Demir gibi kalas, odun, soğuk birinin önümde diz çökmesi. Şaşkınlıktan nirvanaya ulaşmama neden oldu.Ama şöyle birde mevzu varki. Biz evlenirsek tüm mafya camiasının gözü demirde olacak. Benden nefret edenlerde sürekli hamlelerini demire yönelik yapacaklar. off ne yapacağım ben ya. Hem neden bu kadar erken teklif etti ki. Biz daha çok genciz.
Ben demirin diz çökmüş cevabımı beklediğini unutup düşüncelere dalmışken. Denirin sitem dolu sesini duydum.
" artık cevap verecek misin "Hmm en basit nasıl anlatabilirim.
" demir neden şimdi teklif ediyorsun"Sabır diler gibi havaya baktı. İki eliyle tuttuğu yüzük kutusunu tek eline aldı.
" esila bu bir günlük bir düşünce değil uzun süredir düşünüyordum ama artık zamanının geldiğini düşündüm "
" nasıl"
" artık kızdığında yada sebep ne olursa olsun benim yanımda bizim evimizde bir çatı altında kalalım istiyorum. Bunun için evlenmemiz lazım "
" hmm anladım "
Doğum gününde kendi evime gideyim dediğim günden bahsediyordu. Bu ne güzel bir adam ya.
Yine düşüncemi bölen demir oldu
" esila cevap verecek misin artık. yoksa sabah kadar böyle bekleyemem "
"Ha "
" ha değil evet diyeksin bu kadar "
" hmm "
"Esila söyle "
" neyi "
Yerden kalktı yüzüğü kutusundan çıkarıp eline aldı. Kutuyu da kenara fırlattı. Elimi tutup kendi eli içine aldı yüzüğü parmağıma taktı.
Belimden kendine çekip sarıldı." söylemeni niye bekliyorsam. Başka şansın yok zaten "
Kollarını belimden çekmeden yüzümü görecek şekilde uzaklaştı
" ya benimsin yada.. "Düşünüyormuş gibi baktı
" yada yine benimsin "
Ellerini yüzünün iki yanına koyup dudaklarını alnıma bastırdı. Geri çekilince parmağımdaki yüzüğe baktım.
" demir baştan anlaşalım. Evlenince soyadımı değiştirmem senin soyadını yanına ekleriz"
" hmm esila karahan handeral olacak o zaman "
" evet de baya uzun oldu sınavda optiğe işaretleyene kadar sınav biter. İyiki sınav derdim yok"
Gerçektenmi cidden şimdi bunu mu düşündün der gibi bana baktı.
Ne yani haksız mıyım der gibi baktıktan sonra konuyu değiştirdim.
" ne olacak bundan sonra "
" yarına nikah tarihi aldım. Diğer gün düğün "
" yuh o kadar erken mi "
" geç olması bir şeyi değiştirmeyecek"
" haklısın"
Bu gün acayip yorulmuştum.
Demirin elinden tuttum. Ve eve gitmek için çekerken beni durdurdu.
" nereye"" eve "
Elindeki küçük kumandadan bir tuşa Bastığında. Yukarıdan gül yaprakları dökülmeye başladı.
" sen evet dediğinde bu gül yaprakları dökülecekti ama senin o güzel çenen sağolsun evet den başka herşeyi söyledi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tahtının Sahibi
Ficción GeneralBabam . Benim en değerli parçam. Hayatımdaki canım kanım dediğim tek insan tek akrabağam. Babama ve çevreye göre çok normal bir insandım. Taki onu toprağa verene kadar. İşte ondan sonra başladı serüven. Ben esila babamın karanlık tahtının yeni va...