(still lydia's/your pov)
Δεν μπορώ να διώξω αυτή την αίσθηση πως τρελαίνομαι. Αυτή η μοναξιά νιωθω πως με κάνει να χάνω την λογική μου. Και αυτό το μέρος.. Αυτό το μέρος.. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν είναι η κόλαση. Και σίγουρα δεν είναι ο παράδεισος. Είναι ένα ενδιάμεσο μέρος. Είναι μια φυλακή. Αλλά τι έχω κάνει για να τιμωρουμαι; Γιατί αυτή η φυλακή είναι φτιαγμένη ειδικά για μένα. Γι'αυτό βρίσκομαι μόνη μου εδώ. Απομονωμένη. Εγώ. Και μόνο εγώ.
Μόνο εγώ..
Μόνο εγώ..
Μόνο εγώ..Μέχρι τώρα δεν έχω βρει κανέναν άλλον. Κανέναν να με βοηθήσει ο τόπος είναι έρημος. Συνειδητοποιώ όμως πως αυτό που υπάρχει είναι ο ήχος. Όχι η δυνατότητα να ακούγομαι-η διαπίστωση πως δεν βρίσκομαι στο κενό. Αλλά ήχοι του περιβάλλοντος. Όχι μόνο της φύσης μα και διάφοροι άλλοι ήχοι. Πως γίνεται τόσο καιρό να μην το έχω παρατηρησει; Ακούγονται ήχοι από μακριά. Ήχοι πόλης. Ήχοι ζωής. Μήπως είναι μέσα στην ψευδαίσθηση; Ή μήπως υπάρχει κάτι άλλο πραγματικά εκεί έξω εκτός απ'την σκόνη. Παραπάνω από 3 μήνες σε αυτό το μέρος και δεν το έχω εξερευνησει,δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Πως λειτουργει,τι υπαρχει,τι ειναι,τι ειναι η σκονη,όλα αυτά δεν τα καταλαβαίνω. Ίσως όμως πρέπει να αρχίσω. Πρέπει να βρω χαρτιά για σημειώσεις,εργαλεία, οτιδήποτε υπάρχει και μπορώ να πιάσω,να χρησιμοποιήσω και να με βοηθήσει να καταλάβω. Πρέπει να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και να μάθω αυτόν τον κόσμο. Είτε γιατί θα μείνω πάντα εδώ Ή γιατί θα γυρίσω σε εκείνον.
Yo πάνε χρόνια από όταν έβαλα κεφάλαιο.
Δυστυχώς και πάλι δεν θα ανεβάζω συχνά όπως κάποτε απλά έβαλα τώρα ένα κεφάλαιο γιατί είχα κάπως έμπνευση κι λιγουτσικο χρόνο.
7 μήνες μέχρι τις πανελλήνιες κόσμε. Μέχρι την απελευθέρωση.
Για τώρα:είμαι σε φάση ανάρρωσης απο μια ασχημη ιωση και με περιμένουν τόνοι διαβάσματος.
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο αν κ τρομερά πρόχειρο.
Επίσης σκέφτομαι μήπως ο χρόνος στους δύο κόσμους πρέπει να κυλάει διαφορετικά ώστε αυτό να δημιουργήσει μια μετέπειτα ανωμαλία. Πείτε μου τις σκέψεις σας πάνω σε αυτό όσοι φτάσατε μέχρι εδώ.Φιλιά,
Η 'συγγραφέας'
YOU ARE READING
Beautiful tragedy
ParanormalΗ Λυντια είναι ένα απλό κορίτσι. Η μηπως οχι; Μετα απο μια ενδιαφέρουσα μετακόμιση στη πόλη της όλα πρόκειται να αλλάξουν. Όλα όσα ήξερε μέχρι τώρα ήταν ένα ψέμα. Η αλήθεια κάποιες φορές δεν αντέχεται. Όμως θα περάσει πολλά και θα δώσει μάχες για να...