M-am trezit in dimineata asta cu o durere ca naiba de cap...totul se invartea in jurul meu...si pam pam am cazut jos din picioare...subtilitatea mea de a nu-l trezi pe Harry a esuat!
"Ce naiba faci tu pe jos?"( Harry *somnoros*)
"Vreau sa vad ce mai face podeaua,mi-a fost cam dor de ea!!"(Eu *sarcastică*)
Nu mi-a raspuns doar a ras si pentru ca are un ras molipsitor nu m-am putut abtine si am inceput sa rad!! M-am pus inapoi in pat pentru ca Emily (podeaua) v-a mai face odata cunostinta cu mine!! 😂😂😂😂😂😂😂
"De ce esti asa?"(Harry)
"Cum?"
"Esti perfecta!!"
"Nu sunt perfecta!! Niciodată nu voi fi!"
"Ba da esti cea mai perfecta fata pe care am cunoscut-o!!"
"Te iubesc!!"
"Si eu!!"
Apoi ne-am sărutat si am stat imbratisati toata ziua!! Am inceput sa vorbim,sa ne amintim vremurile alea cand ne certam ca doi prosti! Mi-a fost asa dor de acest Harry!! În sfarsit e ca la inceput îndrăgostit numai de mine!
Vreau sa ii multumesc pentru asta deci trebuie sa fac ceva pentru el!! Stai asa,stiu, o sa ii aduc părintii!! Dar trebuie sa vorbesc cu Gemma!!
"Gemm' am nevoie de tine!!"
"Ce mai e?"
"Bun, tu stii ca Harry nu mai vorbeste cu părintii vostri,vreau sa ii fac o surpriza pentru ca acum e ca la inceput ma iubeste doar pe mine!!"
"Aweee,sigur fii gata ca deseară ne întâlnim cu ei!!"
"Esti cea mai buna!!"
Deci m-am dus sus foarte fericita si Harry era mirat!! Mi-am ales hainele si ce machiaj vreau sa imi fac si m-am dus sa imi fac un dus!!!
Dupa ce am terminat m-am îmbrăcat si m-am machiat!!!
Asa arătam(doar ca eu am părul albastru):"Unde te duci asa aranjată?"(typically Harry)
"Cu Gemm' undeva!!"
"Ok!!"
"Te iubesc!!"(Eu) Apoi l-am sărutat.
Am plecat cat de repede am putut pentru ca evident sunt in întârziere!!
"Am întârziat,nu?"(Eu)
"Nu!!"(Gemma)
"Ce bine!!"
Am urcat in masina si am mers la un restaurant destul de luxos!! Ciudaaat, bine ca m-am îmbrăcat elegant!!
"Buna seara!"(Eu)
"Buna!"(părintii lui Harry)
"Rebecca Smith, mai exact iubita fiului dumneavoastra!"
"Anne si Des Styles!"
"Am venit sa vorbim despre Harry, pentru ca e important!"
"Bine, ne poti spune ce vrei sa vorbim."
"Pai, mai intai de ce v-ati certat?"
"Harry e un băiat dificil,chiar foarte dificil si pot spune ca ne-am certat din cauza Mariei!!"
"Din cauza Mariei , nu mai vorbiti cu fiul vostru, nu stiti cat suferă ca nu sunteti langa el, ce părinti nu vin la majoratul fiului lor!? Adica in seara aia se uita cum vine toata lumea si spera ca părintii lui vor veni! Si cand eram insarcinat si bineinteles ca nu avea cui sa ii spuna!! Sau cand părintii mei se comportau cu el ca si cum ar fi ai lui,atunci ii era greu!!"
"Sincer nu ne asteptam sa ii fie greu! Si cum sa aveti un copil!!"
"Daca ati fi fost langa el ati fi stiut!!(Eu*povestind totul*)
"Sincer si noua ne-a fost dor de el!(Anne) Cand a spus acele cuvinte o lacrima si-a facut aparitia pe obrazul ei!
"Va rog, as face orice sa va întoarceti la el!!"
"Sigur!!"
"Yeeey!!"
Ne-am dus acasa si ce bine ca Harry nu era in bucătărie,era doar Louis!
"Anne,Des!!"(Louis in soaptă!!)
"Haaaaaaary!!!!"
"Daaaaa,vin acum!!"
"Duceti-va afara!!"(eu)
"Trebuie sa vezi asta!!"
"Ce naiba ti-a venit?"
"Oh mai taci!! Intrati!"
Cand au intrat pe usa părintii lui Harry, era uimit bineinteles ca a plâns putin!!!
"Maaaamaaa!!"(Harry)
Omg ce cute erau,plâng,plâng,plâng!!!
"Mersi,mersi,mersi!!! Te iubesc!!!"(Harry)
"I will always be here for you!!"
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...