Eve gidince bizimkileri çağırdım. Bir saat olmadan hepsi koltuklarda oturuyordu
Egemen" ne yaptın abi konuştunuz mu"
" konuşamadık "
Merve " hala şaşkınlığımı üzerimden atamadım. Herkesden beklerdim ama esilanın mafya olacağı aklımın ucundan geçmezdi."
Egemen" depo işi ne oldu "
" o iş tamam. "
Biraz zaman geçti. Atalay'ın anlattıkları onları güldürürken ben esila yı düşünüyordum. İki senede bir insan bu kadar değişebilir mi.
Bu arada o oyma geyik heykelini kim yapmış olabilir ki. Esilanın yapma ihtimali varmıydı.
Bizimkileri kafam dağılsın diye çağırdım ama esilayı kafamdan atamadım.
......................................
Sabah egemenle toplantı yaptık. Depoda tutacağım kişi hakkında.
" egemen kaçırma işini bizzat senin yürütmeni istiyorum o şerefsize iyi bir ders vermek istiyorum "
" tamam abi bu akşam depoya alacağım"
" tamam"
ayrılıp işimizi yapmak için görev yerlerine gittik.
Bende götüreceğimiz depoyu kontrole gittim. Fena bir yer değil sakin ıssız bu iş için uygun.
Ama ona yapacağım şeyler için buranın biraz değiştirilmesi gerekiyor.
Tunç beyi aradım.
" tunç bey şuan depodayım ve bazı değişiklik yapmak istiyorum izin verirseniz "
" ne gibi değişiklik"
" ses yalıtımı, hapis bölümü gibi "
" demir bey esila hanıma sormam gerekiyor, izinsiz değişikleri sevmez "
" anlıyorum tunç bey ve cevabını bekliyorum "
Telefonu kapatıp cebime koydum. Senin icabına bakmak için saatlerim kaldı ve bunun için sabırsızlanıyorum.
Arabama bindim dar kuytu alandan çıkıp ana yola geçince telefonumun melodisi çaldı.
Tunç bey " demir bey esila hanımın sizinle özel konuşması için bu hafta vakti yok eğer isterseniz esila hanım sorgudayken sizinle görüşebilir"
" tamam ne zaman ve nereye gelemem gerekiyor"
Tunç bey bir adres mesaj attı. Rotamı değiştirip tunç beyin attığı adrese gittim yine kuytu bir depoya gelmiştim. Kapıdaki korumalar beni görünce selam verip kapıyı açtı içeri girince olduğum yerde dondum kaldım.
Bir adam duvara kolları ,ayakları, ve boynu sabitlenmiş duruyordu ve adamın bileğinde bıçaklar saplıydı buraya kadar sorun yok beni olduğum yere sabitleyen Esilanın adamdan 3-4 metre ilerisinde bir koltukta oturmuş adama soru sorarken attığı bıçağın adamın bileğine saplanmasıydı.
Esila nasıl?
Korumalardan biri " demir bey geldi deyince "
" yanıma gelsin " dediğini duyup yanına gittim.
Yanındaki alet masası üzerinden bir bıçak daha aldı. Bıçağı incelerken kafasını kaldırıp bana baktı.
" anlat "
" esila ben depoyu düzenleme işini konuşacaktım seninle "
" tamam beş dakika bekle "
Karşısındaki adama döndü.
" radof nerede? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tahtının Sahibi
General FictionBabam . Benim en değerli parçam. Hayatımdaki canım kanım dediğim tek insan tek akrabağam. Babama ve çevreye göre çok normal bir insandım. Taki onu toprağa verene kadar. İşte ondan sonra başladı serüven. Ben esila babamın karanlık tahtının yeni va...