Zilele treceau repede,chiar foarte repede!!
Si in sfarsit a venit vara,in sfarsit soare,in sfarsit mare!!!
Ca de obicei m-am trezit cu un imens chef de viata!!!
"Neata' lume!!"
"Neata''
"Nu mai eu am chef de viata!!"
"Nu numai tu!"Harry ca de obicei se gândeste la prostii
"Iar Harry, iar!?"
"Da fato, da!!"
"Boule!!"
"Vaco!!"
"Tot eu sunt vaca îmm!!"
Am sărit în spatele lui (sa il fac sa sufere)!!!
"Ah vrei razboi!!?"
Apoi m-a luat in brate si m-a sărutat!!
"Camera voastra=sus!!"(Toti)
Am scos limba la ei si am plecat sus!!!
Iar ne-a luat valul si era sa se întâmple .....
*********Harry povesteste*********
Iar m-a luat valul si mdea....
Dar am oprit eu totul!!!
Era nervoasă si a plecat pe terasa in SUTIEN!!! 😂😂😂😂😂😂
A scos o tigare sa fumeze chiar daca nu are voie!! M-am dus pe la spatele ei i-am luat tigară si am aruncat-o si am luat-o in camera!!
"De ce faci asta?"
"Uita-te la tine!!"
"De ce nu mi-ai spus mai devreme? Au trecut nu stiu cati oameni si m-au vazut!!"
"Pai tot eu trebuia sa iti zic!?"
"Daaa!!"
A intrat Andrei care se holban la Becca!!
"Va certati iar?"
"Nu!"(Eu)
"Da!"(Becca)
"Ok...Ok unul zice da altul nu povesteste-mi tu Harry!"
"Pai....surioara ta draga vrea sa faca prostii si eu am refuzat-o iar ea s-a enervat si a iesit pe terasa in SUTIEN sa FUMEZE!!!
"Haahahaahaaa cum ai putut sa iesi in sutien pe terasa?!" Spune el printre hohote de ras!!
*********Andrei povesteste*********
Am coborât jos râzând nu mai puteam cum sa iesi in sutien pe terasa 😂😂😂
"Ce s-a intamplat?"(Louis)
"Pai .... Am gasit prostia omenească!!!
"Cine e, bă??"
"Soră mea!!"
"Pai?"
"A vrut sa faca prostii cu Harry dar el a refuzat-o doar nu era prost!!
Ea s-a supărat si a plecat pe terasa sa fumeze in SUTIEN!!!"
"Morrrr!!"
"Ok pai daca sunt prostia omenească tu ce esti?? Monstrul omenesc!?"
"Becca..."
"Nici o Becca e a doua oara cand ma ranesti a treia oară va fi grav!!"
A fugit în camera ei si a inceput sa plângă eu băteam in usa sa imi deschida!!
"Deschide,Becca,te rog!!!"
Pana la urma a deschis si a sărit în bratele mele tot plânge si m-a facut si pe mine sa scap o lacrima!!
"Te iubesc mult!!"(Becca)
"Eu te iubesc si mai mult!!"(Eu)
"Awwwweee!!!"(Harry+Gemma)
*********Becca povesteste**********
"Gata cu atata plâns hai sa ne plimbam!!"
"Daa!!"(Toti)
Am mers la plimbare si am mers in parc unde ne-am asezat pe o banca si nu stiu cum mi-a venit sa il intreb pe Louis ceva!
"Lou îmm tu ai o prietena?"
"Da dar este plecată in Franta cu scoala si vine maine!"
"Wow cum o cheamă?"
"Briana!"
Ne-am plimbat cam 3-4 ore am ajuns acasa tarziu!! Dimineata m-am trezit la 6 si la 8:30 trebuia sa mergem la aeroport sa o luam pe Briana!!
Pe la 7 am vrut sa ii trezesc intr-un mod "speşăl" am luat o oala si o lingura si am inceput sa ma plimb prin casa si sa bat in oala!!!
Cineva a venit pe la spatele meu si mi-a spus:
"Unii mai dorm!!"(Louis)
"Ok daca vrei sa nu o mai luam pe Briana!"
"Am uitat complet!"
"Dute si îmbracă-te!!"
Mi-a dat un pulover pe obraz si dupa am coborat jos si am mâncat cereale cu lapte apoi m- îmbrăcat în tot timpul asta ei de abia s-au trezit cat s-au îmbrăcat ei eu am stat la TV!!! Bine de mine!! ....malefică....
Am plecat spre aeroport si Louis era asa emotionat!!! Am ajuns acolo inca nu aterizase avionul! Dupa 15 minute a aterizat la iesire toata lumea se imbulzea si nu vedeai pe nimeni cred ca Louis a vazut-o pe Briana pentru ca a inceput sa alerge spre cineva!! Mi-au dat lacrimile ca i-am vazut cum se imbratisau sau cum se sarutau erau asa cute ❤
"Vom fi si noi ca ei?"(Eu)
"Mai rau!!"(Harry) apoi l-am sărutat pentru ca si el credea in iubirea noastra!!!
Cred ca inca Briana nu ma observa-se!!
Dar cand am ajuns acasa a intrebat:
"Cine e ea?"
"Iubita mea!!!"(Harry)
"T u iubita?! Oh come on!!"
"Rlly am o iubita!!"
"E buna de ceva?"
M-am inrosit toata cand am auzit ce a spus...Cred ca Louis a observat si mi-a luat apărarea!
"Hey nu va mai luati de piticul meu!!" A spus Louis si mi-a dat un pupic pe frunte!
"Bine scuze,oh apropo sunt Briana doar il tachinez pe Harry!!"
"Nu-i nimic mereu când cineva aude ca are o iubita asa reactionează!! Sunt Rebecca imi poti spune Becca!!"
"Ok!"
"Hello....lume noua pe aici si nimeni nu spune nimic?!"(Zayn)
"Zayn what are you fucking doing here?!"(Zayn ce naiba faci tu aici?!)
"Oh pai ăstia doi s-au împăcat,bubu!"
(Louis)
"Oh asta-i de bine!!"
"Rlly Louis bubu rolul?"
"Da fato asa o alint eu cand sunt un geniu!!!"
"Ce sa mai geniu esti!" 😂😂Bun acesta a fost capitolul refăcut si mi-am facut un program o sa postez 3 sau 4 capitole pe sapramana!! Daca am liber sau sunt in vacanta o sa postez mai multe capitole!! Dupa ce voi termina aceasta carte am una noua!!! Care se numeste "Impreuna si la bine si la rau" o sa fie o carte mai funny nu chiar foarte serioasa sau de dragoste!! Daca nu o sa postez vreodata va voi anunta! A doua carte nu stiu daca o sa o postez!!!În poza este Briana!
😍😘❤💋
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...