Gözlerimi açıp çevreye baktım. Biz en son koltukta değil miydik ya ne ara odaya geldik. yanımda demir tüm kalaslığı ile uyurken yüzüne su mu döksem, yada makyaj mı yapsam diye düşünmedim değil ama uyanıp evin içinde maraton koşturur bu manyak normal ayağımla olsa sorun değil ama alçılı ayak olunca beni yakalayıp yapacaklarından korktuğum için vazgeçtim.
Yataktan kalkıp yüzümü yıkadım. Dışarı baktığımda yağmur yağıyordu. Yağmur tanelerine dokunmak için camı açtım.
Açmamla tüm hücrelerimin donması bir oldu.
Ohaa kutuplardan mı geliyor bu rüzgar." kapat şu camı "
Demir yatağa daha da gömülüp kafasını yastığa bastırdı.
Yağmur tanelerine dokunamadan camı kapattım.
Demir sağa döndü, sola döndü sonra yataktan kalkıp karşıma dikildi
" sen uyumuyorsun da beni niye uyutmuyorsun"
" ben değil rüzgarın suçu "
Üzerindeki tişörtü çıkarıp bir yere fırlattı
" ben duşa giriyorum "Hızla önüne geçtim.
" olmaz önce ben "" esila çekil"
" Demir sen girince yarım saat çıkmıyorsun önce ben "
" öylemi"
" öyle "
Beni kenara itip banyoya yürürken tişörtünü kafasına attım o çıkarmaya çalışana kadar banyoya girdim kapının arasından dil çıkardım.
İçeri girip kapıyı kilitledim.
" o dilin hesabını vereceksin esila"Umursamayıp kısa bir duş aldım. Saçımı kurutup ördükten sonra dışarıyı dinledim. Bu manyak dil çıkardım diye bir plan kurduysa duyarım belki .
Ses yok aşağı indi sanırım. Kafamı çıkarıp sağa baktım sola bakarken kapı çekildi boynum kapının arasında kaldı.
" dil uzatacak mısın "
" yalan mı soyleyim doğruyumu "
" doğru söyle "
" yapıcam "
Kapıyı biraz daha çekince kapı boynuma daha çok baskı uyguluyordu.
Benden önce o pes edip kapıyı bıraktı." bir daha olmasın esila yoksa "
" yok sa ne? '
" o zaman görürsün "
Birbirimize ölümcül bakışlarımızı sunarken beni kenara itip banyoya girdi.
Bende boş dururmuyum. O zaten yarım saat net çıkmaz banyodan şoförüme iki kutu jole ve casus kamerası aldırdım.
Banyo kapısının önüne bolca döktüm. Küçük bir kamera çipini de saatin yanına yerleştirdim ben burda olursam evire çevire dövebilir. Önlem almak lazım.
Çipi telefonum ile birleştirdikten sonra salona geçip telefonumu açtım. Şimdi çıkmasını beklemem lazım.
47 dakikanın sonunda kapı açıldı.beline havluyu sarmış ve elinde havlu saçlarını kurutan Demir çıktı. joleye bastı kayar gibi oldu bale yaptıktan sonra dengesini sağlayıp ayakta durdu . Hadi be ben düşer sanıyordum.
Demir elini yere sürdü jole olduğunu anlayınca " esilaaaaaaaaa"
" işte şimdi yandım"
Bu ayakla koşarak mutfağa gittim elime ketçabı aldıktan sonra koridorda demir beni gördü hızlı adımlarla yaklaşırken ketçabın kapağını açıp annesinin oyma atına hedef aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tahtının Sahibi
Fiksi UmumBabam . Benim en değerli parçam. Hayatımdaki canım kanım dediğim tek insan tek akrabağam. Babama ve çevreye göre çok normal bir insandım. Taki onu toprağa verene kadar. İşte ondan sonra başladı serüven. Ben esila babamın karanlık tahtının yeni va...