Parmaklarımdan kayıp giderken nefesimi tutmuş gözlerim ne zaman kapandı bilmiyorum merve gibi karanlığa düşmüştüm.
" esila "
Daha sıkı tutmalıydım .ben! ben tutabilirdim. Adımı duyunca gözlerimi açtım. Demir merveyi yukarı çıkardı. Merve egemene korkuyla sarılırken. Kolumdaki acıyı unutmuş mervenin hala yaşıyor olduğu için şaşkınca ona baka kalmıştım. Yaşıyor merve inanamıyorum ya ölmemiş .
" esila iyi misin "
Kafamı onaylarca salladım .beynim tekrar çalışmaya başlarken acı da saklandığı yerden çıkmış tüm hücrelerimi yakıyordu.
elimi kesik koluma koyunca diğer elimde kan olmuştu.Siyah ceketten fark edilmeyen kanlı kolumu tutarak. Gitmeye çalıştığımda
Demir merveye kızmakla meşguldü. Ona buraya neden geldiğini. Buraya çıkamayacağını sıralarken. Merve egemenin ardına saklanmış. Atalayda demiri sakinleştirmeye çalışıyordu.
Onları kendi kavgaları ile başbaşa bırakıp bu acıyı dindirmek için acilen gitmem gerekiyordu.
Demir kapıyı geçip merdivenleri inerken atalayın endişeli ,yüksek sesle " merve eline ne oldu " demesiyle bağırışlar kesilmişti.
Mervenin hıçkırığı sessizliği bozdu diğer kapıya geldim. Kapıyı sağlam elimle ittiğimde yüksek ses kulaklarıma gelirken. Kalabalığın arasından geçmeye çalıştım.
Sağımda ve solumda dans edenler omzuma çarptıkça içimden bin bir türlü küfür sıralıyordum. Kulüpten çıkana kadar yeni eski bütün küfürleri listelemeye kalksak kitabe oluşturabilirdim.
Kulübe girmeye çalışan kalabalığın yanından geçip motoruma bindim tek elimle kaskı taktım. Anahtarı çevirmemle elimin üstüne başka bir el kapandı.
Kim bu ya diye kafamı kaldırınca başımda demir biraz arkasında da egemen, atalay ve merve bana bakıyorlardı.
Demir " in aşağı "
" gitmem lazım"
" in dedim"
Motordan yavaşça indim. sonra bir anda yerden havalandım.
" demir indir beni"
" sus ve dur olduğun yerde "
Demir kendi arabasına beni bindirdikten sonra sürücü bölümüne geçti. Atalay, egemen ve merve de arka koltuğu üçlediler.
Araba çalışırken yavaştan uykum geliyordu. Bunu biliyorum kan kaybından oluyor. Bizzat ölümleri izleyerek öğrendim. Kafamı cama yasladığımda demirin gür sesini duydum.
" esila uyuma "
Atalay " esila uyuma sakın bak bırakma kendini "
" off abartmayın kolum da kesik var dalağımda böbreğimde değil ölmem merak etmeyin"
Merve " esila dayan az kaldı"
Hastaneye gelince arabadan indiler kapıyı açacakken. Demir arabadan inmiş kapımı açmıştı bile.
Hızlıca kucağına aldı.
" demir gerek yok yürüyebilirim "
" esila sus "
Hastanede acilden geçip bir sedyeye bıraktı. Doktor yanımaza gelince ceketi demirin yardımıyla çıkardım.
Doktor iyice inceledikten sonra " dikiş atılması gerekiyor"
" hadiya gerçekten mi"
Doktor bana dikdik bakarken. Dişlerimin arasında kendimi sıkarak konuştum.
" doktor bey ne yapacaksanız yapın artık "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tahtının Sahibi
Ficção GeralBabam . Benim en değerli parçam. Hayatımdaki canım kanım dediğim tek insan tek akrabağam. Babama ve çevreye göre çok normal bir insandım. Taki onu toprağa verene kadar. İşte ondan sonra başladı serüven. Ben esila babamın karanlık tahtının yeni va...