~Ρεβέκκα~
(16 χρονών)
-Μαρκέλλα! Φωνάζω και τελευταία στιγμή την πιάνει ο Ντρου πριν σωριαστεί στο πάτωμα. Το ήξερα ότι το να μας κάνει όλους μαζί αόρατους ήταν πάρα πολύ επικίνδυνο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Οι Σκοτεινοί θα μας έπιαναν και θα βρίσκανε την πύλη των ανθρώπων. Ο Ντρου σηκώνει στην αγκαλιά του την λιπόθυμη Μαρκέλλα και μου λέει:
-Πού πάμε τώρα;
-Σπίτι μου. Ελπίζω να μην είναι κανένας εκεί. Του απαντάω και βλέπω τον Τάιλερ να συνέρχεται σιγά-σιγά. Τρέχω κοντά του και τον αγκαλιάζω. Κάνει ένα μορφασμό πόνου αλλά με σφίγγει περισσότερο πάνω του.
-Είσαι καλά; Τον ρωτάω μόλις φεύγω από την αγκαλιά του και τον κοιτάω κατευθείαν στα μάτια. Μου γνέφει καταφατικά και μετά από λίγο λέει:
-Πρέπει αν φύγω. Πρέπει να κανονίσω κάτι εκκρεμότητες.
-Τι; Όχι! Δεν θα πας εκεί πίσω. Του λέω και τον τραβάω από την μπλούζα του για να μην φύγει.
-Ηρέμισε αγάπη μου. Πρέπει να το κανονίσω αυτό. Θα γυρίσω πίσω στο υπόσχομαι. Μου λέει και μου δίνει ένα υπέροχο και παθιασμένο φιλί. Μόλις με αφήνει χάνεται από το οπτικό μου πεδίο και εγώ ανίκανη να μιλήσω κάνω νόημα στον Ντρου να φύγουμε. Πριν προλάβουμε όμως να φύγουμε ακούω κάποιον να φωνάζει το όνομα μου. Γυρνάω να δω ποιος είναι και καταριέμαι την τύχη μου.
-Τι θες Τσάντλερ; Τον ρωτάω κουρασμένη πια να τον πετυχαίνω τις πιο ακατάλληλες στιγμές.
-Ήθελα να σου πω.... Η Μαρκέλλα είναι αυτή; Τι έπαθε; Ρωτάει και πάει κοντά της χωρίς να δώσει σημασία στον Ντρου που την κρατάει αγκαλιά.
-Εεεμμ είχε μια μικρή αδιαθεσία και λιποθύμησε. Μην ανησυχείς δεν έχει κάτι σοβαρό. Του λέω προσπαθώντας να φανώ πειστική ενώ ο Τσάντλερ χαϊδεύει τα μαλλιά της Μαρκέλλα. Μα καλά, δεν βλέπει τον Ντρου που τον κοιτάει σαν μενόμενο ταύρο; Θέλει να πεθάνει πριν την ώρα του; Ο Τσάντλερ συνεχίζει να κοιτάει την αναίσθητη Μαρκέλλα και ο Ντρου έτοιμος να ξεσπάσει την απομακρύνει από το άγγιγμα του Τσάντλερ. Τότε φαίνεται ο Τσάντλερ να προσέχει τον Ντρου. Προβλέπεται πολύ άβολη στιγμή.
-Α εσύ ποιος είσαι; Ρωτάει ο Τσάντλερ τον Ντρου χαλαρός. Καλά αυτό το παιδί παίζει να είναι πολύ χαζό.
-Το αγόρι της Μαρκέλλα, εσύ ποιος είσαι; Τον ρωτάει ο Ντρου ένα νικητήριο ύφος αλλά ο Τσάντλερ δεν δείχνει να επηρεάζεται.
KAMU SEDANG MEMBACA
Οι Διάδοχοι
Fiksi RemajaΡεβέκκα: Η αποφασιστική, η δυναμική και η αρχηγός. Έχει μια ιδιαίτερη ομορφιά και έναν υπέροχο χαρακτήρα. Διχασμένη ανάμεσα στην πραγματική ζωή και στη ζωή του πεπρωμένου της, ανάμεσα στις δυνάμεις του Καλού και του Κακού. Τι θα επιλέξει τελικά; Μαρ...