42.

1.5K 136 5
                                    

"......oni...oni havarovali!"začala vzlykať sa mama a ja som sa vydesene pozerala pred seba. Č-čože?! Adam mi stisol ruku a smutne na mňa pozrel.
"Akože s lietadlom?" pípla som.
"Chvalapánubohu nie! V aute, keď sa viezli na letisko. Sú v nemocnici." smutne na mňa pozrela. S námahou som si sadla do kresla a drzo som sa napila z Marikinej vody, ktorú mala položenú na nočnom stolíku. Panebože...
"S-s-sú v poriadku?" prehltla som.
"Otec je už len na pozorovaní, ale Miško má zlomenú nohu.. Ešte tam chvíľu pobudnú." rozplakala sa. Sadla som si k nej prisadla. Adam nás nechal samé. Objala som mamu a dúfala som, že všetko bude v poriadku. 

Potom sa ale návštevné hodiny skončili a ja som sa mohla ísť učiť matematiku. 
"Adáám." pozrela som naňho psími očami.
"Láska?" 
"Ide ti matika?"  spýtala som sa a pozrela som na cestu, či nám nejde bus.
"Aj hej, prečo?" odpovedal a vytiahol dva lístky. 
"Super, ja len.. potrebovala by som doučko.." postavila som sa na špičky a pobozkala som ho. 
"Hm, takže ideme k tebe?" spýtal sa a ja som veselo prikývla. Nemyslite si, že som bezcitná krava, teda dúfam, že nie som. Ale snažila som sa na otca a Miša nemyslieť. Vedela som, že budú v poriadku, ale chýbali mi a zľakla som sa, pochopiteľne. No fakt som na to nechcela myslieť... Iba by som sa viac vystresovala.

S Adamom sme ruka v ruke kráčali k dverám. Vytiahla som kľúče z vrecka, vložila som ih do zámku a pootočila som nimi. Bolo však otvorené. Zdesene som pozrela na Adama. Čo keď nás vykradli?!
Postavil sa predo mňa a otvoril dvere.
"Spievanie mám zo všetkého najradš-Miaa?" započuli sme z kuchyne. Adam sa zatváril nechápavo a ja zdesene. Mňa prišla strážiť babička??!
Prepchala som sa pred Adama a vošla som do kuchyne.
"Babi ahooj." usmiala som sa na moju vždy energie plnú babičku.
"Holúbätko moje!" zvonivým hlasom babina.
"Čo tu robíš?" spýtala som sa jej.
"Prišla som ťa pozrieť. Asi tu dnes aj prespím, nerada šoférujem v tme." mykla plecami babička. Má 73 rokov, stále jazdí na svojej starej škode a chodí na túry.
"Super..." falošne som zatiahla.  Teraz si o mne fakt asi myslíte, že som bezcitný tvor a nemám rada ani svoju rodinu. Nie, mám ich všetkých veľmi rada, ale... Dnes som sa chcela s Adamom naučiť matiku a užiť si s ním večer (neverte to perverzne XD).
"Mia, ty tu nie si sama?" spýtala sa babina.
"Nie, je tu aj Adam." usmiala som sa a ako na zavolanie,vtedy došiel Adam.
"Dobrý deň!" usmial sa na moju babičku.
"Ahoj, ty si Miin kamarát?" spýtala sa.
"Ehm...hej." krivo sa usmial.
"Mia, nie si ty trochu mladá na chlapcov?" zapárala babina.
"My sa ideme učiť matiku." odsekla som a milo som sa usmiala.
"Ale však ja som bola učiteľka, ja ťa doučím!" ponúkla sa babka a nedôverčivo si Adama premerala.
"Babi...." zamrmlala som.
"Žiadne také Miuš! Ja ťa lepšie naučím ako tvoj spolužiak!" zakrútila hlavou babina. Vzdychla som si a smutne som si uvedomila, že už nič nevybojujem.
"Asi pôjdem, dovidenia!" usmial sa silene Adam. Predstava doučovania s Adamom ma lákala oveľa viac ako doučovanie s babičkou.
"Ahoj láska." povedal a pobozkal ma. Bozk som mu opätovala a objala s ho.
"Zajtra sa vidíme." povedal a znova ma začal bozkávať.
"To je odlho..." mrnčala som.
"Prídem ťa vyzdvihnúť pred školu, čo ty na to?" navrhol a ja som nadšene prikývla. Ale do školy chodí aj...Lukáš. Rozbolelo ma brucho, no nedala som na sebe nič poznať. Nakoniec som sa rozlúčila s Adamom a pobrala som sa učiť matiku.
Keď som sa konečne doučila a najedla, pobrala som sa do izby. Spod vankúša som zobrala pyžamo, odišla do kúpeľne a zamkla sa tam. Vliezla som do sprchy, umyla som sa a obliekla som sa do pyžama. Potom som unavená doslova spadlo do postele. Ale zaspať som tak skoro nevedela, dráždili a znepokojovali ma myšlienky na Lukáša.
"Ráno som sa zobudila so zlou náladou a obrovskými kruhmi pod očami. Vlasy mi stáli na všetky svetové strany a nemala som poňatia, ako sa mám dať za polhodinu do kopy. Takže som si rýchlo obliekla prvú vec, čo som našla v skrini. To bol modro-bieli pásikavý crop top a tmavo modré džínsy. Neposlušné ryšavé vlasy som zagumičkovala do neposlušného drdolu, ale stále to bolo lepšie ako to tornádo na hlavo, čo som mala po zobudení. Potom som utekala do kúpeľne, kde som si umyla zuby a opláchla tvár.
Naniesla som si trošilinku korektoru, alebo čo to bolo (schmatla som prvú vec z malej kozmetickej taštičky) naniesla som si to pod oči na kruhy a zišla som dole. Schmatla som dve jablká a nejakú čokoládu (zdravá strava!) a utekala som do školy. Teda skôr som sa tam vliekla a pri tom som chrúmala jablko.

V triede som si sadla do inej lavice, nie do tej, kde som s Lukášom sedela. Pripravila som si veci no následne som zmeravela.


Dúfam, že ste si užili dnešnú časť, napíšte, čo si o nej myslíte :) :* 

You are so beautifulTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon