3. rész - Új meló

128 8 3
                                    

 A szürke égbolton úszkáló felhőcsoportokat bámulom. A járdák mellett magányosan álldogáló lámpaoszlopok már halványan világítanak. Telefonomat percenként húzom elő zsebemből, az időt vizsgálva.  Egyetlen egy nem fogadott hívás sem villog a képernyőn... Már lassan fél órája várakozok a ház előtt, de Dylan még sehol.. Ez a gyerek vagy átvágott, vagy pedig nagyon el van tájolva a telefonja.... 

Pár átfagyoskodott perc után megpillantok egy szürke kocsit közeledni az utcában, majd lassítani kezd, és megáll az út másik oldalán.. Az ablak félig lehúzva, és a volán mögött Dylan személyét látom. 

- Na fagyoskodsz még ott, vagy pedig indulhatunk próbamelóba? - int a fejével, hogy szálljak be. 

- Hah.. nagyon vicces. De azért nem kapkodtad el. Úgy volt hogy 6ra jössz.. Most fél7 van. - ülök be a járműbe, ami alig hogy bezárom az ajtót elindul. 

- Jójójó.. Bocsi.. még volt egy pár dolgom... - legyint.

A bár nem volt annyira messze. Amilyen sokat vártam Dylan-re annyi idő alatt szerintem simán beértem volna gyalog is, és talán nem fagyok annyira össze, mivel mozgásban lettem volna.. Az egyik üres parkolóban leparkolunk, és a bejárathoz sietünk. Persze a személyinket oda kellett adni, hogy tudják elmúltunk 18, na meg persze, hogy itt dolgozunk.. vagyis csak fogunk... 

Pár másodperc múlva kattan a zár, és kinyílik a fémajtó, mögötte, pedig egy nagydarab férfi.. Gondolom a biztonsági őr. Kérdés nélkül beenged minket, majd Dylan vezetésével eljutunk Finnick irodájához.

- Áh. Megérkeztetek. Pontosak voltatok. Ismertetném a feladataitokat... Szóval.. 10-kor nyitunk, előtte még letörölgetitek az asztalokat, a pultot, felmossátok a padlót, leveszitek a székeket, egyszóval kitakarítotok, de nyugalom sokan vagytok, így hamar megvan. Amíg itt vannak a vendégek, addig végzitek a saját feladataitokat, Dylan te táncolsz, Felix a pult mögött végzed a dolgod. Amint kiürült a hely ugyanúgy takarítás, vagyis csak a mosdókat, és söprögetés, asztalok és a pult törölgetése. Mivel már 6ra el szoktak fáradni, ezért nem kell nagyon tisztának lennie mindennek, elég csak felületesen, majd a következő nyitás előtt megcsináljátok. 6kor zárunk, de a vendégeknek már 4-fél5-kor távozniuk kell... Nagyjából ennyi.. Van kérdés? - sorolja fel Finnick a tudnivalókat. 

Megrázzuk a fejünket, és egy mindent értünk pillantást vetünk a férfira.

- Rendben, akkor hajrá. Ja és itt vannak a ruháitok. Vagyis Dylan neked hátul van az öltözőben, Felix, neked pedig itt van. - nyomja a kezembe a ruhadarabokat, ami egy fehér ingből, és egy fekete kötényből áll. 

- Hátul öltözzetek át, már a lányok megcsinálták a feladatokat, szóval, most csak ismerkedjetek velük, mert hosszú éjszakátok lesz.

Megint váltunk egy értettük bólintást, majd hátra megyünk, és átöltözünk...

ChangesWhere stories live. Discover now