A doua zi de scoala ca de obicei ma pregătesc ...
Si daa yuhuu am ajuns la scoala e vineri pentru ca noi am venit joi la scoala si se apropie weekendul yass!!
Orele au trecut repede si dap ultima ora aveam sport nu aveam chef asa ca am falsificat semnătura mamei si am fost scutită de sport...am plecat să mă plimb prin curtea scolii si cand ora s-a terminat am plecat cu Andra si Bianca acasă sa ne pregătim pentru o petrecere!!!
M-am îmbrăcat asa...Si m-am machiat mai altfel adică am facut o codita cu tus si am optat pentru buze visinii!!
Am ajuns la petrecere si peste tot era fum si nu auzeai nimic din cauza muzicii era multa lume. Si pentru ca voiam sa ma descarc am inceput sa beau pentru a uita ce s-a intamplat la scoala si pentru ce am auzit despre Harry.
Nu mai stiam de capul meu si am simtit cum eram trasa de cineva era... Harry ma trăsese intr-o încăpere si mi-a spus:
"Vezi cum arati???"
"Da arat ,ma simt si sunt super Bine!!"
"Ohh asta sa o crezi tu!!"
"Da uite cine vorbea rebelul sa stii ca am auzit multe despre tine!!"
"Da ai auzit multe despre mine daca ma crezi un nesimtit weekendul asta stai la mine!"
"Da...."Nu am mai apucat sa spun nimic ca ma si tras dupa el.
Am ajuns la el acasă nu arata asa rau adică era un apartament normal deja începusem sa ma trezesc adică băutura nu prea se mai simtea începusem sa revin cu picioarele pe pământ!!
"Ce vrei de la mine prostule!!??"
"REPETA!!"
"Ce vrei de la mine PROSTULE?"
"Pe mine nu ma face nimeni prost, inteles !!"
"Da sefu' cum sa nu!!"
"De azi facem doar ce spun eu si cum spun eu!!"
Am oftat si m-am asezat pe canapea ghemuita stăteam acolo si plângeam el se apropia din ce in ce mai mult de mine si din reflex l-am plesnit,apoi si-a iesit din minti si ma încuiat intr-o camera ...
M-am pus în patul care era acolo si am inceput s plâng asa de tare ca nu mai aveam voce si pana la urma am adormit....Acesta a fost un capitol mai scurt dar a inceput actiunea...
XOXOXO
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...