18. rész - Lakótárs érkezik

52 7 0
                                    

Kicsit késve, de beérek este a bárba... Elég rossz a hangulatom... A szívemet, mintha kitépték volna, és kicsavarták volna, mint egy koszos szivacsot... Tele volt érzésekkel, és egyszer csak jött egy kéz, ami mindenre képes, és egyszerűen csavart rajta egyet.

- Felix. - érzek egy kezet a vállamon, és ez teljesen kiránt a gondolataimból - Van valami gond. Olyan szomorú fejet vágsz. 

- Scott.. erről most nem nagyon szeretnék beszélni... 

- Tesó tudod, nekem mindent elmondhatsz... De te tudod.. Viszont lenne holnap utánra számodra egy megbízatásom. Holnap reggel hazamész, este nem kell bejönnöd, aludd ki magad, aztán reggel 10-re mész a Monmouth Coffe kávézóba a The London Magazine szerkesztőségétől fog valaki veled találkozni. Annyit tudok, hogy egy 23 körüli férfi fog várni. - tájékoztat.. Remek... akkor megint mázlim van.. valamilyen szinten. Az éjszaka a bárban hamar telik, viszont, amint a nap már-már kukucskál a magas épületek között, kezdek fáradt lenni. Hazafele menet majdnem elalszok a volán mögött, csak arra figyelek fel, amikor dudálnak mögöttem, hogy menjek gyorsabban... Befordulok a felhajtóra, beparkolok a garázsba, és zötykölődve mint egy zombi felbattyogok a szobámba. Ledobom magamról a kabátot, cipőt, nadrágot és a felsőt, majd egy szál boxerben bezuhanok az ágyba. Berreg egyet a telefon a kis szekrényen az ágy mellett, de mit sem törődve vele hasra fordulok, és lassacskán egy más világba kerülök. Most a pihenés a legfontosabb célom.

***

Csengetnek... Felriadok. Nem törődve azzal, hogy egy szál boxerben vagyok, hármasával kezdem szelni a lépcsőfokokat lefele menet, kattan a zár, és ajtót nyitok. 

- Szia Felix. 

- Marty szia! Na mi újság? 

- Leveled jött, meg egy csomag. - nyomja a kezembe az imént említett dolgokat. A kezembe nyom egy tollat, megmutatja, hol írjam alá, aláfirkantom, majd átadja a cuccokat, elköszön, és megy tovább. Elvégre egy postás csak nem állhat le beszélgetni, olyan nagyon. Bezárom az ajtót, és a konyhát tűzöm ki úti célként. A csomaggal most meglepően nem foglalkozok sokat, a levéllel viszont annál inkább. Előkapok egy kést, és felbontom azt.

Kedves Felix!

Remélem nem haragszol, hogy levélben értesítelek, tudod, hogy imádok így üzengetni. Nemsokára megérkezem hozzád, mint lakótárs. Egy héten belül számíthatsz rám. Befejeztem a fősulit, és nem nagyon szeretnék az ősökhöz visszamenni. Felajánlották, hogy lakjak veled, mivel úgy is egyedül vagy, meg minden. Remélem nem fogok zavarni, és visszatérhetünk a kis ikertesós "szobatársas hülyeségeinkhez".

Szeretettel ölel: Jaden :* 


Sziasztok! Tudom sokáig nem voltam... nagyon sajnálom.. Kisvizsgára készülök, és alig van időm írni... De próbálok minél hamarabb részeket hozni :D 

ChangesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang