o cu intentie dar iar ma simt ca o povară!!
"Iar am dat-o-n bara?"
"Rauuu!!!"(Louis)
"Hey nu m-am supărat doar mi-am amintit stiti voi ce!!"

New Life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum