mafya tahtının sahibi -19-

15K 727 146
                                    


Okul çıkışı tatlı krizim tutmuştu gördüğüm ilk markete girip bir sürü çikolata aldıktan sonra marketten çıkıp bir tanesini açtım büyük bir ısırık aldığımda benden mutlusu yoktu. Motora doğru yürürken adımı duydum.

" esila "

bu bu resimde ki kadın dı. Yasemin, yani benim olmayan annem ama senelerdir karşıma çıkmayan kişi şimdi niye karşıma çıktı ki.

" esila ben senin annenim"

Kadının yüzünden yapmacıklık akıyor resmen. En soğuk halime büründüm ve cevap verdim.

" ee eee"

" e si seni merak ettim kızım.  Baban öldükten sonra zorlanmış olmalısın "

Gözlerinden yalan söylediğini beni zerre önemsemediğini görebiliyordum. Özellikle gözlerimin içine baka baka yalan söyleyen insanlar varya en kötü katilden bile değersiz oluyorlar gözümde. Katil en azından ben öldürdüm diyecek kadar dürüst oluyor. Peki ya bunlar. Öfkemi kontrol edip ağzıma gelen hakaretleri geri yuttum.

" beni umursama. şimdiye kadar neredeysen orada ol ve karşıma çıkma sakın "

Kaskı kafama taktım ve annem olacak kişinin yanından ayrıldım. Bir çocuk annesini sevip ona bağlı olması gerekmiyormuydu benim anneme karşı olan öfkem niye ?  Seneler sonrası karşıma çıkmasımı yoksa Gerçek bir anne gibi sıcak ve sevecen olması gerekirken. Boğazına bıçak dayanmış gibi zorla, yapmacık şekilde kızım demesi mi bilmiyorum ilk karşılaşmada nefret etmiştim kadından.

Eve gelince motoru garaja bıraktım.  Evin kapısına yürürken. Yine aynı ses.

" kızım"

Arkamı döndüm. " beni umursama lafının neresini anlamadın.  Seni görmek istemiyorum git "

Yağmur bir anda bardaktan boşalırcasına yağarken kadın konuşmaya devam ediyordu.

" esila üzgünüm ama hepsi babanın suçu ben senden ayrılmak istemedim. "

Hala yalan söylüyordu.

" sen babamı aldatırken nasıl babamın suçu oluyor "

Yüzü bir anda solarken gözlerinin hızla hareket ettirmesinden yeni bir yalan  bulmaya çalıştığını fark edebiliyordum. 

" esila bak baban beni sen doğduktan sonra beş parasız ortada bıraktı "

" sen birini bulmuştun bile nasıl ortada kalıyorsun"

" hayır esila o zaman kimse yoktu. Baban olacak o şerefisiz herif.. "

Benim babama kimse laf söyleyemez hiç kimse.
" babam hakkında düzgün konuş"

" bilmiyorsun. O pislik adam yüzünden .."

" sana babam hakkında düzgün konuş dedim"

"Esila Bak zor durumdayım kocamın şirketi batmak üzere baban adi herif bana yardım etmedi sen yardım et.  Bak gereken miktarı verirsen bir daha karşına çıkmam"

İşte şimdi belli oldu niye karşıma çıktığı . Benim için gelmemiş para için gelmişti. Babam dan koparamadığı parayı o öldükten sonra benden  koparmaya çalışıyor.

" o pislik herif"

" sus diyorum sana"

" ama adi herif.... "

"Sana sus dedim sus"

"biraz şerefli olsaydı Seni..."

" yeter artık  suuuuuuuussss"

Mafya Tahtının SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin