Demirler gelince atalay'ın çıkış yapabileceğini söylediler. Egemen atalay'a destek oldu ve hastaneden çıktık.
Otoparkda durdum. " atalay geçmiş olsun ben artık gideyim"
Merve " nereye ya"
" atalay arkadaşlarıyla olmak ister fazlalık yapmayım."
Atalay" esila saçmalama ya. Sen olmazsan espirilerime kim gülecek "
" yinede.."
Merve bir anda koluma girdi. " sende bizdensin artık biryere gidemezsin. Biz nereye sen oraya"
Diğerlerine baktım.
Egemen" gel hadi "
Demire bakınca " baş belamsın zaten gel bakalım"Atalay'ı egemenin arabasına bindirdiler. Merve de atalayın yanına oturdu. " gel hadi "
" yok motorla geldim ben "
" tamam"
Kapılar kapandı. Demirin yanına gittim. " nereye gidiyoruz "
" benim eve "
" tamam"
Onlar arabaya binip giderken. Bende acilin girişte bıraktığım motoruma bindim. Kaskı taktım ve motoru çalışıp yola çıktım.
İlk ışıklarda onları yakaladım. Geri sayım devam ederken egemenin arabasının tam yanında ön firene basınca hız yüzünden motorun arkası kalktı tekrar arka tekerler yere değince bir ayağımı yere koyup arabanın içindeki merveye baktım.
Egemen ön camı açtı
" bir yarışa var mısın "Güldüm" yenilince merveye ağlama "
" tamam sende demirin yanına gelirsin "
" niye gelecekmişim o uyuzun yanına "
" bilemem artık"
Geri önüme döndüğümde beşden geriye gidiyordu. Tekerleri ısıttım. Motorun arkası tamamen duman oldu. 5,4,3,2,1
İkimizde yolda sağlı sollu arabaları sollarken ilerde kalabalık trafiği görünce güldüm. hadi bakalım egemen şimdi kim kazanıyor.
Trafiğin durma noktasına geldiği yerde egemeni bekledim. Oda gelip yanıma durdu.
Önde trafik hareket etmeyince elimi kaldırıp egemenin camını tıklattım. Cam yavaşça açıldı.
" bizim yarış bitti ha "
" öyle görünüyor "
"Evde görüşürüz"
İki parmağımı başıma dokundurup selam verdim. Sonra kağnı hızında giden arabaların arasından geçerek onlardan önce eve geldim.
Motordan inip kaskı motorun üzerine bıraktım. Yapacak birşey yok sosyal medyaya bakayım bari. Motora hafif yaslanıp cebimden çıkardığım telefondan internette gezdim.
Uzuuuun bir süre sonra geldiler.
" nerede kaldınız ya "Egemen" trafik bitmedi bir türlü"
Güldüm
Demir kapıyı açınca içeri girdik. Sırayla koltuklara oturduk.
Atalay" esila görmen lazımdı ya adam beş kişiler ben tekim yine de bıçak çekti bana. "
Egemen " atmalan bizzat biz gittik adamların yanına öyle birşey olsa bizede bıçak çekerlerdi. "
Atalay" ben korkuttum tabi "
Egemen atalay'a bir yastık fırlattı.
" ee siz sürekli böyle oturur musunuz böyle. Çok sıkıcı "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tahtının Sahibi
Ficción GeneralBabam . Benim en değerli parçam. Hayatımdaki canım kanım dediğim tek insan tek akrabağam. Babama ve çevreye göre çok normal bir insandım. Taki onu toprağa verene kadar. İşte ondan sonra başladı serüven. Ben esila babamın karanlık tahtının yeni va...