Ήταν 5 όταν άνοιξες τα ματια σου απότομα τρομάζοντας απο το τηλέφωνο που χτυπούσε. Δεν μπορούσες να αναγνωρίσεις τον αριθμό. "Παρακαλώ;" μίλησες και σε έκοψε μια γνωστή φωνή "Lydia συγγνώμη που σε ξύπνησα.." ακούστηκε μια φωνή πνιγμένη στο κλάμα. Ο Isaac. "..αλλά ο Stiles..." "ΤΙ ΕΠΑΘΕ;;;" φωναξες και η καρδιά σου άρχισε να χτυπάει δυνατά. Έτρωγε τα νύχια σου απο την αγωνία. "Να..ο Stiles.. Είναι στο νοσοκομείο.." "ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ; ΤΙ ΕΠΑΘΕ;" "Δεν βρήκα χρόνο να του μιλήσω.. Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη αλλά ξέρω ότι θα ήθελε να είσαι δίπλα του. Θα περάσεις το πρωί απο το νοσοκομείο Αγία Βαρβάρα να τον δεις;"
"Φυσικα! Μέχρι και κοπάνα θα κανω για αυτόν."
"Ευχαριστώ είναι προφανώς σημαντικό για εκείνον."
"Τίποτα..τα λέμε Isaac.."
Δεν σε έπαιρνε ο ύπνος. Ολο το υπόλοιπο βράδυ σκεφτόσουν πως να ήταν . Μια έκλαιγε και μια σκεφτόσουν ότι αυτός δεν θα ήθελε να κλαίς. Πήγε 6, ξημέρωσε και εσύ ακόμα να κοιμηθείς. Αποφάσισες να σηκωθείς νωρίς να πας να χάσεις μονο τις 1-2 πρώτες ώρες. Η μητέρα σου ήταν ηδη ξύπνια. Της εξηγησες και δέχτηκε να σε πάει. Φτάσατε στο νοσοκομείο και πηγές άμεσα στην ρεσεψιόν για πληροφορίες. Σου είπε σε ποιόν όροφο είναι και πήρες το ασανσέρ. Η μάνα σου θα περίμενε κάτω στην είσοδο. Βγήκες απο το ασανσέρ τρέχοντας και προσπάθησες να μπες μέσα αλλά σε εμπόδισαν. Είπαν ότι δεν δέχονταν μη συγγενείς. Διαφωνησατε ώρα όταν πια το πήρες απόφαση και πηγές να κάτσεις στις καρέκλες. Στήριξες το κεφάλι στα χέρια σου και κοίταζες για πολύ ώρα στο πάτωμα χωρίς να ξέρεις τι να κάνεις,τι να σκεφτείς η τι να πεις και σε ποιόν. Εκείνη την στιγμή δεν είχες κανέναν. Μέχρι που κάποιος σε σκουντηξε. Κοιταξες πάνω ελπίζοντας να είναι γιατρός που θα σου επέτρεπε να μπεις μέσα στο δωμάτιο που κρατούσαν τον Stiles.
YOU ARE READING
Beautiful tragedy
ParanormalΗ Λυντια είναι ένα απλό κορίτσι. Η μηπως οχι; Μετα απο μια ενδιαφέρουσα μετακόμιση στη πόλη της όλα πρόκειται να αλλάξουν. Όλα όσα ήξερε μέχρι τώρα ήταν ένα ψέμα. Η αλήθεια κάποιες φορές δεν αντέχεται. Όμως θα περάσει πολλά και θα δώσει μάχες για να...