School hour

49 9 0
                                    

Είχατε χαθεί στις σκέψεις σας καθώς ήσασταν ξαπλωμένοι στον καναπέ με το κεφάλι σου να ακουμπάει στο στήθος του. Μπορούσες να ακούσεις τη καρδιά του να χτυπάει. Τα χέρια του σε κρατούσαν να μη πέσεις γιατί ο καναπές ήταν μικρός και για τους δυο σας. Τα χέρια σου άγγιζαν τα δικά του. Άνοιξες το κινητό να δεις την ωρα και μόλις πρόσεξες οτι είχε πάει 11 φρικαρες. Είχες 3 αναπάντητες απο τη μάνα σου. Αύριο είχες σχολείο οπότε έπρεπε να φύγεις οσο κι αν δεν ήθελες. Τον φίλησες για καληνύχτα και του είπες ότι θα τα πείτε αύριο στο σχολείο.
Πήγες σπίτι και έβαλες πυτζάμες. Ένιωθες ακόμα το άρωμα του πάνω σου. Χαμογελασες στη σκέψη του και μετά σε πήρε σιγα-σιγα ο ύπνος.
Ξύπνησες αργά το επόμενο πρωινό και με το ζόρι πρόλαβες να μπεις στη τάξη. Το μάθημα θα γινόταν στο εργαστήριο. Είχατε χημεία και σας πήγαινε συχνά. Ήταν ωραίο μέρος. Είχε καρέκλες με ροδάκια,ξεχωριστούς πάγκους και εργαλεία για πειράματα σε κάθε θρανίο. Είχε σχήμα σαν Π κ εσύ καθόσουν απ'την μέσα μεριά,ακριβώς απέναντι ο Stiles. Όλη την ώρα στο μάθημα κοιταζοσασταν χωρίς να μπορείτε να συγκεντρωθειτε. Κάποια στιγμή που γύρισε στον πίνακα ο καθηγητής. Ο Stiles ήρθε απ'την απέναντι μεριά σε σένα. Ήρθε κοντά σου και μόλις πήγε να σου μιλήσει ο κύριος του έκανε παρατήρηση. "Mr. Stilinski άμα ξαναενοχλησεις την δεσποινίς Marin θα σε βγάλω έξω με ωριαία" γύρισε στη θέση του αλλά κάθε λίγο και λιγάκι ξαναερχοταν μέχρι που ο κύριος Deaton τον έβγαλε έξω και τον ξαναειδες στο διάλειμμα. "Ρε τι βλακείες έκανες στην τάξη! Έφαγες ωριαία βλακα!" είπες "Και τι πειράζει; Εγω να είμαι μαζί σου συνέχεια θέλω μόνο "
Ακούστηκε ενα "Αωω" σαν από χορωδία πίσω και γυρίσατε και οι δυο. Ηταν ο Isaac με την Katlyn τα άλλα πιτσουνακια που ήταν σε διαφορετικές τάξεις. Τους χαιρετισατε και κανονίσατε να ξαναβρεθείτε όλοι μαζί για μεσημεριανό επειδή το κουδούνι χτύπησε λίγα λεπτά που είχατε ξεκινήσει να μιλάτε. Θα πηγαίνατε σε τρείς διαφορετικές τάξεις,ξαναχανοντας ο ένας τον άλλο. Το όνομα της Katlyn ήταν Argent,του Isaac ήταν Lahey. Έτσι όταν χώρισαν τμήματα με αλφαβητική σειρά και έγιναν Α-Ε,F-L,M-S και T-Z δεν ήσασταν πια μαζί. Η μέρα πέρασε γρήγορα και σύντομα ήσουν σπίτι σου και διάβαζες. Όμως τα μηνύματα του δεν σε άφησαν να τελειώσεις ούτε παράγραφο απο το μάθημα ιστορίας που σας έβαλε ο κύριος Salvatore. Σταμάτησε να σου στέλνει και τότε πραγματικά απορησες. Είπες να δεις τα μηνύματα και πήγες απο την αρχή.

Beautiful tragedyWhere stories live. Discover now