Siz ayrılalı neredeyse bir yıl olmuştu. Öylece ayrılmıştınız. Belli bir sebebi yoktu. İlişkiniz kendiliğinden sonlanmıştı. Ayrılırken bunun o kadar önemli olmadığını düşünmüştün ama işler farklı gelişmişti. Aslında asla 'önemsizleşmemişti'o senin için. Sadece alışkanlık haline gelmişti Ji Yong sende. Sürekli orada olacağına o kadar çok alışmıştın ki ayrılırken neyin değişeceğini kestirememiştin. Oysa ki hayatındaki her şey değişmişti. Sabahları çalan telefon kötü bir alarm sesine bırakmıştı yerini. Her zaman yenisi gelen çiçeklerin sonuncusu çürümeye yüz tutmuş şekilde vazoda kalmıştı. Ne yapıp ne edip vakit ayırıp seninle yediği akşam yemeklerinde artık yoktu. Yemekler fazla gelip çöpe gidiyordu. Kokusu da siliniyordu. Sana sarıldığında sinen o tanıdık koku sadece deterjan kokusu olarak kalmıştı. Her gün yeni yıkanmış çamaşırları giyerken onun kokusunun o kıyafetlere bir daha sinmeyeceğini düşünerek üzülüyordun. Bunu tahmin edememiştin. Her şey manasızlaşmış gibi bir hisse kapılıp garip bir şekilde ayrılmıştınız öylesine.Onunla bir daha karşılaşamayacağını düşünüyordun. Sen başarılı bir (hayalindeki meslek) iken o dünyaca ünlü bir sanatçıydı. Gittiğiniz mekânlar aynı bile değildi. Ancak arkadaşlarınla gittiğin barda gerçekten oradaydı. Gittiği barlarla alakası olmasa da oradaydı. Gözlerini sana dikmiş olduğundan senin için geldiğini tahmin ediyordun. Arkadaşlarında onu fark etmekte geç kalmamışlardı. Sen nasıl olduğunun farkına bile varamadan Ji Yong ile yalnız kalmıştınız. Bir süre havadan sudan bahsettiniz. Ayrıyken neler yaptığınızı anlattınız ama sen onsuzluğu anlatmadın. Hissettiğin boşluğu, hayatının değişimini anlatmadın. Ona işinde aldığın terfii, iş arkadaşlarının nişanını, karşı komşunuzun tadilatını anlattın. O da ne kadar yalnız olduğun bahsetmedi. Geri dönüşüne hazırlandığını söyledi. Yazdığı şarkılar hakkında konuştu. Gülüp eğlenmeniz bir süre için durduğunda sessizce birbirinize baktınız. Ona neden orada olduğunu soramıyordun. Sanki onun 'senin için geldim.'diyeceğini bilmiyormuşçasına davranıyordun. O da sana üzgün bakan gözlerini sormuyordu. Garip bir anlaşma varmışçasına aranızda susuyordunuz.
Hiçbir şey yokmuş gibi davranıyor konuşmaya başlıyorum seninle, sen rahatsız olma diye... Hava da yumuşuyor tatlı şakalarımızla.
"Bir şeyler içmek ister misin? Sipariş verelim."
Gelen garsona ikiniz için de birer kadeh şarap söylediğinde gülümsüyorsun.
Komik aslında bir noktada şarap da boş çayda...
Siparişinizi beklerken Ji Yong sana bakmaya başlıyor. Yüzündeki dalgın ve üzgün ifadesini tanıyorsun. Sanki o anda aranızda sessizce anlaşıyorsunuz.
Öyle yalnızdım ki biliyorsun nasıl hissettiğimi kendimi...
İçkileriniz geldiğinde sessizce yudumluyorsunuz. İkinizin de bir şey söylemeye cesareti yok. Bir noktadan sonra alışkın olmadığın için sarhoş olmaya başlıyorsun. Ji Yong ise alkolden değil ama senin yanında oluşundan ötürü pek de aklı başında değil. Dans etmek için onu kaldırdığında sana yüzünde sevimli bir gülümsemeyle bakıyor.
Hey, acaba kur mu yaptın biraz bana?
Dans ederken kollarını sarhoşluğun etkisiyle onun boynuna doluyorsun.
"Biliyor musun? Sensiz hayatım gerçekten boş."diyorsun onun kulağına fısıldayarak. Kalbinden büyük bir yükün kalktığını hissediyorsun. Artık bir maskenin arkasından değil doğruca bakıyorsun onun yüzüne. Ji Yong gözleri ışıldayarak sana bakıyor. Kendini sana biraz daha yaklaştırıyor.
"Baya zordu ha? Bir yıl gerçekten uzunmuş meğer."diye fısıldadığında yüzüne büyük bir gülümseme yayılıyor. Ancak sonra gelen o suskunluk seni korkutuyor. Neden bir şey söylemiyor ki? Onu istiyorsun. Onu gerçekten geri istiyorsun. Ama o sadece susuyor.
"O günü hatırlıyor musun? Sana çıkma teklifi etmiştim."diyor en sonunda. O günün anısıyla vücudunu sıcak bir his kaplıyor.
"Gerçekten mükemmeldik o gün değil mi?"diyorsun gülümseyerek.
"O kadar kaptırmışım ki kendimi sana nasıl sabah oldu anlayamamıştım. Balkondan beni izlemiştin."
Bu anının verdiği etkiyle kafanı Ji Yong'un omzuna yaslıyorsun. Sen dengeni kaybettiğin sırada seni sıkıca tutuyor.
"Çok sarhoşsun. Seni eve götüreyim."diyor ve senin ona yaslanmanı sağlıyor. Seni eve götürmemesini söylemek istiyorsun. Henüz aranızdakileri halledememiştiniz ve bu son fırsat olabilirdi. Ji Yong seni bardan çıkarırken sessizce ona uyuyorsun. Seni kendi arabasına götürüyor.
Bu ana bırak kendini tek kelime etmeksizin.
Araba boyunca yarı uyur vaziyette onu inceliyorsun. Ona ihtiyacın olduğunu biliyorsun. Eğer şimdi bir şeyleri düzeltemezseniz hayatın boyu bu pişmanlıkla yaşayacaksın.
Araba senin evinin önünde durduğunda hayal kırıklığıyla doluyorsun. Gözlerin dolu bir vaziyette Ji Yong'a baktığında senin tarafına bakmadığını görüyorsun.
"Ben... İyi geceler."diyorsun ve kapıyı açmak için yelteniyorsun ama son anda vazgeçiyorsun. Ji Yong'a döndüğünde onun dikkatlice sana baktığını görüyorsun. Yapacağın şeyden emin olamayarak kollarını ona doluyorsun ve sıkıca sarılıyorsun.
Son kez sıkıca sarılıyorum sana.
Artık gözyaşların istemsizce akmaya başladığında geri çekiliyorsun. Ji Yong'da dolu gözlerle sana bakıyor. Birbirinizi bu kadar çok severken garip ilişkinizle kaybetmeniz gerçekten çok acı.
"Ben gidiyorum Ji Yong."
Kapının kolunu uzanıp açtığında Ji Yong bir hamle yapıp seni kendine çeviriyor. Gözlerindeki endişeli bakışı görebiliyorsun. Yavaşça kendini sana yaklaştırıp dudaklarını seninkilere yaslıyor. O senin dudaklarını hapsederken gözlerini kapatıyorsun. Gözünden akan yaşlar Ji Yong'a değdiğinde hafifçe geri çekiliyor.
"Benimle kalamaz mısın?"diye fısıldadığında anlını onun anlına yaslıyorsun.
Kimsem yok senden başka...
Tek aşkımsın benim...
Sanırım bu şarkıya aşık olabilirim. Benim çok beğendiğim bir bölüm oldu kendi adıma. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Üzüldüm yazarken gerçekten çok :D Fazla dramatik... Ama güzel bir haberim var. Eğer OC okumaktan yani ana karakterin siz olduğunuz hikayeleri okumaktan hoşlanıyorsanız harika bir wattpad sayfası var. Gerçekten çok beğendim ben ---> @Kpopocfanfictiontr-- İstediğiniz bir şey varsa mesaj atabilirsiniz. Bu şekilde bir şarkı da olabilir tamamen size kalmış :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-DRAGON ONE SHOTS
FanfictionKwon Ji Yong x Okuyucu _______; Bu kısım sizin adınızın olduğu yer. -Özel istekte bulunabilirsiniz-