Wow din nou viata mea oribilaaa!!! De ce? Pentru ca iarăsi am inceput cu stângul!! Da câteodată ma mai cert cu Harry dar ne iubim mai mult si a realizat in sfarsit ca daca ma înseală il parasesc!! Tocmai am uitat ceva important Zayn are o iubita,una adevărată!!! O cheamă Perrie si e superba,e perfecta!! Are ochii albastri si parul blond ohh God prea perfecta!!
Mdeaaa....Andrei inca suferea dupa Gemma!! As vrea sa o pot aduce inapoi!! Dar stai am cum!!
~Convorbire telefonică~
"Daa!!" Spune Gemma plângând!
"Gemm sunt eu Becca!!"
"Lasa-ma in pace tu mi-ai distrus viata...puteam sa fiu bine mersi acum cu Andrei daca nu erai tu!!"
"Gemm' imi pare rau de asta t-am sunat Andrei suferă dupa tine si nu stiu daca ai vrea sa uitam tot si sa fim din nou ca inainte!"
"As vrea dar promite-mi ca nu mai faci ce ai facut!!"
"Bineee!!! Oh aproape am uitat vreau sa le fac o surpriza lui Harry si Andrei dar trebuie sa ne întâlnim undeva!!"
"Ok in 30 de minute la Starbucks e bine?"
"Ok ne vedem acolo!!"
M-am dus repede sus nu l-am băgat pe Harry in seama si m-am îmbrăcat:"Da' unde te duci asa aranjată?"
"La Starbucks cu Gemma!!"
"Vreau si eu White Mocha!!"
"Bine!!
"Dar stai cu Gemma!?"
"Daaa Tonti ii fac surpriza lui Andrei!!"
"Bine vaco!!"
"M*ie!!!"
Am plecat repede si am ajuns in 5 minute la Starbucks!!
"Becca!!!" 😱
"In persoana!!"
"Ai parul albastru si ai tatuaje!?"
"Daa...asta se intampla dupa un an in care nu am stiut nimic de frate tu'!!"
"Asta e un motiv bun!!"
"Deci ce surpriza vrei sa ii faci lui Andrei si lui Harry?
"Pai...."
Nu spun nimic ca altfel nu mai e surprizaaaaaaa!!!
M-am dus acasa si mnoo i-am luat cafea lui Harry!!
"Mi-ai luat cafea?"
"Mnoo eu nu sunt ca tine!!"
"Si eu te iubesc!!"
M-am asezat in pat langa Harry care era pe telefon!! În ultimul timp stătea muuulllttt pe telefon!!
"Facem si noi ceva azi!?"
"Am treaba scuuuzee ma revansez!!"
"Pff nu crezi ca ai cam multa treaba!?"
"Te iubesc paaaa!" Inainte de a plecat imi da un pupic pe frunte!! Harry ai încurcat-o!!!! M-am dus dupa el intr-o urmărire ca-n filme!!! Si...si...era cu Maria!! Nu Rebecca imaginatia iti joacă feste...e doar imaginatia! Oh pe cine păcălesc sunt ei si se sărută!! Ok mai bine ma duc sa imi iau o înghetată si o sa trec peste!!!
M-am dus sa imi iau o înghetată si dupa m-am dus in parc si dau de Juss!!
"Juss nu te-am mai vazut de muulllttt!!"
"Nici eu dar de ce arati asa?"
I-am povestit totul si apoi am inceput sa plâng bineinteles!!! Cine ar putea plânge mai mult ca mine!?
Doar sunt No.1!!!
M-am dus acasa obligată de Justin!!!
Si am urcat sus si iate uita cine e Mari si Harry dezbracati complet!!
"Oh scuze ca intrerup!!" Nu am inceput sa plâng pentru ca trebuia sa fiu tare!!!!
"Becca!!"
"1. Pentru tine sunt Rebecca!! 2. Cum pana mea ai putut? 3. Mars din fata mea!!"
"Te rog asculta-ma!!"
"Stii nu crezi ca te-am ascultat sau te-am iertat de prea multe ori?"
"De ce strici mereu totul!?"
"Pai domnule perfectiune nu eu am înselat in relatia asta,nu eu am mintit si eu nu te-am facut niciodată să suferi!!"
"De unde sa stiu eu ca nu m-ai înselat!!"
"Arghh acum ma faci si uhhh!!"
"De ce mereu tu faci asta!!"
"Ce fac?"
"Asta...Esti asa arghh perfecta!!"
"Aham acum ma faci perfecta adineauri ma făceai.....!"
"Iar!!"
"Nici nu stiu de Ce mai vorbesc cu tine!!"
Am plecat si am trântit usa dupa mine si nu am băgat pe nimeni in seama si nici macar nu plângeam whoa!!
"Buna si tie!!"(Louis)
"Argh!!"
Am iesit atat si am intrat direct in masina si am inceput sa plâng!! Forever Alone!!!
"Ce ti-a mai facut!?" *Louis intrând în masina*
"M-a înselat cu Maria!!" *povestindu-i totul*
"Doamne prost te-a mai facut ma-ta!!"
"Macar cineva vede asta!!"
"Becca!!"(Harry)
"Tine-te bine si înfruntă-l pe bou!!"(Louis)
"Rebecca lasa-ma sa iti explic!!"
"Mnooo ce-ai putea tu sa-mi explici cum m-ai înselat cu asta si cum ai facut ce ai facut cu ea!!"
"Ai grija cui ii spui "asta"!!!" (Maria)
"Oh shut up bitch!!"
"Maria taci!! Becca nu-i ceea ce crezi tu!!"
"De ce nimic nu-i cum cred eu?? Voi băietii sunteti niste nesimtit mereu voi aveti motive pentru ca inselati!! Oh si nici sa nu te gândesti sa mai scoti o vorbă!! Noi doi nu mai suntem doi!! S-a terminat Styeles!! Adio!!"
Atunci am vazut cum o lacrima i s-a scurs pe obraz!! L-am facut sa plângă!! Acum ma simt multumită!!
Am urcat in masina si am plecat la mama!! Ohh ce dor mi-a fost de patul meu moale!! Mi-a fost dor sa stau singura toata ziua si sa ma uit la filme de groaza sau siropoase!!! Oh viata mea din nou!!!
*************Dupa 1 luna***********
Mdea a trecut o luna yuuhhuuu!! Tot a ziua am stat in casa!! Yaaaaasss!!!!
Ohh imi suna telefonul!! Unde naiba l-am pus!? In dulap!! What!?
~Convorbire telefonică~
"Unde naiba ai telefonul ala!?"(Perrie)
"Era in dulap!?"
"Ce cauta in dulap??"
"Nu stiu!!"
"Ok sa stii ca vin la tin cu Bri si Gemma!!"
"Bine ohh trebuie sa închid suna cineva la usa!!!"
~Call end~
De abia apoi mi-am dat seama ce erau ele!!
"Hellăuuuu!!"(Bri)
"Hey!!"(Eu plictisită)
"Hai sa te scoatem din starea asta!!!"
"Gemma!!"(Eu)
"Chiar eu!!"
Apoi am plecat in sufragerie unde ma indopam cu pizza!!!
"Fomistaa!!"(Bri)
"Aham cum zici tu!!"
Apoi au dat drumul la muzica argh nu aveam chef de petrecere!!
"N-am chef de petrecere,ok!!"
"Oh mai taci!!"(Perrie)
Apoi a batut cineva la usa si m-am dus sa deschid!! Erau Niall,Liam,Zayn,Andrei,Louis si unicul si inegalabilul Harry!!
Harry nu a vrut sa intre dar i-am facut semn sa intre!! Incercam sa nu ma uit in ochii lui ca altfel era pierduuuttaaa!!! M-am dus in sufragerie si Niall se îndopa cu pizza (ce mai rămăsese)! Apoi Liam a inceput sa urle!!
"Lume...Lume hai sa jucam 20 de intrebari!! Doi oaameenii!!
"Eu!!"
"Si eu!!"
Oh nu eu si Harry!!
"De ce esti asa?"(Harry)
"Cum?"
"Asa distanta!!"
"Pentru ca vreau si pentru ca pot!! De ce m-ai înselat?"
"Argh!!"
"Raspunde!!"
"De aia!! Tu de ce ai plecat?"
"Ca asa am avut chef!! Ce n-am eu si ce are ea?"
"Ea nu e ca tine!! M-ai înselat vreodata?"
"Pff tot eu am înselat!!"
"Ookkk jocul asta devine prea personal!!"(Louis)
"Nu mai joc!!"(eu)
"Nici eu!!"
Am vrut sa plec in camera dar m-a oprit Andrei!!
"Unde crezi ca pleci?"
"Argh!!"
Ăstia s-au distrat iar eu am stat numai pe canapea!!
"Hey puteti ramane la mine oricum tata si mama nu vin pana joi!!"
"Nu pot am treaba!!"(Liam)
"Nici eu!!"(Niall)
"Eu trebuie sa rezolv ceva cu Louis!!"(Andrei)
"Noi avem ceva de facut!!" (Gemma)
"Dar cred ca lui Harry i-ar plăcea să rămâna!!"(Perrie)
"Nuu!!"(Eu+Harry)
"Ba da!!" (Toti)
Au plecat iar eu m-am dus in camera nu a mai durat mult si a venit Harry!
"Noapte bună!!"
"Îmmm Harry ai putea sa rămâi daca vrei!?" Oh nu am spus asta!!
"Serios!?"
Am dat din cap in semn aprobator si a venit langa mine!! Eu refuzăm sa il privesc si nici unul nu spunea nimic pana a rupt el tacererea:
"Stii chiar daca nu ma crezi eu te iubesc!! Chiar daca nu iti arat asta!! Te iubesc si te voi iubi mereu pentru ca nu esti ca celelalte!! Stiu ca nu ma crezi dar sunt un bou!!"
"Stiu ca ma iubesti,prostule!!"
"Ce ai zis!?"
"Da ba boule stiu ca ma iubesti!! Si eu te iubesc tonti!!"
"Am inteles din prima dar am vrut sa o repeti, nebuno!!"Hey scuze ca nu am mai postat, dar scoala,lucrari peste lucrari si chestii!! Am vrut sa mai postez dar nu prea am timp deci daca mai fac pauze luuungi e din cauza ca am de învătat mult!! Sper ca o sa va placa capitolul acesta!!Si voi incerca sa postez cat de des pot!!
XOXO
❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...