Happy anniversary

56 9 0
                                    

Είχατε ένα μήνα επέτειο με τον Stiles και αποφάσισες να του κάνεις έκπληξη. Ντύθηκες όμορφα,φορεσες την αγαπημένη σου λεοπαρ φούστα,μια μαύρη μπλούζα,έβαλες σε ενα κουτάκι κατι μακαρον σε σχήμα καρδιά που έφτιαξες τη προηγούμενη μέρα,έβαλες από πάνω μια κορδέλα και συραψες μια κάρτα,έβαλες eye-liner,παπούτσια,πήρες το κινητό σου κι έφυγες. Πέρασες απέναντι και χτύπησες τη πόρτα. Άκουσες φωνές. Κάποιος φώναζε "Ασε με,δεν έκανα τίποτα στο ορκίζομαι" μετά αναγνωρισες τη φωνή και παγωσες "Stiles" ψιθύρισες και το σπάσιμο γυαλιού σε έκανε να τρομάξεις ακόμα περισσότερο. Άκουσες βαριά βήματα να έρχονται προς τη πόρτα. Κρύφτηκες στον διπλανό θάμνο. Ένας άντρας ντυμένος στα μαύρα με άγρια μορφή άνοιξε απότομα τη πόρτα. Το άκουσμα της πόρτας που κοπάνησε στον τοίχο με φορά κι έσπασε ελαφρά σε έκανε να σου ξεφύγει μια μικρή τσιριδα. Ο τύπος γύρισε προς το μέρος σου. Έκλεισες το στόμα σου με τα χέρια σου για να μπορέσεις να μη βγάλεις άχνα,ούτε καν να αναπνέυσεις . Κοίταζε επίμονα προς τα εκεί και μετά γύρισε κι πήγε να φύγει. Πήγες σιγανά να μπεις στο σπίτι να βρεις τον Stiles Σε κατάλαβε. Είδες τον Stiles και εκείνος εσένα. Κατάλαβες οτι ο τύπος σε ειχε καταλάβει. Είδε οτι πήγες να μπεις μέσα. Ήσουν στην είσοδο όταν έβγαλε όπλο. Το είδες. Φρικαρες. Ο Stiles το είδε κι αυτός σηκώθηκε όσο μπορούσε γιατι πονούσε απο τα γυαλιά που είχαν μπει στα πόδια του. Ήρθε γρήγορα προς εσένα. Άρχισες να τρέχεις. Ο άντρας πυροβόλησε και καθώς πήρες τον Stiles αγκαλιά σπρώχνοντας τον πίσω απο τον πάγκο της κουζίνας έπεσες κι εσύ..σε πήρε η σφαίρα στον αριστερό ώμο. Πήρες ασθενοφόρο. Ο άντρας ακούγοντας το τηλέφωνο νόμιζε οτι παίρνεις την αστυνομία κ έφυγε τρέχοντας. Το ασθενοφόρο ήρθε μετά από λίγο. Σας μετέφερε στο νοσοκομείο. Τα τραύματα ευτυχώς δεν ήταν σοβαρά. Σας πήγανε αμέσως στην εντατική για να αφαιρέσουν τη σφαίρα και τα γυαλιά ώστε να μη προκληθούν προβλήματα σοβαρότερα,σας έκαναν ράμματα και έπειτα σας άφησαν να κοιμηθείτε. Εσυ κι ο Stiles δεν είχατε μιλήσει καθόλου. Δεν είχες ακούσει πιο εκκωφαντική ησυχία..

Beautiful tragedyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant