mafya tahtının sahibi-43-

9.6K 472 39
                                    

Türkiye ye indiğimizde ilk işim tunca hesap sormak oldu. Ben işleri ona emanet edeyim. Oda en basit iş egemeni bile koruma altına alamasın.

Bu tunç un ikinci hatasıydı.  Üçüncüde olacakları hatırlattığımda mecbur ayağını denk alacaktır.

Egemeni kaçıran tahmin ettiğim gibi polattı. Tüm mekanlarına baktırsamda egemeni bulamadılar. Bende adamlarıma polatın kızını kaçırmaları emiri verdim. Babamın evine getirip küçük kıza iyi davranmalarını söyledim. Çünkü bu babası ile benim aramda o çocukla değil.

Küçük sarışın bir kız eve geldiğinde onu arka odalardan birine aldırdım. Eninde sonunda heber verecekti ve bende yerini bulacaktım polatın.

Üç saat sonra haber geldi.
Kızını bırakmazsam egemeni öldürecekmiş.

Bende ona mesaj gönderdim. Eğer onu öldürürsen kızınıda tamamen kaybedersin diye.

İkinci mesajda gecikmedi.
Ona dokunduğun an seni pişman ederim.

Telefonumu çıkarıp polat'ı aradım. Mesaj işi uzun sürüyor 

" sakın kızıma dokunayım deme"

Aptal adam telefonu açar açmaz böyle mi konuşulur.

" polat ben senin kızına zarar vermek istemiyorum.  Gel bir yerde oturup konuşalım. Eğer intikam peşine düşersen zararlı çıkacağını biliyorsun "

Telefonun ucunda sessizlik oldu.

" tamam konuşalım ama bana tuzak kurduğunu anlarsam egemen ölür "

" tamam boğazdaki restoranda konuşalım saat yedi de "

Telefonu kapatıp yanımdaki tunca yapması gerekenleri anlattım.

Restorantı kapatacak herkesi bilgilendirecek ve restoran çevresine adamlar yerleştirilecekti. Bununla da kalmayıp arabası nı takip etmek için bir araçlı koruma ve restoran kapısından girerken üzerinde bulunan şeyleri göstermesi için cihaz yerleştirilecekti.

Bazı işleri daha tamamladıktan sonra depoda babasıyla uğraşan demirin yanına gittim.

Kapılar açılınca ilk gördüğüm deli gibi yumruklarını savuran demir oldu. Koltuğa geçip oturduğumda onu izledim.

Ayağa kalktı çevreye bakarken beni gördü. Kapıdan geçip yanıma oturdu.

" egemeni buldun mu "

" hayır ama bu akşam elinden alacağım"

" nasıl "

" onunla konuşacağım ikna olacaktır.  "

" kardeşini öldürdün intikamı unutmayacaktır "

" demir kural kuraldır.  Onun yerinde polat olsa aynısını yapmam gerekiyordu.  Bunu polat da biliyor .kardeşi ölümü kendi istedi sebepsiz değildi yani. Polatında kuralları var ve aynısını o da yapardı.  "

" ya konuşma işe yaramazsa "

" zor kullanmak gerekecek "

Aşırı yorulmuştum bu gün. Başımı omzuna yasladım.

" yoruldum, uykum var,  acıktım"

Demir "yemek yemeye gidelim "

"Olmaz yedide polat'la konuşmaya gideceğim.  Ondan sonra birlikte yemeye gideriz.  "

" o zamana kadar akşam olur ye birşeyler "

" beni boşver sen ye birşeyler "

Ayağa kalktım. Benimle birlikte demir de kalktı. Bir adım atacaktım ki başım döndü sendelerken demirin kolları belimi sardı.

Mafya Tahtının SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin