Bölüm 21

17K 882 39
                                    

"Omlet ve çikolata, bir kadına yardımcı olmak için doğanın bize sunduğu muhteşem şeyler" dedi Jenner.

Dylan, gülümsedi. "Kesinlikle. Doğa ana yalnızca kadınları düşünüyor ve erkeklerde kendilerini" Her ikisi de kıkırdamaya başladı. "Çünkü başka seçenekleri yok. Bu yüzden kadınlara sığınıyorlar"

Jenner, güldü. "Yaşasın feminizm" dedi. Her ikisi de gülmeye başladı.

Dylan, gözlerindeki yaşı sildi ve tezgâha eğildi. "Tanrım" dedi. "Ben kesinlikle lezbiyen olacağım. Bu daha güvenli görünüyor"

Jenner, kıkırdadı. "Aşkım benim. Eğer Dane senin hayatını tehdit etmeseydi yemin ediyorum ki seni seve seve alırdım. Ama bu çok tehlikeli olur"

Dylan bu samimi ve içten kadını sevmişti. Hala onu Dane ile tam bağdaştıramıyordu ama o kadar sevimli duruyorlardı ki kendini gülümsemekten alamıyordu. Hafta sonu olduğu için rahatlardı. Jenner, sabah onu duşa sokmuş kendisi de kahvaltılık bir şeyler almaya çıkmıştı.

Şimdi de iki yakın arkadaş gibi kahvaltı hazırlıyorlardı. Jenner, ona Dane ile nasıl tanıştıklarını anlatmıştı ve Dylan'a göre bu çok romantik bir karşılaşmaydı.

Dylan'ın aklının bir köşesi daima Zack' de idi. Onu merak ediyordu. Ne yaptığını, Dövüş Kulübü'nün ne olduğunu, Dane'ye kızıp kızmadığını... Aklından bir an olsun çıkmıyordu. Zack' in bir çocuğu olacaktı. Kendisine ait olmayan bir çocuk. Dylan, ona kızmıyordu. Geçmişte kadınlarla nasıl olduğunu görmüştü ama yine de canı acıyordu.

Jenner, karşısına geçip oturdu. "Peki," dedi. "Hadi başlayalım. Bay Bressler' dan ve ufak bebeğinden haberim var ama sonsuz dek ondan kaçamazsın Dylan. Öyle sanırım ki o da buna izin vermez"

Dylan, başını iki yana salladı. "Muhtemelen bir iki güne kapıya dayanacaktır" dedi yorgun bir şekilde. "Dane ona yerimi söylemese bile bir şekilde bulur beni."

Jenner, derin bir nefes aldı. Dudaklarını içe çekti ve ısırdı. "O zaman ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Bilmiyorum. Leo' ya AIDS hastalıklı kan vermiş. Bunu kaldırabilirim. Çünkü Leo' ya acımıyorum ama o kadından bir çocuğu olacak. Üstelik kadın, kulübün yazısını yazan muhabir." Başını iki yana salladı. "O kaltağın saçlarını yolmalıydım, Jenner" dedi. "ama o bebek her şeyi mahvetti"

Genç kadın bir süre Dylan'a baktı. Ancak Dylan tamamen kendi içine gömülmüştü. "Ben onun bebeğini doğurabilmek isterdim" dedi gözleri yanıyordu. "Yine de o kadın buna sahip olurken ben olamıyorum. Lanet olası adalet"

Zack, önünde oturan kadını umursamadan işlerine devam ediyordu. Kadın bacak bacak üstüne atmış ve Dylan'ın yüzünün kızarmasına neden olacak bir etek giymişti. Kırmızı deri etek, bacaklarını gizlemiyordu. Göğüsleri de ceketinden çıkacak gibiydi.

Zack ilgilenmiyordu ama kadın ona daha çok yakınlaşmak istiyordu. Aniden ayağa kalktı. "Ben sıkıldım" dedi kadın.

Zack, başını kaldırdı ve arkasına yaslandı. Kadın bir süre etrafına baktı sonra ceketini çıkardı. "Eğlenelim biraz" dedi ve sutyenini çıkardı. "Senle tepinmeyeli uzun zaman oldu."

Zack' in yeşil gözleri parlıyordu. Hoşnut bir şekilde onun soyunmasını izledi. Kadın kendine güveniyordu. Çocuğunun içinde olduğu için Zack' in ona zarar vermeyeceğine çok emindi. Zavallı...

Kadın çırılçıplak karşısında durdu ve ona baktı. Elini uzattı. "Hadi, Zack" dedi. Tek eli göğsünü sıktı. "Annene gel"

Zack ayağa kalktı. "Burada değil" dedi kadının yanına giderek. Onun saçlarını tuttu ve kendine bastırdı. "Bu büroda sevişme işi eskidi" ardından tişörtünü çıkardı. "Arenada kumların üstünde yapalım" dedi. "Savaşırmış gibi sevişmek hoşuma gider"

Dövüş KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin