Viata mea e din ce in ce mai ciudata! Dar nu prea imi pasa ca asta-i soarta!! Aproape a inceput scoala!! Bleeaacc!!
Chiar daca am o viata ciudata unele lucruri merg bine repet si subliniez unele!!
Nu stiu ce m-a apucat dar ma trezesc pe la 7!! Cum mama Nutellei sa ma trezesc la 7!? Nu am vrut sa trezesc pe nimeni asa ca am fost cât de subtil am putut! Aveam chef de sport asta nu-s eu cine esti si ce ai facut cu vechea eu!? Anyway cat timp ma certam cu constiinta mea m-am decis sa ma îmbrac intr-o bustiera sport mov,niste colanti si un hanorac negru!! Mi-am pus castile in urechi si ascultam Satra B.E.N.Z in timp ce fredonam ca o nebună pe strada alergăm!
Eram ceva gen:
Fata ciudata la care se uita toata lumea!!! Bine si eu!! Am fost ruptă din "lumea mea" cand cineva mi-a tras castile din urechi!
"Ce pana mea vrei!?"
"Ce face o fetita ca tine pe strada la ora asta!!"
"1. Daca mai imi spui odata fetita gâtul tau va fi rupt!!
2.Ce te intereseaza pe tine de mine?"
"Hoopaa pisicuta are gheare!!"
"Luke....Chiar tu ăăă lasa-ma dracu' in pace daca mai vrei mostenitori!!"
"Nu te las pentru ca vei fi A Mea si acum esti singura nu mai e Harry sa te ajute esti dor tu cu mine!!
"Nu prea cred!!" Se întoarce sa vada cine e in spate iar eu atunci fug dar asurzitoare ma prinde nu mai stau pe gânduri si ii dau un picior în punctul sensibil si atunci cade jos profit de asta si ii mai dau cateva picioare!!
Cand puii mei s-a facut 9 trebuie sa plec acasa!! Am plecat acasă tot drumul am ras chiar si cand am intrat in casa inca dădeam si toti se uitau la mine gen:asta a inebunit!
"Ce e asa amuzant!!"(Toti)
"Pai...Am plecat să alerg si eram in "lumea mea" ascultam muzica si dintr-o data cineva imi scoate cărtile din urechi si era incep sa rad de moarte era Luke!!"
"Ti-a facut ceva?"(Harry)
"El nu dar cred ca eu l-am marcat!! 😂😂 L-am batut măr!! Î-am dat una la punctul sensibil si apoi a cazut pe jos am profitat si i-am dat si cateva picioare!!"
"Harry ai grija sa nu te faca bucăti!!"(Louis)
"Ha,doar sa încerce!!"
"Nu te bat ca nu am de ce!!"
"Bate-ma pe mine!!"(Andrei)
"Tu chiar meriti asa ca mama unicornilor fie cu mine!!!"
Am fugit dupa el prin toata casa dar la un moment dat a cazut pe jos si m-am pus peste el si am dat cu pumnul încet in el iar atunci Gemma ne-a vazut si a fugit în camera ei!!
"Uite boule am supărat-o pe Gemma!"
"Mai stai cinci minute o sa ii treaca!!"
Dupa nici 5 minute am fugit sus si am intrat in camera Gemmei si nu era m-am dus la Zayn sa vad daca a vazut-o! Am facut ochii cat cepele cand am vazut ce făcea Gemma cu Zayn stiti voi ce!!
"Ce mama unicornilor faceti aici?!"
Exact atunci venea Andrei tipand dupa mine cand s-a oprit în fata usii o lacrima i-a cazut din ochi!! A fugit în camera si s-a inchis acolo! Apoi au venit Harry si Louis care erau in stare de soc:
"Ce mama Nutellei faceti aici!?"(Louis+Harry)
"Harry stau aici eu ma duc la Andrei!
"Deschide sunt eu!!!"
A deschis usa plângând si m-a luat in brate!!
"Cum de am fost asa naiv sigur de fiecare data se ducea la el!!"
"Sincer nu cred ca ar trebui sa fii supărat pe Zayn ci pe ea!!"
"Stiu nu am nimic cu Zayn dar simt ca vreau sa ii dau o palma sa ma descarc!!! Am stat numai cu el avea nevoie de cineva care nu il trădează!!
*********Harry povesteste*********
Nu m-am mai putut abtine si am răbufnit!
"Bitch!!" Atunci a inceput sa plângă nu imi pasa pentru ca era o curva chiar daca era sora ea mi-a trădat prietenul!!
"Harry si tu!"
"Eu nimic nu esti altceva decat o tarfa!!"
"Dar..."
"Nimic nu ma intereseaza!!"
"Numai curva de Rebecca m-a facut sa fac asta!! Te urasc si pe tine si pe ea!!"
"Daca o mai faci odata pe Becca cum ai facut-o esti moartă!! Ea nu e ca tine nu m-a înselat niciodată!!"
"E o curvă ordinară!!" A scuipat cuvintele alea asa ca nu m-am mai abtinut si i-am dat o palma cu toata forta mea!!
M-am dus in camera la Andrei si i-am spus:
"Fa ce vrei cu ea nu ma intereseaza pentru ca s-a luat de Becca!!"
"Totul pana la sora mea!!"
S-a ridicat din pat nervos mai ca ma bătea si pe mine!!
*********Andrei povesteste********
M-am dus la curvă aia ordinară cu gândul să o bat pantru ca s-a luat de soră mea!!
"Ce dracu' ai cu Rebecca!?"
"Am multe pentru ca daca nu era curvă de soră ta acum eram bine mersi cu tine!!"
"Pe Rebecca nimeni nu o face curvă mai ales tu uita-te la tine cum arăti esti josnica!!"
"A da pai mai bine cum sunt eu decat cum esti tu nu esti in stare de nimic macar Zayn imi satisface poftele!!"
Atunci am luat-o la bătaie nu aveam niciun regret!!
"Te urăsc bitch!!"
Am plecat in camera unde era sa sparg peretele de cat am dat cu pumnii in el!!
*********Becca povesteste**********
Am plecat in camera cu nervi si am inceput sa dau cu pumnii in perna zici ca eram posedată!!
Cand a intrat Harry in camera era rosu de nervi cred ca daca nu era sora lui o omora!
"Styles soră ta e o pacoste!!!"
"She is a bitch!!"
Ca sa ma calmez si sa il calmez si pe el am inceput sa il sărut!!!
"Cand Ti-am spus ultima oară te iubesc!?"(Harry)
"Chiar nu mai stiu!!"
"Pai te iubesc, te iubesc,te iubesc!!!"
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...