Boom a trecut un an mai bun in viata mea! Acum sunt cu Dustin pe care nu il iubesc cred ca e doar atractie fizica!! Dar el m-a ajutat sa trec cat de cat peste tot!! Acum ca sunt in New York am devenit un fel de racer!! Ciudat dar chiar ma pricep la curse! Toata lumea imi spune Princess! Stiti acum viata mea pare roz dar nu prea e imi lipsesc toti mai ales vaca de Briana,nebunii casei Andrei,Zayn,Louis,Harry imi lipseste cel mai mult dar cred ca a trecut peste si ca are o iubita!!
A trecut si anul acesta de Crăciun nu a fost asa cum era cu ei!! De fiecare data cand ma rascolesc amintirile incep sa plâng!!
Azi e ziua cea mare!! Am o cursa importanta daca nu trec nu ma pot califica!! Este cea mai dificila de pana acum!! Suna ciudat adică cum eram inainte si cum sunt acum!! Nu ma mai îmbrac cum ma îmbrăcăm inainte!! Sunt complet diferita!!
De abia asteptam sa vad cu ce pampalai ma voi întrece!! Pana acum am concurat numai cu racer care trebuiau sa fie avansati dar erau ca niste începători!!
M-am decis sa ma îmbrac asa:Ma simt ciudat parca ceva din mine lipseste si urăsc asta!! Vreau sa ajung cat mai repede pe pista unde ma pot descărca!! Cursele pentru mine au inceput sa însemne totul!!
"Neata'iubire!"(Dustin)
"Neata!"
"Pregătită!?"
"Cea mai!!"
L-am sărutat apoi m-am dus sus sa ma machiez!!!
In 15 minute am terminat iar apoi am plecat la curse!! De abia asteptam sa concurez nu mai aveam răbdare!!
Eram la linia de start si m-am uitat sa vad cine sunt adversarii mei! În dreapta il aveam pe Derek pffff l-am întrecut de 1000 de ori!! În stânga.....pe...pe.....Harry!! Atunci am inceput sa plâng încontinuu nu ma mai puteam opri pentru ca arghh de ce trebuie sa strice el totul!! Am pornit in forta pentru ca ma simt naspa plângeam si mergeam din ce in ce mai repede!!! Mai erau 300 de metri pana la finish si eram bara la bara cu Harry atunci am băgat Nos si l-am întrecut!! Am castigat!!!!
Mi-am sters lacrimile si am plecat in bratele lui Dustin unde am inceput sa plâng!!!
"Ce s-a intamplat?"
"Harry!!!!"
"Trebuie sa vorbesti cu el altfel niciodată nu vei trece peste!!"
"Stiu dar nu pot!!!"
"Ba poti!! Acum du-te!!"
Nu m-am dus la el pentru ca a venit sa ma felicite el nu stia cine sunt!!
"Hey!! Felicitări esti chiar Buna!!"
Nu am spus nimic doar m-am uitat in ochii lui!! Si atunci am inceput sa plâng si mai tare!! Era uimit cand m-a vazut adică si eu as fi am părul albastru!!
"Becca!!!"
"Nu sunt Becca cred ca ma confunzi eu sunt Anna!!"
Atunci am fugit langa un lac de langa pista unde ma linisteam eu de obicei!!
Bineinteles ca Harry a venit dupa mine!!
"Becca sa stii ca nu ma poti minti!! Sclipirea ta din ochi e aceasi!!"
"Stii cand te-am vazut am vrut sa fug sa nu te mai rănesc inca odata!!"
"Nu mai rănit niciodată si sa stii mereu te-am cautat!!"
"M-ai cautat eu nu mai voiam sa stie nimeni si nimic de nimeni!!! Pentru ca v-am facut sa suferiti prea mult!! Adica atunci cand am plecat,m-am dus departe pentru ca tu erai distant cu mine!!"
"Stiu ca am fost distant dar am fost un bou!!"
"Inca mai am inelul!! De fiecare data cand ma uitam la el mereu plângeam si niciodata nu am putut spune adevarul cuiva de cat lui Dustin care il stie partial!! Mi-am mintit toti prietenii ca sa stau departe de voi! Si cum m-ai recunoscut!?"
"Poate ai tu părul albastru dar tot Becca esti!!!"
M-a sărutat si atunci a aparut Maria!!
"Iubitule ce faci cu asta!?"
"Stii Maria trebuia sa fac asta de mult!! Mars de aici curvo!!"
Atunci am inceput sa rad!!
" Stii nu pot sa-i fac asta lui Dustin el mereu a fost langa mine!!"
"Stiu ca nu poti dar daca vrei vreodata sa te întorci la mine,suna-ma!!"
Atunci am plecat la Dustin supărată!!
"Anna daca vrei sa te duci la el du-te oricum intre noi a fost doar atractie fizica!! Acum du-te sa stii ca eu te iubesc ca pe o prietena!!"
"Dustin nu pot sa iti fac asta!! Tu mereu ai fost alaturi de mine!!"
"Du-te ,crede-ma nu am nimic!!"
I-am dat un pupic pe obraz apoi am fugit la Harry si am sărit în spatele lui!
"Te iubesc!!!"(Eu)
"Te-ai hotarat!?"
"Da si nu mai vreau sa ne despartim!!"
"Te iubesc!!" Atunci m-a sărutat si dupa am plecat "acasă" adică la Dustin sa imi iau hainele!!
"Anna!!"
"Dustin eu nu sunt Anna!! De fapt ma cheamă Rebecca!! A trebuit sa mint pentru ca nimeni sa nu ma recunoasca!!"
"Dar ai o viata ca-n filme nu glumă!!"
"Asa se pare!!"
Am fugit sus unde mi-am facut bagajul dar mi-am amintit momentele in care ma taiam ca o proasta si am inceput sa plâng!!
"Ce s-a intamplat?"(Harry)
"Nimic doar mi-am amintit momentele in care ma taiam ca proasta!! Si inainte sa întrebi da ma taiam pentru ca voiam sa uit tot trecutul meu!!"
"Ai facut multe nebunii in anul asta!!"
"Cam asa ceva!!"
Apoi am plecat spre casă lui Harry care se mutase de curand aici!!
Eram super excited pentru ca in sfarsit o sa fiu fericita!!
"Harry vreau sa dorm pentru ca morrr!!"
"Ok,stai putin!!"
Niciun stai putin ca si am adormit!! Dupa 5 minute cred aud un tipat!!!
"Beeeecccccaaaaa!!!"
"Aaaaaaaaaa!!!!!!"
"Becca tu esti!?"(toti)
"Da sunt eu si ce naiba faceti aici?"
"Vizita!!!"
"Ok ma lăsati sa dorm vorbim maine!!"
"Paa!!"
***
Dimineata m-am trezit moartă de obosită!!! Harry nu era treaz dar am incercat sa il trezesc si era ceva de genul:"Hai trezeste-te am nevoie de tine!!"
"Te urăsc!!"
"Si eu te iubesc!!!"
Pana s-a trezit Harry am facut ceva de mâncare!!!
Apoi m-am dus sus sa ma îmbrac:Dupa ce m-am îmbrăcat am plecat cu Harry sa imi fac niste tatuaje deja stiam ce modele imi voi face asa ca a fost usor!! L-am convins si pe Harry sa isi faca un tatuaj!!
Mi-am facut 4 stiu ca o sa ziceti ca-s nebună dar nu sunt foarte mari!
Arata cam asa:Harry si-a facut unul mai altfel adică si-a facut unul cu H si B si arata asa:
Capitol luuuunnnnggg cum am promis!! O să mai fie capitole ca acesta! Sper ca va place si multumesc pentru voturi! Astept cat mai multe!! XOXO Kisses❤😍😘
In poza Dustin!!
CITEȘTI
New Life
Teen FictionHey! Sunt tot eu am inceput sa scriu o noua poveste care se numeste "New Life" nu vreau sa compun o descriere anume vreau doar sa va spun care sunt personajele principale! ❤Personajele principale❤ ~Chloë Mortez (Rebecca)~ ~Harry Styles~ Ce sa mai sp...