Mafya tahtının sahibi -11-

15.4K 745 36
                                    

Artık olaylar yavaştan azalmaya başladı. düşmanım olan insanlar kendi ayaklarıyla korkudan bizim tarafımızda olmayı seçtiler. Korkutacak ne mi yaptım hepsinin mafya tahtlarını elinden alabileceğim korkusunu verince tahtımız bizde kalsın diye düşünüp kendileri geldiler. zamanında babam"ya benimle çalışırsınız yada camiadan silinirsiniz" dediğinde büyük mafyalar inanmamıştı ama babam sözünü tutup sayamayacağım kadar çeteyi dağıttı yada liderlerini öldürdü o gün bu gün KARAHAN denildiği zaman insanlarda bir korku oluyor.
Ha birde mafyalar hep öldürür, canidir düşüncesi var ya işte o yalan. Ben babamın yanından hiç ayrılmazdım her kararında yanında olurdum ve hayranlıkla dinlerdim onu. insanın iki hatasını beklerdi hep ilkinde ve ikincide uyarır üçüncüde aynı şeyi yapmaya devam ediyorsa dördüncü ve beşincide de yapar bu kişi deyip acımadan üçüncüde cezasını keserdi. kadın pazarlama, kadına şiddet ve yalan babamın en nefret ettiği şeylerdi ki benimde öyle. babamdan farkım biraz daha soğukluk var bende .

tunç un dediği üç gün geçti. herşey iyi ve sakin . Diğer mafyalarla bir anlaşma imzaladım. On yıl içinde bizim aleyhimize bir şey yaparsa kendi mekanlarına sorgusuz basıp o mekanı kendime alabilecektim. Güzel değilmi arada bir baktığım tarih dersi sağolsun bazen işime yarıyor.

Halitlede anlaşma yapması için tunçu gönderdim. Diğerlerinin aksine halit bana karşı çıkarsa donuna kadar alacaktım sürünsün şerefsiz. Bu arada bu ite güven olmaz en iyi adamlarımdan biride halitin mekanlarını denetleyecek. Her türlü halit benim elimde yani.

tunç akşama doğru yine beni aradı. Halit elimahkum anlaşmayı kabul etmiş. Etmezse görürdüm ben onu.

Babamın koltuğunu sağlama aldığım için rahatla yatağıma yattım hiçbir korku olmadan gözlerimi kapattım.

.............................................

Sabah alarmın iğrenç sesine rağmen mutlu uyandım. Üzerimi giyip okula gittim. Hala çoğu kişi benimle konuşmuyordu. Şu buseyi varya Töbe töbe benmi mafyayım kız mı belli değil şeytan diyor çek depoya, bağla zincire günlerce yalvart ama hayır ben iyibir kız olup bunu yapmayacağım. Hiiiç te çaktırmıyorum şimdilik çünkü bu saydırdıklarımı yapacağım günlerde olacak sadece zamanını bekliyorum yaşasın kötülük.

Sırama geçip oturdum. Güneş her zamanki gibi son gündemi insanlara anlatmakla meşguldü. Demir yanıma oturdu . Hep o mu laf sokacak deyip onun bana söylediğinin benzerini söyledim.

" bu gün daha bir tipsizsin "

Bana döndü gözleriyle baştan aşağı süzdü.

" sende daha bir çirkinsin"

" bunu daha önce söylemiştin kendini geliştir biraz "

" ben başka yönden kendimi geliştiriyorum"

Ne olabilir ki vücut mu çalışıyor.

" mesela "

Güldü ve yüzünde oluşan gamzeleri görünce bir an öleceğim sandım. Ohaa bir gamze bir erkeğe bu kadar yakışır. Yaşıyor muyumlan ben .

" sen anlamazssın yaşın tutmaz küçük "

Gözlerimi kapatıp o gamzeleri unutmaya çalıştım. Ve söylediği söze odaklandım.

" senin beynin algılıyorsa benim yaşımı dert etme "

" öylemi "

" öyle"

Bir an bana yaklaştı, yaklaştı. Yüzlerimiz arasında çok az bir mesafe kala durdu. Nefesi yüzüme değerken kalp atışım normalin iki katına çıkmıştı bile. Dik dur esila dik dur sakın bırakma kendini.
Tam gözlerine bakarken.
" söyleyeceğimi düşünmüyorsun değilmi"

Mafya Tahtının SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin