Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy mivel most két fejezettel is kész vagyok, kárpótlásként felrakom mindkettőt nektek, amiért az utóbbi időben csak el-elvétve hoztam a részeket. Jó olvasást! :)
Derek Hale
Derek már számtalanszor végiggondolta, hogy ez jó ötlet volt-e. Mi lett volna, ha nem hallgat Laiára?
Mikor Peter elvezette őt a nőhöz, akit médiumként mutatott be neki, még nem tűnt annyira rossz ötletnek elmenni a városból. Igaz, nem hitt az emberi médiumokban, de valahogy mégis megnyugtatóbb volt tenni valamit. Aztán a spanyol nő felvetette a kieszelt haditervet: saját magát vérfarkasként, Derek társaként mutatja be a lánynak. Zara valószínűleg nem fog többet foglalkozni Derekkel, Paige pedig nem rá fog koncentrálni, így elkaphatják. Oké, ez őrültségnek tűnt, de Derek valamiért mégis belement. Azóta már megbánta.
Laia ember volt, hogyan tudta volna hihetően bizonyítani, hogy vérfarkas? Ráadásul hogy verte volna át Paige-et? Peter miért pont hozzá hozta őt?
Dereknek volt egy olyan érzése, hogy a nagybátyja megint készül valamire... Valami rosszra. És amíg a spanyol nő Beacon Hills-ben tartózkodott, Dereknek volt ideje gondolkozni rajta. A balsejtelme pedig napról napra nőtt.
Peter időközönként feltűnt nála és információt szolgáltatott a lány felől. Derek sejtette, hogy borzalmasan haragszik rá. Legalább egyvalami pozitív volt ebben az egészben: ha a lány soha többet nem hajlandó vele szóba állni, Derek nem fogja veszélybe sodorni őt. A helyzet tökéletes volt arra, hogy megpróbáljon új esélyt szerezni a lánynak a normális életre.
Ezért döntött úgy, hogy beavatja a bansheet is. Nem mondott el mindent, csak éppen annyit, amennyit feltétlenül muszáj volt. Tudta, hogy a kerítőnő szerepe Lydiáé a társaságban. Azzal is tisztában volt, hogy a bansheebe Stilinski évek óta szerelmes, de a lány nem szeretne vele összejönni. És mivel Zara és Stiles jóban voltak... Egy próbát mindenképp megért. Megkérte Lydiát, hogy próbálja meg összehozni őket valahogyan.
Derek egész lénye tiltakozott az ellen, amit kért a bansheetől, de tudta, mennyivel könnyebb lenne, ha Zara és Stiles egymásba szeretnének. Mindketten emberek, ahhoz méltó életet élhetnének, ráadásul bár Stilinski idegesítő volt, mégis ő ismerte a legjobban a lányt és sosem bántotta volna.
Már csak az volt a kérdéses, hogy mi lenne a három bétájával, ha nem menne vissza többet. Ő változtatta őket vérfarkassá, ő volt az alfájuk, felelősséggel tartozott értük. McCall sem volt olyan tapasztalt, de még csak alfa sem, így nem volt vezetőjük. Valaki kellett nekik, nem maradhattak magukra.
Mindenközben a többiek folyamatosan próbálták utolérni őt, de Derek soha nem reagált a hívásukra. Ilyenkor mindig arra gondolt, hogy ha már nem érdekli őket, ha nem várják vissza, nem fogja megnehezíteni az életüket... Elvégre akármilyen rossz dolog történik, az mindig vele kapcsolatos. Körülötte mindenkinek baja esik.
Aztán egyik nap ismét csörgött a telefonja. Stiles hívta őt. Nem tudta, mi vezérelte, mikor felvette, de amint a fiú beleszólt a telefonba, már nagyon hálás volt érte, még ha úgy is érezte, ott helyben szívrohamot kap. Peter elvitte Zarát.
- Micsoda?! Hová vitte?! – Derek hangja ideges volt. Fél kézzel a telefonját tartotta, a másikkal pedig a Camarója kulcsa után kutatott. Azonnal vissza akart menni Beacon Hills-be.
- Fogalmam sincs, nem...
Derek a fiú szavába vágott.
- Hívtad már Zarát?
KAMU SEDANG MEMBACA
Teen Wolf [Derek Hale] Fanfiction (magyar)
Fiksi PenggemarDerek Hale x saját szereplő párosítás Igen, nagyon "elmés" címet adtam neki... :P Nézzétek el. Főhősnőnk, Zara Prince tizenhat éves lány Beacon Hills-ből. Egyik barátja, Stiles Stilinski által ismerkedik meg főhősünkkel, Derek Hale-lel, és innentől...