Viata mea era super eram fericita si aveam o relatie bazata pe sinceritate!! Harry ma iubea si eul il iubeam pe el!!
Era 15 iulie o zi însorită ca toate celelalte! Eu de obicei vara ma trezesc pe la 10 sau 11 dar azi m-am trezit la 9 so..so...strange!!!
Am coborât jos si wow spre uimirea mea toti erau acolo si mai ciudaaat!!!
"G.M.!"
"Neata' somni!"(toti)
"Asta era o gluma?!"
"Cam da!!"(toti)
"Oh atunci am uitat sa rad!!"
Am inceput sa râdem toti in hohote!!
"Oh aproape am uitat iubb trebuie sa faci bagajele mergem la MARE!!!
"Yass!!"
M-am dus repede sus am facut bagajele in 10 minute!!
"Ready guys?!"
"Ready!!"
Am mers in masina cu Harry,Andrei si Gemma!!Cred ca am dormit tot drumul ca m-am trezit in cort!! Am iesit afara si i-am spus lui Harry:
"De ce nu mai trezit?"
"Pai nu voiam sa o trezesc pe frumoasa adormită!!"
Toata ziua nu am facut nimic adică doar ne-am organizat si chestii de astea!!
"Bun... Cine doarme cu cine?"(eu)
"Pai tu cu Gemma, eu cu Andrei, Zayn cu Liam si Niall
"Nuuuuuuu!!!! Eu vreau sa dorm cu tine e!!!!"(Eu)
"Off bineee!!"
Nu am facut nimic toata ziua si spre seara Harry a ramas afara cu baietii! Am asteptat cam 1 ora si am iesit afara!
"Haide Harry!"
"Vin!"
Ok stiu ca va mai sta 5 ore asa ca recurg la planul A!!!
Planul A:
Le-am dat cate un pupic pe obraz fiecaruia in afara de Harry!!
"Noapte buna, guys!!!
"G.N."
"Eu nu primesc pupic?"
"Nup ca nu ai vrut sa vii!!"
*Ras malefic*
"Îmmmm pa băieti!!"
"Paa!!" Au plecat si au inceput sa rada!
"Si acum!?"
"Si acum nimic! Hai pa!!" 😂😂
Ne-am pus la somn pentru ca eram extenuati toata ziua ne-am organizat si a fost mult de munca!!
Dimineata m-am trezit la 5 Harry inca dormea!! Nu am mai rezistat si l-am trezit!
"Hazza, hai trezeste-te nu vreau sa pierdem răsăritul!!"
"Nu-mi mai spune Hazza!!"
"De ce?"
"Asa....imi spunea mama!!"
"Scuze baby nu am vrut sa te supăr!!" Am spus eu si l-am sarutat apoi am iesit afara eram doar noi doi pe plaja!!! La un moment dat privirile noastre s-au intalinit si ne-am sărutat cam 5 minute!! Exact atunci dar exact atunci toti erau in spatele nostru si au spus:
"Awwwwwwwhhhh!!!!!" ❤❤❤❤❤
"De ce se intampla mereu asta!?"(Eu)
"Pentru ca va urmărim!?"(toti)
"Rlly!?"(Harry)
Nu au spus nimic doar au zâmbit!! Toata ziua m-am plimbat cu Bri prin zona Gemma nu a venit cu noi pentru ca avea treaba cu Zayn!!
Seara cand am ajuns pe plaja băietii ne-au spus ca vom face un foc de tabara!! Am mai stat putin si am facut focul de tabara si am cântat am mâncat bezele si am ras!! Ne-am distrat pe cinste apoi fiind ca era super cald am intrat in apa!! Ne duceam din ce in ce mai departe si săream ne stropeam cu apa dar dintr-o data nu am mai vazut decat apa si nu puteam respira pentru ca riscam sa înghit apa!!
**********Harry povesteste********
"Hey a vazut-o careva pe Becca!?"
"Nu!!"
"Becca!!!!!!!"
Strigăm dupa ea dar nimic am cautat-o ca 10 minute si nu am gasit-o!
M-am dus la mal si am inceput sa plâng eu de obicei nu plâng dar acum este vorba de o persona care joacă un rol important in viata mea!!
"Bro, nu te da batut haide sa o cautam!!"(Lou)
"Nu o sa o găsim am pierdut-o!"
"Hey am gasit-o!!"(Zayn)
"Te rog trezeste-te!!"
Î-am facut respiratie fura la gura si tot nu s-a trezit!"
Am asteptat 5 minute si dintr-o data a inceput sa tuseasca! A deschis ochii si am luat-o in brate si am inceput sa plâng!! Am dus-o in cort si i-am spus:
"Daca ti se intampla ceva ma impuscam!"
"Sunt aici si sunt bine!!"
"Eu ma duc sa o chem pe Bri sa doarmă cu tine!"
"Nuuu!! Eu dorm cu tine!!"
"Era sa te omor pentru ca nu am avut grija de tine chiar daca ti-am promis!"
"Ba ai avut grija de mine!!!! Si daca chiar vrei sa plâng toata noaptea de dorul tau,bine!!"
Am imbratisat-o si am sărutat-o api ne-am pus la somn!!!!!Hey stiu ca este mai scurt dar m-am străduit mult!! Sper ca va place aventura aceasta mai urmează una si mai "gravă" sa ii spun asa!!!
In continuare va povesti Becca!
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...