Kol

28 5 0
                                    

Ξύπνησες σε ένα μέρος που έμοιαζε με εγκατελειμμένο εργοστάσιο. Κοιταξες γυρω σου και δεν υπηρχε κανενας. Προσπαθησες να σηκωθεις αλλα κατι σε εκανε να μη μπορεις να κουνησεις ουτε χερι ουτε ποδι. "Καταραμένα μαγικά!" σκεφτηκες αγανακτοντας. Οι ερετικοι ήταν το χειρότερο είδος υπερφυσικού ον. Μπορούσαν και να σου πάρουν τις μαγικες ιδιότητες αλλα να κάνουν και οι ίδιοι μαγικα με αυτές."Θελεις να το σκασεις εε μικρούλα;" ακουστηκε μια φωνη απτο βαθος. Γύρισες και ποιόν να δεις; "Ήξερα οτι ήσουν κάτι περισσότερο από απλα ένας βλάκας Kol" Ο πρώην σου βγήκε απ'τη σκοτεινή γωνία με ενα μισό σατανικό χαμόγελο. "Κολακευτική όπως πάντα η γλυκιά μου!" "Τι θες από εμένα; Τις δυνάμεις μου; Τη ζωή μου; Οτι θες κάντο και τελείωνε. Προτιμώ να πεθάνω απτο να μείνω για άλλο λίγο με εσένα σε αυτό το μέρος!" "Με προσβάλεις είπε και ενω σου είχε γυρίσει τη πλάτη ψιθύρισε κάτι λόγια π με το ζόρι άκουγες "sicut lupus adorat red die plenae lunae reversurus
ita etiam nunc adoret sanguine" (λατινικά) το επανέλαβε τρείς φορές κ εσύ άρχισες να νιώθεις κάτι περίεργο στα δόντια σου. "ΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ;;;" ούρλιαξες καθώς δν άντεχες κ τον ανυπόφορο πόνο π σου προκαλούσε το ξόρκι. "Απλά σε έκανα τον χειρότερο εχθρό του αγαπημένου σου. Έχει πιο πολύ πλάκα απο το απλά να σε σκοτώσω." είπε καυχησιάρικα ενώ αποχωρούσε θριαμβευτικά.
*Stiles' pov*
Πρέπει να την βρω! ΤΟ ΒΡΗΚΑ! θα πάω στον Isaac να βρει χακαροντας το κινητό της την τοποθεσία της. Δεν είναι φυσιολογικό να εξαφανίζεται χωρίς να πει τίποτα.
*end of Stiles' pov*
ο Stiles πήγε στον Isaac και βρήκε αμέσως τη τοποθεσία. Έφυγε επιτόπου και απαγόρευσε στον Isaac να τον ακολουθήσει γιατί ήταν επικίνδυνο. Έφτασε στη τεράστια αποθήκη-εργοστάσιο και έτρεξε προς εσένα. "lupus cum forma et Lycus ira persequimur hostes antequam veniat Aurora" άκουσες τον Kol να λέει απο μέσα καταλαβαίνοντας οτι είχε έρθει ο Stiles και ο Stiles έπεσε κάτω απο πόνο και επηρεασμένος απτο ξόρκι άλλαξαν χρώμα τα μάτια του. Επανήλθε γρήγορα και με τη βοήθεια των μαγικών που του είχαν αναισθητοποιήσε τον Kol "Perde inscius post intolerabilis dolor" ψιθύρισε και ο Kol έπιασε το κεφάλι του προσπαθόντας να διώξει τον πόνο "clausuris" είπε ξανα και ξανά και αφού κατάφερε να σταματήσει το ξόρκι του cameron έπιασε ένα παλιό σίδερο κ απείλησε τον cam βάζοντας το στον λαιμό του "Θες παιχνιδάκια ε;" του είπε αλλα ο Stiles έμεινε ανέκφραστος "Morte" είπε ήρεμα ο Stiles o Kol άρχισε να αιμοραγγεί. Ο Stiles ήταν τρομαγμένος με αυτό που είχε κάνει αλλα ηρέμησε ξέροντας ότι το ξόρκι δεν κρατάει πολύ σε αθάνατους,αρχικούς και ερετικούς όπως ο Kol. Σε σήκωσε και βγήκε απτο κτίριο τρέχοντας με εσένα στα χέρια του. "Πως μπόρεσες να σκοτώσεις άνθρωπο;;" του είπες με μάτια κουρασμένα καο βουρκωμένα μαζί. Δεν αναγνώριζες το άτομο που είχες μπροστά σου. Σου εξήγησε μέχρι να φτάσετε στο αμάξι και υσήχασες. Στον δρόμο δεν μπορούσες να ηρεμήσεις στη σκέψη του οτι ο Kol έιχε καταφέρει για αλλη μια φορά αυτό που ήθελε.. Και τώρα ήσουν ερωτευμένη με τον ίδιο σου τον εχθρό από τη φύση...

Beautiful tragedyWhere stories live. Discover now