Sana Dans Etmeyi Öğretiyor @ayse_oztoklu

2.6K 132 6
                                    

Bölümü ayse_oztoklu için yazdım. Bilgisayarda olmadığım için ithaf edemedim ama geçince edeceğim:) Umarım beğenirsin.
Sana gösterilen hareketi tekrar yapmak için uğraşıyorsun. Saatlerdir Ji Yong ile birlikte pratik odasındasınız ve sana BIGBANG konserinde onlara eşlik edeceğin koregrafiyi öğretmeye çalışıyor. Ama aynı yeri durmadan yanlış yaptığın için sinirlenmeye başlıyor.
"Boş bir varil gibi yuvarlanmaya daha ne kadar devam edeceksin?"
Nefesini toplamaya çalışırken sana yöneltilen kaba soru için kızgın baķışlar atıyorsun.
"Ben mankenim dansçı değil. İnsanlar G Dragon ın sevgilisini çok sevdiği için dans ettirmeye çalışan patronuna söylen."
"Gerçekten böyle mi yapacaksın ________?"diye sana sorduğunda kafanı sallıyorsun. "Sen git Seungri daha iyi öğretecektir ondan yardım isterim."diyorsun ve o kaşlarını çatıyor. Birden senin arkana geçip dans hareketlerinde olduğu gibi kolunu beline doluyor.
"Bu kısmı Seungri ile mi yapacaksın yani?"diyor kulağına fısıldayarak. Onun hem sana kötü davranıp hem de böyle yapmasıyla iyice sinirlenip ona dönüyorsun.
"Şaka mı yapıyorsun Ji Yong?! Varil dedin bana!"
"Sadece zaman daraldığı için gerildim. Pekala özür dilerim."
Her ne kadar dediği şeye oldukça sinirlenmiş olsan da onun yavru köpek bakışlarına fazla dayanamayıp yumuşuyorsun.
"Pekala. Elimden gelenin en iyisini yapacağım."
O kafasını gülümseyerek sallıyor ve  seni omuzlarıdan tutup karşınızdaki aynaya doğru döndürüyor.
"O zaman üç deyince başla..."

G-DRAGON ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin