Dvere sa rozrazili a stála v nich Simča. Najprv veselo pospevovala melódiu, ktorá jej hrala zo slúchatiek, ale potom spozornela a pozrela na koniec šatne, kde sme si užívali spoločné ticho my dvaja. Hlavu som mala opretúna Adamovom rameme a on sa mi hral s vlasmy.
"Ahojte!" prekvapene no usmiato hovorila Simča.
"Ahoj." ozvali sme sa obaja naraz.
"Vy čo tu?" neveriaco na nás pozerala. Iba som sa usmiala s krátko som pobozkala Adama.
"Konečne!" skríkla Simča, tlieskla a pozrela na nás.
"Čo konečne?" spýtala som sa.
"No konečne ste spolu!" vysvetlila, akoby to bola tá najnormálnejšia vec. A bola.
"Ach, kým ti to došlo Mia!" zasmiala sa zvonivo Simča a zavesila si tašku na vešiačik. Začervenala som sa, ale nič som nepovedala.
"A teraz Adam, chcela by sme sa prezliecť.." vyplazila naňho jazyk Simča.
"Kľudne sa prezliekajte, mne to vadiť nebude!" usmial sa Adam a ja som ho zo smiechom buchla do ramena.
"Snívaj ďalej 'Adamko'." vyplazila som mu aj ja jazyk. Ešte chvíľu sme sa doťahovali a potom sa pobral do vhlapčenskej šatne.
Simča počkala, kým sa zabuchnú dvere a potom zvískla.
"Ja som to vedela, vedela!" opakovala Simča a ja som sa na nej zasmiala.
"Hodíte sa k sebe." poznamenala, keď sa ukľudnila a prezliekala si tričko. Dnes som bola akási tichá, takže som sa iba usmiala.
"Inak..." začala rozprávať Simča.
"Hm?" zdvihla som pohľad od mobilu.
"Stretla som Sabinu." vzdychla Simča.
Pomaly začali prichádzať aj iné baby, ale Simča ďalej rozprávala.
"Vyzerala ako keby bývala pod mostom," nešetrila ju Simona, "mala veľkú tmavú bundu, rifle, ktorých vrecká mala pod kolenami a končeky vlasov fialové. Ako z cirskusu!"
"Možno iba ťažk prežíva, že sa s ňou Adam rozišiel." pokrútila som hlavou.
Vtedy prišla aj Nika.
"Hádaj čo Nikuš!" zavesila sa na ňu Simča.
"Ehm, kľudnejšie Simi." usmiala sa Nika a položila si tašku k tým naším.
"Ale však počkaj, tá novina jd bombová!" pišťala Simona.
"Simík, kľuud!" zahriakla ju Nika a prezliekla si nohavice.
"Hádaj, máš tri pokusy!" žmurkla na Niku Simča.
"Neviem, poveeeeedz!" prevrátila očami Nika.
"No..vieš s kým chodí Adam?"
"Aj mňa by to zaujímalo!" ozval sa zrazu nejaký hlas, a ja som vedela komu patrí.Adam
Pobral som sa do šatne, tak šťastný ako nikdy.
Taký pocit, ako pri Mii som ešte s nejkou babou nezažil... Ani so Sabinou.
Hneď ako došiel Dalibor, povedal som mu môj prechod z "friendzone."
"Ja som to vedel." obdivne zapískal a buchol ma po rameni.
"Stráž.si ju.. Kebyže nemám Simču.. Tak taká ryšavka..hm.." provokoval Dal.
"Dement! Neboj, budem si ju strážiť, aj pred tebou, bro." usmial som sa.
No ako som spomínal, necítil som nič také ani pri Sabine. Mal som ju rád, veľmi. Ale asi som ju nemiloval... Keď som pri tej Sabine... Dofrasa! Však dnes mala prísť... Ešte pred tým, ako som sa s ňou rozišiel, prihlásila sa na hip hop. A nestiahla prihlášku ani pri rozchode.Mia
Otočila som sa za hlasom. Predo mnou stála sama Sabina. Posledný človek, ktorého by som chcela vidieť.
"Mia..." usmiala sa. Vyzerala presne tak, ako ju Simča opísala...
"Sabi..." nasilu som sa tiež usmiala.
"Tak.. S kým to chodí Adam?" spýtala sa a našpúlila pery.
"Nestaraj sa Sabča, a čo ty tu?" spýtala som sa.
"Idem trsať!" znova našpúlila pery. Och, len to nie...
"Aha." mykla som plecom, akože mi je to jedno. Ale naozaj mi to jedno nebolo. Nechcela som s ňou tancovať v jednej miestnosti! Celý čas som na ňu pokukovala. Z tašky vytiahla úzky crop top. Dobre, toto ani crop top nebol. To bolo niečo asi po podprsenku. Sieťkované. Booože. Ešte vytiahla mini kraťasi tesne pod spodné prádlo. Prevrátila som oči. To sa mi snáď zdá. Ak mňa nazval niekto pobehlicou a k*rvou, ako by nazval podľa oblečenia Sabinu?!
"Čo zízaš?!" pozrela na mňa a leskom si pretrela pery. Iba som prevrátila oči a ukázala znechutenú grimasu.
Všetky tri, teda ja, Simča a Nika sme sa na seba pozreli a nadvihli obočie.Zo šatne sme vyšli medzi poslednými, keďže sme sa zdržali ešte na wéckach.(baby pochopia).
Cez úsku chodbičku som vošla do sály. Nie každý tam však bol. Adama som nikde nevidela. A Sabinu tiež. Samozrejme, moja chorá myseľ si už-už pripravovala na to, ako sa tam niekde bozkávajú. Však hovorím, chorá myseľ.
Upokojila som sa však, keď sa zjavil Adam a Dalibor horlivo diskutujúc o niečom.
Adam ku mne prišiel a objal ma zo zadu. Usmilala som sa naňho. Zrazu som si však spomenula na fľašu, ktorú som nechala v šatmi. Potiahla som Niku za ruku, ktorá stála blízko, aby so mnou po ňu šla. Vykročili sme a už už som chcela vojsť do dverí, no započula s hlasy. Priložila som si prst k ústam a naznačila som Nike, nech je ticho. Oprela som sa o stenu a započúvala som sa. Nika spravila to isté.
"Sabina, prišla si na trénimg!" počula som Paulu, ako hovorí.
"Ja viem Paula." znudene odpovedala Sabina.
"No pozri sa na seba! Očividne nevieš."
"Čo je zle?!" drzo sa spýtala Sabina.
"Tvoje oblečenie!"
"Nežijeme v 19. Storočí, Paula. Kľud." vecným tónom hovorila Sabina.
"Vieš, že s oblečením nemám problém. Skoro nidky. Ale toto si prehnala! Však ti vidno polku podprsenky!"
"Avšak je pekná, nie?" ona je tak tupá, alebo to iba hrá?!
"Pozri, dnes v tom odtancuješ. Ale nabudúce si vezmi niečo v čom nebudeš vyzerať akoby si sa predávala." počula som kroky, takže som rýchlo stiahla Niku do jedného kúta. Dúfala som, že nás neuvidia a našťastie ani neuvideli. Po 5 minútach sme vkročili do sály aj my. To čo som videla mi však vyrazilo dych.Hello, it's me! Dúfam, že ste s novou časťou spokojný 😊. Ďakujem za všetky votes a komenty 💞
Čo myslíte, že uvidela Mia?? 😱
YOU ARE READING
You are so beautiful
Teen Fiction16.7. #4 in Teen Fiction „Nirvana?"spýtal sa niekto a mne sa prudko rozbúchalo srdce a od úľaku som vykríkla. Bol to Adam, skláňal sa nad mojou MP3 a uškŕňal sa. „Nie si normálny!" zakričala som naňho červená od zlosti. „To skôr ty! Ani si sa nep...