Ανοιγόκλεισες τα μάτια σου και στη σκέψη σου ήρθε η εικόνα του έντονου κόκκινου σε αρκετές φωτογραφίες. Μια ανατριχίλα διαπέρασε το κορμί σου και κουνήθηκες απότομα προσπαθόντας να την διώξεις. Προσπάθησες να βρεις γρήγορα το κλειδί μέσα από τη τσέπη σου και παραλίγο να σου πέσει από τα χέρια όταν το έβαζες στην κλειδαρότρυπα. "Είσαι καλά;" απόρησε η Katlyn. "Ναι μια χαρά." είπες και άνοιξες την πόρτα.
-Γιατί βιαζόσουν τόσο πολύ να φύγουμε; Είχα συζήτηση με τον Isaac. Δήλωσε ενοχλημένη.
"Δεν ξέρω..." δείλιασες να συνεχίσεις.. "κάτι μου φάνηκε περίεργο με αυτούς τους τύπους. Ένα προαίσθημα απλά. Νομίζω πως η γνωριμία αυτή δεν ήταν καλή. Παρατήρησες τις φωτογραφίες καθόλου;!"
-Φυσικά και όχι δεν είμαι κουτσομπόλα σαν και εσένα, ειρωνεύτηκε.
-Σωστά εσύ καθόσουν και έτρωγες με τα μάτια το ομορφόπαιδο,τη σκούντηξες πειραχτικά και εκείνη γέλασε
-Δεν φταίω εγώ που δεν μπόρεσα να αντισταθώ ,είπε ναζιάρικα. Τέλος πάντων τι είδες στις φωτο;
"Ήταν φωτο με περισσότερο αίμα να φαίνεται παρά άτομα.." Πήγες να αναγουλιάσεις στη σκέψη και τότε μια αναλαμπή σου ήρθε.. "Ήταν φωτογραφίες σαν από σκηνές δολοφονίας ή ατυχημάτων."
-Λες να είναι αστυνόμοι ή ντεντεκτιβ; ειπε η Katlyn με το μυαλό της προφανώς χαμένο.
-Kat συγκεντρώσου μπορεί να είναι σοβαρό.
-Έλα τώρα πες μου ειλικρινά ότι δεν σκέφτεσαι τον Stiles με στολή και δεν κολάζεσαι!
-Μαζέψου Katlyn. σοβάρεψες. Έτσι κι αλλιώς ποιός σου είπε οτι με ενδιέφερε ο Stiles;
-Τα μάτια σου, γέλασε.
-Άσε τις βλακείες και πάμε να ετοιμαστούμε γιατί έχουμε αργήσει. Πήγε ήδη τόσο αργά! είπες σχεδόν τσιρίζοντας.
-Lydia calm down. Και τι αν αργήσουμε; Δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που έχει γίνει.
-Αχ το ξέρω Kat αλλά ξέρεις ότι προσωπικά δεν μου αρέσει! Ξεφύσησες και πήγες να δεις τις επιλογές που σου έδινε η ντουλάπα σου.
YOU ARE READING
Beautiful tragedy
ParanormalΗ Λυντια είναι ένα απλό κορίτσι. Η μηπως οχι; Μετα απο μια ενδιαφέρουσα μετακόμιση στη πόλη της όλα πρόκειται να αλλάξουν. Όλα όσα ήξερε μέχρι τώρα ήταν ένα ψέμα. Η αλήθεια κάποιες φορές δεν αντέχεται. Όμως θα περάσει πολλά και θα δώσει μάχες για να...