mafya tahtının sahibi -18-

14.8K 732 31
                                    

Okul çıkışı ilk işim buseyi ziyaret etmek oldu.  Depodan içeri girdiğimde . Buse ,annesi ve babası ayrı hücrelerde kaldığı için. Korumaya söyledim ve her biri beş kişiyle bir odaya getirilip bağlandı.

Buse ve annesinin arasına dart tahtası astım. Malzeme arabasından bir bıçak aldım.

" buse bu gün aklıma ne geldi biliyormusun. Yeni bir oyun sana soru soracağım yalan söylediğini anlarsam "

bıçağı dart tahtasına attım. Tam ortaya saplanırken devam ettim.

" bu bıçak dart tahtasına değil annene gidecek. "

Yeni bir bıçak aldım. Ucuyla uğraşırken sordum.

" demiri neden istiyorsun "

Yüzüne baktığımda ağzı kapalıydı. " bantı çıkarın "

Korumalar bantı çıkardı.

" cevap ver "

Yüzüme sertçe baktı  " onu niye istedim çünkü yakışıklı, ulaşılmaz ve çevrede baya ünlü. "

"Bu kadarmı "

"Bu kadar "

Her kelimesinde gözlerimi gözleriden ayırmadan bakıyor yalan söylemesini bekliyordum.

" peki okluda başkası ile birlikte oldu diye yanlan söylediğin sonradan deliren biri varmıydı"

" ne bileyim ben "

Elimdeki bıçağı annesinin bileğine attığımda saplanmış duruyordu.

Adını bilmediğim kadın ilk başta çığlık atsada artık hıçkırarak ağlıyordu.

Buse " manyak mısın sen nasıl yaparsın bunu öldürmek istiyorsan kafamıza kurşun sık "

" hızlı ölüm size ödül olur buse. Şimdi diğer soruya geçelim "

Sandalyede arkama yaslandım.

" demirle birlikte oldun mu"

"Hayır.  O inatçı keçi benden kaçıp duruyordu "

Başka bir bıçak aldım.
" benim için ne planların vardı"

" seni öldürecektim ve demir benim olacaktı "

"Hmm. Demirin evinde bir at var oyma bir at onun hakkında ne biliyorsun   "

" demir benim için yapmıştı "

Gözlerinden geçen buğuyu görünce yalan söylediğini anlamıştım.
Bıçağı annesinin diğer bileğine attığımda. Büyük bir çığlık daha koptu.

Buse " yapma yeter ölecek.  Tamam tamam benim için değil annesi yapmış onu demir karnındayken "

Bu yüzden değerli demek.

" demir hakkında ne biliyorsun"

" ne o sende mi aşık oldun ona "

" sen sadece sorulanı cevapla "

" demir tek başına yaşıyor. Annesi ölmüş bildiğim kadarıyla.  Babasının hakkında bir bilgim yok hiç bahsetmez. Tek ailesi o manyak grup.  Onlar için tereddüt etmeden çatışmaya girecek biri.  Kulübüne de aşırı derecede ilgi gösterir bu kadar"

Doğruyu söylüyordu.
Yanındaki kadının bilekleri tamamen kırmızıya bulanmış. Sürekli ağlıyordu, içim biraz burkulsada pazarladığı kadınların arasında çocuklar ve istemediği halde zorla başkalarına satılan kızlar gözümün önüne gelince hedef almadan bıçağı attım kadına.

Mafya Tahtının SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin