Am ajuns acasa ieri si azi este ziua lui uraaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
M-am trezit la 8 eram super fericita ca azi este ziua lui Harry face 18 anisori!! Am destul timp sa ma duc la mall sa ii iau ceva sa ma intorca acasa si sa ii fac micul de jun!
M-am dus la mall si ma invarteam nu găseam nimic potrivit pentru el! Voiam sa ii iau ceva "emotional"...ceva mai special nu orice!
Am gasit pana la urma ceva i-am luat un ceas dupa care se uita de mult timp si o rama tip colaj in care am pus pozele noastre preferate! Sper sa ii placa!!!
Ok am ajuns acasa si Harry inca nu era treaz!! Am ascuns cadoul si i-am facut ceva de mancare!!
I-am facut o cafea si caltite cu nutella si multa frisca!! Am facut si o salata de fructe si gata!!
Am urcat sus si am vazut ca era aproape treaz,am pus tava pe birou si am sărit pe el!! 😂😂😂
"La multi anisori bby!!! Te iubesc mult mult de tot!!!! Si vreau sa fiu mereu cu tine pana cand moartea ne va despărti!!"
"Nu ma face sa plâng!!"
"Ti-am facut micul de jun!!"
"Dă-l incoa'!!"
Dupa ce a mâncat am coborât jos si toti au strigat:
"LA MULTI ANI!!!!"
"Mersiiii!!! Va iubesc pe toti!!!"
"Si noi!!"
****************Seara**************
Pana seara am decorat casa!!!! Arata super tare pentru ca ne-am străduit mult de tot!!!
M-am îmbrăcat asa:Invitatii deja au inceput sa sosească nu am invitat foarte multi pentru ca era o petrecere intre prieteni!!
Harry era putin supărat si stiu de ce! Pentru ca nu au venit si părintii lui!
Imi pare rau dar nu am ce sa fac este peste puterile mele!!
Anyway cand au venit toti invitatii am inceput sa dansam si sa ne distrăm toti ne simteam perfect!!!
Apoi am deschis cadourile la 00:00!!
"Al meu primuuullll!!!"(Eu)
"Bine!!"
"Pace???" (Iti place)
"Mult...Mult bby!! Te iubesc mult mult!!!!!!!"
"Eu mai mult!!"
Apoi au urmat celelalte cadouri Andrei si Louis i-au cumparat ceva impreuna:
Un pachet de .........Si o chitară noua!!!
"Ba voi glumiti?!"
"Nuuuuuuu!!!!!!"
"_|_" 😂😂😂😂😂😂
Am mai deschis niste cadouri si i-am spus:
"Mai am o surpriza!!"
"Rlly nu trebuia!!!"
"Ba da pentru tin orice!!!"
Ok si atunci mi-am luat chitara si am inceput sa cânt melodia. All of me-Jhon Legend!!!
Cand am terminat am vazut cum Harry avea lacrimi in ochi si atunci am sărit în bratele lui si am inceput sa il sărut!!!!
"Te iubesc cel mai mult de pe Pământ si nu vreau sa te rănesc niciodată!!! Te iubesc prea mult!!! Tu m-ai schimbat in bine si pentru asta te ador!!!"(Harry)
"❤😢😢😢"
Am inceput sa plâng pentru ca niciodata nu credeam ca o sa fiu impreuna cu el de aproape un an!!!!
"Love you si much bby!!!! Mersi ca ai putut rezista 10 luni fara..."
"Pentru tine orice!!"
Atunci ne-am dus sus in camera unde s-a intamplat!!!!
Era ciudat adică da.... Nu am mai făcut niciodata!!!
Dimineata m-am trezit in bratele lui Harry care era treaz si eu eram doar in lenjerie intimă! Exact atunci au intrat Lou si Andrei a.k.a nebunii casei dar mai lipsea Zayn!!
"Ce face voi?"(ei)
"Afara!! Acum!!"(eu)
"Bine...Bine!!!"
"Aleluia am scapat de nebuni!!"(eu)
Si atunci am ridicat mâinile si mi-a cazut cearsaful de pe mine!!
"Hooopppaaa!!!"(Harry)
Atunci am rosit si am pus repede ceva pe mine!
"Te-am mai vazut asa!"
"Cand?''
"Aseara!!"
"😑Rlly😑''
M-am îmbrăcat, mi-am facut rutina zilnica si am coborât jos cu Harry!!
"Sall all!!"(noi)
"Sall!"(toti)
"Ati manacat?"(eu)
"Da,doar nu credeai ca stam dupa voi!?"(Andrei)
"Gura!!"(Eu)
Am facut ceva sa mâncăm mai exact cereale cu lapte!! Dupa ce am mâncat am strâns masa si mi-a venit rau am vomitat tot ce am mâncat!!
Harry a venit la mine si m-a luat in brate!
"Poate e din cauza cerealelor!"
"Nu cred pentru ca altfel iti era si tie rau!!"
"Ai dreptate!"
Restul saptamanii am stat in pat pentru ca imi era rau si vomitam!
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...