9:55 A Monmouth kávézóban ülök. Várom a The London Magazine-től érkező szerkesztőt. Ahogy figyelem nem nagyon vannak már ilyenkor.. Gondolom már sokan dolgoznak. Egy 180cm körüli, fekete hajú, sötétkék színű szemű, 20-25 év közötti srác lép be. Egy farmert visel, felül pedig egy szűk atléta, és egy szürke pulcsi. Megáll a pult mögött kér egy kávét, majd szétnéz. Keres valamit. Talán egy üres asztalt, de aztán összepillantunk. Az ajkai mosolyra húzódnak, kezébe veszi a koffeint, célba vesz, és helyet foglal velem szemben.
- Szia. Theo Hunder. A The London Magazine-tól. - nyújtja jobbját.
- Szia. Felix Jenkins. - kezet rázok vele. Nagyobb mosolyra húzódnak az ajkai, és megvillantja hófehér fogait. Hozzanak felmosóvödröt mert azt hiszem elolvadtam. A hangja mély, rekedtes.
~
Másfél óra interjúvolás után végre kezdünk normálisan beszélgetni, mint az idegenek, akik most találkoztak először. Jobban belegondolva végül is így is van.
- Mióta dolgozol a magazinnál?
- Nagyjából 2 éve. Így kimondva nem sok idő, de ott bent.. Rengeteg. - szürcsöli a második kávéját. Jó fáradt lehet, ha még most is kávézik. Bár én sem vagyok nagyon formában, csak ő tart ébren - Amúgy nem vagy George Jenkins-nek rokona?
- Ő az apám. De miért?
- Csak nagyon ismerősnek tűntél, és hasonlítasz is rá. Ja és az apád a főnököm. - woow... tekerjünk csak vissza.. Az ő főnöke? Tudtam, hogy apa valami ilyesmivel foglalkozik, de hogy őszinte legyek, sosem tudtam pontos infókat. Egy percre lefagytam.
- Igazán? És milyen, mint főnök?
- Nagyon megértő. Néha a fiának hív, meg szokta mondogatni, hogy mintha az eltitkolt fia lennék. Ritkán beülünk egy étterembe, ebédelni, már amikor nincs programja. - életemben most először érzem úgy, mintha senki sem szeretne. Mintha szüleim sem lennének, és árva lennék. Ránézek az órára.. 11:46.. Hoppá... Nekem otthon kéne lennem...
- Az elég jó, hogyha jóban vagy a főnököddel.
- Ja. Hát még a fiával. - kacsint. Ez célzás lett volna? Ő is...? "Felix! Nem érsz rá most ezzel foglalkozni! Menned kell!" - szól a fejemben a kis hang.
- Rendben. Nekem most mennem kell. Ha megbocsátasz... - állok fel.
- Oh. Nyugodtan. De várj. Itt a névjegykártyám, majd hívj. Összefuthatnánk párszor. - vesz elő egy kis kártyát.
- Oké. - veszem el tőle - Akkor majd hívlak. Szia.
- Szia.
A kocsiban végig az jár a fejemben, hogy apám miért nem mondta? És Nathan is meleg? Vagy csak nagyon kedves? Vagy most mi is van?
- Mi a... - belépek otthonomba.
- Tesó! - pillantom meg bátyámat.
- Jaden! - ölelem meg.
- Na mi a pálya itt Londonban? Hogy hogy még egyedül vagy? Mikor elmentem nem volt egy barátnőd? Valami Alexis?
- Avery. És szakítottunk.. Már mikor. És te? Mr Szívdöglesztőnek hol vannak a szukái? Ezelőtt egy évvel alig akartad itt hagyni London-t csak a csajok miatt.
- Hát.. Az egy éve volt. Azóta sok minden változott...
DU LIEST GERADE
Changes
RomantikLett egy új munkám.. Már az első napon rám bízták, hogy vegyem át a naponta érkező árut, és ezentúl mindig én vettem át... Mint mondtam, az első napon.. Hát igen.. Akkor találkoztam életem szerelmével, ám aznap szakítottam volt barátnőmmel is... Inn...