Ma doare capul asa tare......zici ca am băut ca nebună....Dar stai am băut ca nebună 😂
Doamne ce naiba s-a intamplat aseara.... De ce sunt dezbrăcată langa ....Andrei!!! 😞
Ce naiba am facut!? Trebuie sa ma duc la Briana!!
"Briana Tomlinson!!!"
"Ce s-a intamplat?"
"Pai m-am trezit dezbrăcată langa Andrei!! Ce dracu' am facut noaptea trecută??"
"Oh Rebecca Smith!! Cred ca s-a intamplat ceva rau!!"
"Oh nuuu spune ca nu se intampla ceea ce cred eu!!"
"Oh ba sa crezi ca asta s-a intamplat!!"
Am inceput sa plâng instantaneu si nu stiam ce sa mai fac!! Totusi ca sa ma conving ca o sa am un copil cu fratele meu am fost si am cumparat 3 teste de sarcina diferite si toate au iesit pozitive!!! Cum o sa ii spun lui Harry!?
Dar mai intai ii spun lui Andrei!!
"Andrei..." Spun eu
"Daaa, dar de ce plângi?"
"Azi de dimineata m-am trezit langa tine, dar , amândoi eram dezbracati!"
"Ce dracu' s-a intamplat!?"
"Pai am luat 3 teste de sarcina diferite si toate au fost pozitive!!"
"Deci noi doi vom avea un copil!!"spune Andrei si atunci o lacrima isi face aparitia pe obrazul lui!!
"Becca, Becca, Becca!!"
Aud doar voci care ma striga, atunci ma trezesc buimacă cu o durere îngrozitoare de cap!!
"Ce dracu' s-a intamplat?"
"Mno pai la cat de beată erai ai cazut jos din picioare!!"(Harry)
"Deci tu eu nu s-a intamplat nimic!"(Eu aratand spre Andrei)
"Ce naiba te-a apucat femeie??"(Andrei)
Le-am povestit totul si apoi se tavaleau pe jos de ras!!
"Hei nu-i vina mea ca am vise tampe!!"
"Doar fereste-ma Doamne sa am o sora ca tine!!"(Louis)
"Vise tampe, ma faceti de ras!!" 😂😂
"Hai la somn e 5 dimineata!!"(Harry*somnoros*)
"Harry sa vezi ce te astepta la noapte!!"(Andrei)
"N-am chef de glume ca sunt frânt!"
"G.N."(toti)
Am plecat in camera si in secunda doi Harry sforaia ca un porc (el nu sforaie de obicei). M-am pus în pat si am adormit instantaneu!!!!Hallo #unicorns capitol scurt si palpitant! Cred ca v-am speriat cu inceputul!! Acesta a fost doar visul Rebeccai de asta este asa scurt! Cred ca o sa incep sa scriu mai putin in capitole!! Sau nu stiu depinde de ce vreau sa scriu, deci vor fi capitole scurte si capitole lungi!! Avand in vedere ca mai sunt 17 capitole si cartea o sa se termine,m-am gandit sa fac continuarea cartii dar inca nu stiu ce nume sa ii pun! Poate ma ajutati voi!!
❤XOXO #unicorns❤
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...