Önündeki kitaptan kafanı, kapının açılmasıyla kaldırıyorsun. Sınıfa giren zayıf turuncu saçlı hiç de öğrenciymiş gibi giyinmemiş olan genç ile göz göze gelince kitabın kapağını kapatıyor ve merakla onu izlemeye başlıyorsun.
"Ah, geldin mi? Çocuklar yeni arkadaşınız Kwon Ji Yong. Ji Yong sınıfa kendini tanıt."
Öğretmenin Ji Yong'u sınıfın ortasına getirdiğinde önce eğilerek sınıfa selam veriyor.
Havalı görünse de önce eğilerek selamladı.
"Ben Kwon Ji Yong. Ailemin işleri nedeniyle yurt dışındaydık. Artık bu sınıfta okuyacağım."
"______'(n)ın yanı boş oraya geç."diyor öğretmenin ve Ji Yong'a senin yanını gösteriyor. Yanındaki sandalyeye koyduğun çantanı onun için kaldırıp asıyorsun.
"Merhaba."
Ji Yong gülümseyerek yanına oturduğun da sende hafifçe eğilerek onu selamlıyorsun.
"Merhaba."
Öğretmeniniz sınıfı işi olduğu için boş bıraktığında isteksizce okuduğun kitaba bakıyorsun. Canın kitabı okumak yerine yanındaki çocukla konuşmak istiyor. Bir şekilde onun hakkında daha çok şey duymak istiyorsun.
"Çok sık boş bırakır mı?"diyor Ji Yong ve öğretmenden bahsettiğini anlıyorsun. Kafanı sallıyorsun.
"Genelde canımız çıkana dek ders işler ama şu sıra kendi sınıfındaki disipline giden öğrencilerle meşgul."dediğinde kafasını sallıyor.
Benimle konuşmaya devam etsin.
Ji Yong cebinden telefonunu ve kulaklığını çıkarttığında hayal kırıklığına uğruyorsun.
Eğer kulaklığını takarsa bende bu sıkıcı kitabı okumak zorunda kalırım.
"Yeni öğrenci ben Seungri. Bakıyorum ____ ile şimdiden tanışmışsın."diyor ön sıranda oturan Seungri arkasına dönüp. Ji Yong gülümseyerek ve kafasını eğerek Seungri'yi selamlıyor. Seungri sayesinde onunla biraz daha konuşacağın için mutlu oluyorsun. Ji Yong kaşlarını komik bir ifadeyle çatarak sana bakıyor.
"Adını sormayı unuttum ______. Kusura bakma biraz gerildim."dediğinde Seungri ve sen gülüyorsunuz.
"Dışarıdan dünya yıkılsa bile güçlü durursun gibi görünüyor."diyor Seungri ve Ji Yong sadece kafasını sallamakla yetiniyor.
"Bence her şeyi küçük detaylarına kadar düşündüğün belli oluyor."diyorsun ve Ji Yong gözlerini kaldırıp seninkilerle buluşturuyor.
"Doğru, çok fazla düşünürüm."dediğinde gülümsüyorsun.
"Siz çocuklar beni üzüyorsunuz. Gidin başka yerde flörtleşin."diyor Seungri ve önüne dönüyor. Senin yanakların kızarırken Ji Yong küçük bir kahkaha atıyor.
"Olur. Ama sonra arkadaşını çaldığım için bana kızma."
Seungri tekrar arkasına dönüp gözlerini kısarak Ji Yong'a bakıyor.
"O zaman öğle yemeklerimi sen ısmarlamak zorunda kalırsın."
"Ben parasını modaya harcayan bir insanım panda. Senin öğle yemeklerini ben alamam."diyor Ji Yong ve sen gülüyorsun. Ji Yong şaşkın bir ifade ile sana bakıp neden güldüğünü soruyor.
"Sadece bu konuda senden ders almam gerektiği için kendime güldüm. Gerçekten iyi giyiniyorsun."
"Teşekkür ederim."
"Az önce resmen sana iltifat etti. Hem de _____! Bu bir şok."diyor Seungri ve Young Bae'nin ona bir şeyler söylemesiyle önüne dönüyor. Young Bae'ye minnettar bir bakış attığında o da sana bakıp gülümsüyor.
"Pek iltifat etmezsin sanırım."diyor Ji Yong ve kulaklığının tekini sana uzatıyor.
"Bunun için fazla utangacım."dediğinde uzattığı kulaklığı senin kulağına o takıyor. Sen şaşkınca ona bakarken o ise sadece omuz silkiyor.
"Utangaç insanlardan hoşlanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-DRAGON ONE SHOTS
FanficKwon Ji Yong x Okuyucu _______; Bu kısım sizin adınızın olduğu yer. -Özel istekte bulunabilirsiniz-