I heard that you moved on

23 4 0
                                    

Την επόμενη μέρα δεν του μίλαγες καν. Προσπάθησες να αποκοπεις. Το απόγευμα ήδη θα έβγαινες με ενα παιδί που ήθελε να βγείτε εδω και καιρό. Ήρθε το απόγευμα και ετοιμάστηκες για να βγεις.
*Stiles' pov*
Όλη μέρα την σκεφτόμουν. Πως μπόρεσε να το κάνει αυτο; Την αγαπάω γαμωτο. Ωχ χτύπησε η πόρτα. Ο Isaac θα είναι. Ωραία αυτό μας έλειπε να πρέπει να υποκριθω οτι είμαι καλά.
Stiles:Τωραα
Isaac:Άιντε ρε φίλε
Άνοιξα και μπήκε μέσα
Isaac:Τι γινεται; Τι χαμπαρια;
Stiles:Εε εδω αραζα. Εσύ;
Isaac:Και εγω καλα. Να σου πω τι έχουμε να φάμε;
Stiles:Οχιι ρε φιλε ξεχασα να μαγειρέψω.
Isaac:Που έχεις το μυαλό σου;
Stiles:..
Isaac:Είσαι σίγουρα καλά;
Stiles:Με χώρισε..
Isaac:Ναι το άκουσα από την Katlyn
Stiles:Άκουσες μήπως πως είναι εκείνη;
Isaac: Μια χαρά είναι. Σήμερα κιόλας θα βγει με άλλον .. Συγγνώμη ξέρω οτι πονάει
Stiles:..
Αυτό που άκουσα με διέλυσε. Αλλά δεν θα το άφηνα να με επηρεάσει τόσο πολύ.
Stiles:Θα βγω μια βόλτα να ξεσκασω. Τα λέμε.
Περπατούσα πολλή ώρα. Έφτασα σε μια καφετέρια και είπα να κάτσω να πάρω κάτι να τσιμπησω. Είχε πάει έξι. Πήγα να παραγγείλω όταν το αυτί μου πήρε μια γνωστή φωνή. Γύρισα και τι να δω; Ήταν η Lydia με τον άλλο.. ένιωσα σαν να υπήρχε καταιγίδα. Ζήλευα. Ζήλευα πολύ. Με είδε. Γύρισα το βλέμμα μου αλλού. Έσκυψε τα μάτια της. Πήρα το φαΐ και έκατσα πιο πέρα. Με κοίταζε συνέχεια. Ίσως δεν ήταν τόσο καλά όσο ήθελε να λέει. Ίσως να μη με είχε ξεχάσει. Ίσως ο άλλος να μην την έκανε χαρούμενη. Σηκώθηκα να παω να χαιρετίζω. Ήθελα να της μιλήσω.
-Γειά σας. Lydia μπορώ να σου πω λίγο ;
-Γειά σου.. Ναι φυσικά.
-Σήκω λίγο αν μπορείς.
-Εντάξει..
Πήγατε λίγο πιο πέρα
-Τι κάνεις; Πως είσαι;
-Εμμ καλά είμαι εσυ;
-Ποίος είναι αυτός;
-Το όνομα του είναι Jackson!Εσένα τι σε νοιάζει ;
-Εμένα τι με νοιάζει; Εγω απλά θέλω να είσαι χαρούμενη με τον καινούριο ..
-Αλήθεια; Δεν φαίνεται!
-Τι θες να κανω Lydia; Να πετάξω τη σκούφια μου?Με σκοτώνει που σας βλέπω μαζί. Με σκοτώνει να σε βλέπω με άλλον. Με σκοτώνει να βλέπω άλλον με κάτι δικό μου
-Κάτι δικό σου; Με κάνεις να ακούγομαι σαν ιδιοκτησία σου!Δεν σου ανήκω!
-Είσαι δική μου. Πάντα ήσουν.
Μου ανήκεις όπως σου ανήκω. Είμαι δικός σου για πάντα και εσυ δική μου για πάντα.
Πήγες να μιλήσεις αλλά εκείνος δεν σε άφησε. Σε κόλλησε  στο τοίχο και σε φίλησε.
-Είμαι δική σου.. είπες και παραδόθηκε στα φιλιά του.

Beautiful tragedyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant