Sabah uyanır uyanmaz ilk işim tunç a son durumu rapor etmek oldu ona göre bu günkü planlarımı düzenleyecekti. Egzersize zaman yoktu. Bu manyak iki ayağımı bir pabuça soktu iyi mi.Ben burada üç buçuk atayım adam dönmüş kıçını uyusun. Yatağın yanına gidip kolundan sarstım.
" demir işimiz var hadi kalk "
" hmm" deyip yastığa daha da gömüldü.
" demir bak teklifine hala evet demedim kabul etmem giderim bak "
Bir anda yataktan kalktı.
" hiç bir yere gidemezsin "Güldüm.
" işimiz var uyan diye söyledim kalk hangi akla hizmet bu kadar yakın tarihe aldıysan. "Zorla yataktan kalktı banyoya giderken. Merveyi aradım sabahın sekizi olduğu için uyku mahmuru sesiyle cevap verdi.
" sabah sabah ne oluyor esila ya "
" bu güne nikahım var yarında düğün, hazırlık yapmamız lazım çabuk hazırlan seni almaya araba gelecek hadi hadi "
Cümlem biterken telefonun ucundan tiz bir çığlık koptu.
"Neeeeeeeeeeeeeeeee"" bekliyorum çabuk ol"
Telefonu kapatıp banyodan çıkan demire baktım. Aklıma depodaki adamların gelirken o sırada demirin babası da aklıma gelmişti.
" demir baban "
" balayı dönüşü devam ederim"
Merve ile anlaşıp kıyafet bakma işlerine başladık. İlk önce internetten elbise modellerine baktık.
Kendi evimde çalışma masasına oturdum. sağımda merve solumda tunç yapılacakları anlatıyordu.
Saat ikide bordo renkli uzun elbisemi giymiş saçlarım yapılmış sonkez aynada kendime bakıyordum.
Olmuş ya bence gayet iyi oldu.
Demir elimden tuttu ve nikah için gerekli yere gitmek için arabaya bindik. Düz yolda ilerlerken demir sürekli bana bakıyor dudağının kenarı kıvrılmış şekilde gülüyordu.
"Çok güzel görünüyorsun"
Güldüm " olduğu kadar "
Arabadan inip bir binaya girdik. Demir bir adamla konuştu. Bizi bir masaya aldılar bla bla.....
Sonunda nikah işi bitmiş eve dönüyorduk.
Yarın dan sonra ki balayı benim için iş tatili gibi olacaktı. Tabi o malum gece nasıl geçecek muamma. En iyisi düşünmemek.
Eve gelince üzerimdeki kıyafeti çıkardım. Saçımdaki saç spreyinden kurtulmak için duş alıp kendimi yatağa attım.
Bu gün dizi film izleyemeyecek kadar doldu beynim. İşler, hazırlık derken beynim iflas etmezse iyidir.
Yinede son talimatları vermek için tunç u aradım. Depodakilere yapacakları, çalışan idaresi felan filan saat 12 ye gelirken gözlerim ağırlaştı. Kapı açıldı bir kaç saniye sonra yatak çöktü.
" neden aşağı inmedin"
Sağıma dönerek rahat uyuma pozisyonu aldım.
" uykum var aşırı yorucuydu bu gün "
" evet"
Çarşaf açıldı üzerime örttükten sonra beni kendine çekti. Kendi ağırlığını biraz vererek üzerime yattı yüzünü boynuma gömdükten sonra isyanla karışık mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tahtının Sahibi
General FictionBabam . Benim en değerli parçam. Hayatımdaki canım kanım dediğim tek insan tek akrabağam. Babama ve çevreye göre çok normal bir insandım. Taki onu toprağa verene kadar. İşte ondan sonra başladı serüven. Ben esila babamın karanlık tahtının yeni va...