10. rész - Acélkék szem

87 7 2
                                    

Nem foglalkozok a telefonnal, csak kinyomom, majd lenémítom. A konyhában gyorsan lekapcsolom a villanyt, majd visszamegyek a vendéghez. 

- Gyere. - fogom meg csuklóját, és felvezetem a szobámba. Már meg sem próbálom visszateremteni azt a körülményt ami lent folyt pár perccel ez előtt. Benyitok a fürdőszobába, majd megnyitom a kádban a vizet. 

- Akarsz fürödni.. velem? - kérdezem kicsit félénken. 

- Oh.. ki nem hagynám. - lép be ő is a helységbe, majd bezárja az ajtót maga után. A forró vízbe rakok habfürdőt, majd elkezdem kigombolni az ingem. Az előttem lévő fiú beleharap alsó ajkába, majd végigmér, és nézi, ahogy leöltözöm. 

- Naa.. legalább fordulj el. - nyávogok egy picit. 

- Rendben kiscica. - kuncog. Gyorsan lekapom magamról az inget, majd a nadrágot is, aztán a zoknit, végül a boxert. Beülök a jó meleg és habos vízbe. 

- Jól van visszafordulhatsz. - nevetek. Visszafordul, majd (nem úgy mint én) elkezd vetkőzni. Szépen lassan gombolja ki a lila inget. A zokni persze már nincs rajta... A nadrág gombját és cipzárját is szépen lassan, miközben szememet figyeli... Ahogy ruhadarabjait távolítja el magáról, egyre jobban azt érzem, hogy lent van egy kis álló problémám. Amikor boxeréhez ér, elpillantok, és a habot nézem. Érzem, hogy már az arcom vörösségét egy paradicsom is megirigyelné... Majd lassan eljut addig, hogy beül velem szembe a kádba. Megint ölébe húz, majd csókolózásba kezdünk. Kezeimet enyhén szőrös mellkasán pihentetem. Ágyékom alhasához ér, és kicsit zavarban érzem magam. Ajkaink pár másodpercre elválnak egymástól. Zihálok. Érzem melegségét. Bőre szinte égeti az enyémet. Mellkasán elkezdek egyre lejjebb simítani. Érzem hasán kockáit, de nem merek lejjebb menni. Kicsit eltávolodom tőle. 

- Mióta vagy meleg? - susogom.

- Pár éve... Te? - néz mélyen a szemembe. Nagyon édes acélkék szemeiben elmerengek egy pillanatra, és kizárom a külvilágot. 

- Hahó Felix. - kérdezi újra.. gondolom.. visszatérek a valóságba..

- Bocsi mit kérdeztél? 

- Visszakérdeztem, hogy te mióta vagy meleg. 

- Kiskoromban egy fiúval csókolóztam először, aztán a szüleim elvittek pszichológushoz, és azóta te vagy az első.. amúgy bocsi az előbbiért.. nagyon édes szemed van, és nem nehéz benne elveszni. - hajtom le a fejem. A habok már kezdtek kipukkanni a víz felszínén, és megpillantom a velem szembe ülő acélszemű szépség férfiasságát, majd megnyugodok, de egyben fel is izgulok, hogy nem csak nekem vannak függőleges problémáim. 

- Ezért ne kérj bocsánatot. Sőt... - rakja egyik ujját állam alá, majd felemeli fejem. Közel hajol, és ajaktornára hív. Lábaim összefonom dereka körül, majd érzem, ahogy elkezdi csípőjét mozgatni. Szerszámaink összedörzsölődnek, majd érzem, hogy az övé becsúszik. Leállítom, majd eltávolodok tőle megint. 

- Oh.. bocsi.. megértelek ha nem szeretnéd elsietni. - kér bocsánatot.

- Köszönöm.. Azt hiszem én lassan szállok... - jelentem ki, majd felállok, kiszállok, és a törölközővel gyorsan megtörölközök, és derekamra csavarom. 

- Na te nem jössz? - mosolygok, mivel kicsit nyugtalan arcot vág. 

- Deh persze. - mondja, majd kezébe nyújtok egy törölközőt, amivel megtörölközhet, aztán ő is derekára csavarja. 

- Tessék. - nyújtok oda egy boxert. Remélem jó rá.. Mert nem nagyon vannak kisebb vagy nagyobb alsóim.. csak egy méretben. Letekeri a törcsit, és felveszi. Tényleg csak szinte egy icuri picurit kicsi rá. Szinte észre sem vehető, de azért látszik.. vagyis én látom.. másnak meg tiltott terület mostantól... 

Befeküdtünk az ágyba. Én háttal fordultam neki, ő pedig átölelt. Olyan kiskifli-nagykifliben. 

- Megtisztelnél azzal, hogy leszel a barátom? - suttogja fülembe. Megfordulok vele szembe, mivel azért csak tiszteletlenség még vele szemben is így válaszolni. 

- Igen. - ölelem át, majd mellkasába fúrom a fejem, ő átkarol, és úgy hunyjuk le szemeinket.

- Felix? - szólal meg bizonytalanul. 

- Igen? 

- Mi a teljes neved? Tudod.. ezt még nem osztottuk meg egymással.... - kuncog. 

- Felix Justin Jenkins.  A tied? 

- Patrick Daniel Freewen. 

- Hm.... Daniel... Ez jobban tetszik. - puszilom meg mellkasát.. vagyis azt hiszem cicijét ( :3 ). 

- Szeretlek... Justin. - ad egy puszit a hajamba. 

- Én is szeretlek.. Dany... 

- Baj ha JJ leszel? 

- Nem.. legalább senki sem fogja tudni, hogy kiről van szó, és így titokban tarthatjuk. 

- Rendben kis JJ Jenkins-em. Jó éjszakát szerelmem. 

- Jó éjszakát... Daniel Freewen...... 

ChangesМесто, где живут истории. Откройте их для себя