Derek
A férfi nem lepődött meg, mikor a lányt látta feltűnni a területén. Stiles megírta neki SMS-ben, hogy vele van, ha nem hozza el, nem tud sietni, de Derek ragaszkodott ahhoz, hogy minél hamarabb ideérjen. Úgy sejtette, egy ellenséges lény tűnt fel Beacon Hills-ben, és ez nem tűrt halasztást. Na meg... Magának sem merte bevallani, de valami fura okból kifolyólag látni akarta a lányt. Sőt, nem is ő, inkább a farkas énje nem hagyta nyugodni napok óta...
Dereknek fogalma sem volt, miért. A szerelem kimondottan emberi érzés, amit sosem táplálna egy ennyire fiatal lány iránt, ráadásul köze sincs a benne élő farkashoz. Végszóra is, nem ért rá ezzel foglalkozni. Az emberek jönnek és mennek, de most itt van valaki, aki lehet, nem fogja ilyen egyszerűen elhagyni a terepet.
Miközben a két fiúhoz beszélt, a szeme sarkából néha a haját törölgető lány felé nézett. Érezte az illatát... Állandóan vissza kellett térítenie magát az eredeti témához, de a lány mintha ott állt volna mellette, olyan intenzíven érezte a közelségét. Végül megunta a dolgot, és felhívta a fiúkat az emeletre. Éppen Stiles eszmefuttatását hallgatta, amikor egy másik, ismerősebb szagot érzett meg lentről, és nemsokára a hangját is meghallotta. Na, ne... Kelletlenül lehunyta a szemét, de csak egy egészen apró pillanatra, ugyanis eljutott a tudatáig az információ. Egyből Stiles felé fordult, nem érdekelte, hogy még beszélt, félbeszakította.
- Vidd innen a lányt! Most! – szólt rá élesen, mire a fiú értetlen felháborodással nézett vissza rá.
- Már nem azért, de alig fél órája te mondtad, hogy...
Nem, most nem ért rá erre.
- Itt van Peter – tette hozzá magyarázatképp, majd faképnél hagyta a két srácot.
Ahogy leviharzott a lépcsőn, minél közelebb került a férfihez, aki a lány mellett ült... közvetlenül mellette... Érezte, hogy el kell tüntetnie a közeléből. Meg kellett állnia egy pillanatra, hogy visszaszerezze a kontrollt az alfa farkas felett. Eközben Stiles is elviharzott mellette, a nyomában Scottal, aki vetett egy gyanakvó pillantást Derekre. Valószínűleg rájött, hogy mi történt az előbbi pár másodpercben, és ez Derek egójának egyáltalán nem tett jót. Ő mondogatta mindig Scottnak, hogy hogyan tartsa kordában az erejét, erre pont ő lenne az, aki elveszti...
Szerencsére Stilinski hamar felfogta a helyzet jelentőségét, az ősrégi jeep kulcsával hadonászva sürgette az értetlen lányt. Derek úgy érezte, neki is be kell segítenie.
- Peter! – szólt rá a férfire erőteljesen, majd fejével az emelet felé bökött. Az megforgatta a szemét, majd lassan, ráérősen feltápászkodott, és elindult felé. Pont akkor ért a lépcső aljához, mikor Stiles behúzta a lány mögött az ajtót, és köszönés nélkül leléptek. Dereknek fel se tűnt addig, hogy milyen feszes, ugrásra kész a testtartása, amíg el nem lazultak az izmai. Ez pedig pontosan akkor volt, mikor a lány már nem volt veszélyben.
Peter ajka lusta mosolyra húzódott. Kezeit összefonta a mellkasa előtt, és a korlátnak támaszkodva nézett fel Derekre.
- Szóval ő az – jelentette ki. Dereknek fogalma sem volt, hogy miről beszél. Elővette a legszigorúbb pillantását, és úgy kérte számon a férfit, aki teljesen figyelmen kívül hagyta őt.
- Érdekes, hogy pont egy ember, de megesik. – Mintha csak magának beszélt volna, és élvezte, hogy ezzel az őrületbe kergeti az unokaöccsét. Derek testtartása ismét fenyegető lett, most szánt szándékkal vett fel egyfajta támadó pózt.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf [Derek Hale] Fanfiction (magyar)
FanficDerek Hale x saját szereplő párosítás Igen, nagyon "elmés" címet adtam neki... :P Nézzétek el. Főhősnőnk, Zara Prince tizenhat éves lány Beacon Hills-ből. Egyik barátja, Stiles Stilinski által ismerkedik meg főhősünkkel, Derek Hale-lel, és innentől...