Full moon

23 5 0
                                    

Τις επομενες μέρες δεν πολυμιλάγατε για αυτό. Δεν ξέρατε τι να κάνετε. Υποκρινόσασταν πως δεν τρέχει τίποτα άλλα όταν ανταλλάζατε ματιές βλέπατε ο ένας την απελπισία στα μάτια του άλλου. Μια μέρα σου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό. Ήταν απτον Stiles "Άυριο είναι πανσέληνος..τι θα κάνουμε;". "Πρέπει να βρούμε οπωσδήποτε τρόπο να ελέγχεις την αλλαγή σου..αλλίως θα είναι επώδυνο,θα χρειαστείς επίβλεψη-κλείδωμα..."σταμάτησες και ένιωσες εναν κόμπο στη καρδιά σου "Και πιθανόν να χρειαστεί να μείνουμε μακριά ο ένας απτον άλλο.." Όλη την επόμενη μέρα ψάχνατε πώς να μην αλλάξει σε λυκάνθρωπο. Όλα τα βιβλία με ξόρκια τα είχατε περάσει πάνω απο 10 φορές και είχατε πια κουραστεί όταν πήρε ένα ανώνυμο μήνυμα. "Full moon for the honeymooners. Let the fun begin;)" διάβασε και μετά στο έδειξε. "Kol.." είπες με τόσο μίσος που ένιωθες λες και έσταζε φαρμάκι απο το στόμα σου. Δεν ήταν φαρμάκι αλλα σίγουρα κάτι ήταν. Κοίταξες στον καθρέφτη και είδες πως οι κοφτεροί κυνόδοντες που έβγαζες εδώ και λίγες μέρες είχαν καταλάθος τρυπήσει τα χείλια σου. "Ωχ όχι είπες και κοίταξες έξω από το παράθυρο. Νύχτωνε γρήγορα και αυτό δν ήταν καλό. "Stiles πρέπει να καλέσουμε γρήγορα τον Isaac. Να με βοηθήσει να σε δέσουμε" είπες και γυρνώντας δεν τον βρήκες εκεί. Είχε πια σκοτεινιάσει αφού είχες ενα πεντάλεπτο που τον έψαχνες. "Σιγουρα θα έχει αλλάξει.." ψιθύρισες με ανατριχίλα,στεναχώρια και τρόμο. "Καταραμένη ταχύτητα" τράβηξες τα μαλλιά σου. Αλλα μια δυνατή πείνα σε τράβηξε περισσότερο "Η δίψα μεγαλώνει μέρα με τη μέρα" είπες ενώ χωρις να το καταλάβεις τα πόδια σου έτρεχαν γρήγορα προς τη μεριά που το αίμα μύριζε εντονότερα. Πρίν φτάσεις καν στον προορισμό σου είδες τον Stiles μεταμορφωμένο να κρατάει ένα θύμα... Flashback απο τις φωτο που είχες δεί όταν είχατε πρωτογνωριστεί σου έρχονταν στο μυαλό. Τότε κατάλαβες οτι οι εικόνες δεν ήταν μόνο απτο θάνατο των γονιών του. Δεν ήταν φωτογραφίες ήταν οράματα..συνηδειτοποιήσες. Και τότε απλά τα έχασες..

Beautiful tragedyWhere stories live. Discover now