Omg sorele naibi trebuia sa ma trezesti! Iar ma trezesc prima!? Fuck...
Cred ca vreo 30 de minute am stat in pat juncandu-ma in parul lui Harry si sarutundu-l doar ca sa se trezeasca si.....finally.....s-a trezit!
"Haleluia nu te mai trezeai!"
"Ce pot sa spun imi place sa dorm....e chiar foarte relaxant ar trebui sa incerci!"
"Ha,ha,ha!"(spun eu sarcastica)
Am stat cateva secunde uitandu-ma la el apoi ii spun:
"De ce te iubesc, Styles,de ce esti asa perfect!"
"Pentru ca si eu te iubesc si cine e perfectul dintre noi!?"
Eram ceva gen NOTHING BEFORE COFFEE!!
Soooo ma ridic din pat pentru ca vreau cafea si booooooooommmm NEGRUUUU!!!!!
M-am trezit in pat singura in camera!! Ma doare capul foarte tare si daca incerc sa ma ridic ametesc!!! Imi venea sa vomit si ma durea burta!! Holly Fuck! Ce dracu' e ne inregula cu mine! Gen ieri nu aveam nimic si acum asta!!
Mno curajoasa de mine se ridica because sunt puternica si gen ma plictisesc singuraaa!
Si era doar Harry gen ceilalti au plecat habar n-am unde doar Andrei a plecat la mama! Si Harry o stat vreo 2 ore pe telefon si nu m-a bagat deloc in seama!
"Mergem sus ca m-am plictisit!"
"Bine!!"
Am mers sus si am mai stat o jumatate de ora si chiar m-am enervat de ce dracu' nu ma baga in seama!
"De ce dracu' nu ma bagi in seama in pana mea ce ti-am facut!!"
"Lasa-ma!"
"Oo se pare ca vorbesti cu Kate!!"
"Las-o pe Kate in pace!!!"
"Mno e mai importanta ca mine?!"
"Normal!"
M-am enervat asa tare ca am fugit am trantit usa dupa mine si m-am dus pe canapeasi am inceput sa ma gandesc ca poate a gresit si doar a spus le nervi chestia aia! M-am decis sa ma duc la el si omg plangea!!
"Gata nu mai plange dupa ea,macar eu nu te-am inselat!!"
"Taci dracu' din gura nu ai tu dreptul sa o judeci!!"
Si atunci mi-a dat o palma lacrimile au inceput sa curga instant nu se mai oprea!! Deci nu ma durea locul unde m-a lovit ci faptul ca a dat in mine!
Am fugit la Andrei in camera si am incuiat usa!! Nu stiu ce sa fac!! O sa il sun pe Andrei!
~Convorbire telefonica~
"Andrei vino te rog acasa am nevoie de tine!"(eu printre lacrimi si suspinete)
"Ok dar de ce plangi?"
"Iti spun acasa doar grabeste-te!!"
"Ok"
~Convorbire incheiata~
Cred ca nu au trecut nici 5 minute si Andrei deja era la usa!! Sincer o avut un soc cand m-a vazut cu aratam! Am sarit in bratele lui si am inceput sa plang si mai tare!
"De ce ai obrazul rosu?"
"O dat in mine!!"
"Lasa ca il aranjez eu!!"
"Lasa-l dracu' in pace nu mai vreau sa aud de el!!"
"Bine,dar nu mai plange!!"
"Nu pot ma doare prea tare faptul ca a facut asta!!"
Am mers jos si am stat pe canapea unde i-am spus ce s-a intamplat!! Deci chiar nu puteam sa ma opresc din plans!! Cred ca plang de mai bine de o ora!! In sfarsit au venit si ceilalti!! Cand au intrat in casa am sarit direct in bratele lui Louis si am inceput sa plang mai tare!!
Andrei le-a povestit totul si dupa a isit si Harry din camera!
"Ce dracu' stati toti in jurul ei nu e cine stie ce cine!!"(Harry)
Andrei era pe cale sa ii spuna ceva dar l-am oprit pentru ca ma ocup eu de el!!
"Si care-i faza daca stau cu mine macar ei nu sunt obsedati de fostele lor si nu isi lovesc iubitele!!"
"Bine ca ma gandesc la fostele oricum toate au fost mai bune ca tine din toate punctele de vedere!"
"Bine ca sunt eu urata si ca nu am forme sau altele dar macar eu nu insel si nu-s pe interes! Ok mai intai gandeste-te la ce am fi putut avea inainte si apoi spune-mi cum sunt!!"
"Bine ca am fi putut avea ceva dar nu am avut daca tu nu esti in stare de nimic esti pur si simplu ahh!!"
"Ok daca sunt asa nu te mai intoarce la mine!"
"Bine,adio!"
"Adio!!"
Deci i-am spus adio nu pot sa cred am terminat totul cu el asa usor? Nu pot sa cred ca asta a fost totul intre noi!?
Oare ne vom mai impaca?
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...