mafya tahtının sahibi -38-

13.2K 579 55
                                    


Akşam üstüne kadar bir kaç kişiyi patakladım. Dosya işleri felan derken sonunda işim bitmişti.

Şoförle uğraşmamak için arabalarından birini alıp demirin mekanına gittim. Yine aynı yerdelerdi. Kalabalığı geçip demirin yanına oturdum.

Tüm grup baş selamı verirken garson yanıma geldi. Hafif bir içecek istedim. Ortada dans edenleri izledim.

Atalay" esila iki yıldır neler yaptın "

Atalay'a dönüp cevap verdim.
" aklımı kurcalayan bazı şeyler yüzünden fazla bir iş yapamadım. "

Demire dönüp baktığımda gülüyordu pislik.

Atalay" peki bu mafya işini nasıl yapıyorsun. Daha çok gençsin karşında yaşlı pislik insanlar var ken "

Güldüm.
" çocukluğumdan beri babamın yanında durup onun kararlarını görerek büyüdüm ben. şimdi de onu takip ediyorum "

Merve" peki bu kadar eziyet, ölüm zor olmuyor mu nasıl dayanıyorsun"

" öldürdüğüm kişilerin hiç biri masum değil. Yaptıkları şeyleri duysan en kötü şekilde cezalandırmak istersin Ama yaptığı hatalara rağmen telafi şansı veriyorum. Herkesi iki kez uyarıyorum ve üçüncüde cezasını kesiyorum "

Demir kulağıma yaklaştı.
" artık gidelim "

" tamam"

Demir ayağa kalktı.
" bizim işimiz var "

Elimi tuttu ve kalabalığın arasından geçerek kulüpten dışarı çıktık.
Araba önümüze geldi. Demir sürücü bölümüne geçip kapıyı kapattı.

Araba hareket etti ama demir kulüpteki gibi sadece önüne bakıyordu.

" Demir "

Bir kaç saniye bana bakıp sonra tekrar kafasını önüne çevirdi. Anlaşılan konuşmak istemiyordu.
Depoya gidene kadar hiç birşey söylemedim.

Depoya geldik arabadan inince demirin ardından gittim. Depoya girmeden kolundan tuttum.

Yüzünü bana çevirince gördümki o şerefsiz adam demirde derin bir yara bırakmıştı ve kaç yaşında olursa olsun o yara hiç kabuk bağlayıp kapanmayacaktı.

" o zamanlarda sen savunmasızdın şimdi o. Senden birşey istiyorum oda ahmet denilen adamla işin bittikten sonra "

Elimle kalbine bastırdım.

" burası "

Sonra başına elimi koydum.

"ve burası rahat olsun. o adamı hayatından tamamen atmanı istiyorum "

" olmuyor esila olmuyor"

" ben her zaman bir nefes kadar uzaktayım "

Belimden çekip kendine yapıştırdı.

"Hissettir "

Nefesi yüzüme vururken nefesim yüzüne vuruyordu.

gözlerine bakarak konuştum.
"Hissettin mi"

" fazlasıyla"

Elini tuttum ve birlikte depoya girdik. İstediği kurşun ve ses geçirmez cam oda yapılmıştı.

Cam odanın önündeyken aklıma demire ve annesine yaptıkları gelince demire sordum.

" ilk önce ben konuşabilir miyim"

" hayır "

" demir lütfeeennn"

" hayır"

" demir lütfen. Lütfen. Yav hayatımda bu kadar ısrar etmedim ben "

Mafya Tahtının SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin