"Ji uyuyamıyorum."diye sızlanarak söylendiğinde kameranın karşısında sigara paketini çıkartıyordu. Yorulduğu belliydi, yüzündeki mahmurluğu görebiliyordun.
"Çünkü ben yanında değilim bebeğim. Kocanın kolları arasında olmayı özledin."derken sigarasını dudaklarının arasına yerleştiriyordu. Çok zararlı olsa da o şeyle kamerada ne kadar yakışıklı olduğunu kabul etmeliydin. Arkasında Japonya'dan güzel bir görüntü vardı şuan dumanı hafifçe dışarıya üflüyordu. Skype görüşmesi yapmıyor sanki o sigara için reklam filmi çekiyor gibi görünüyordu.
"Seni özledim. Çok özledim Ji."diyerek dudaklarını büzdün. Evleneli bir buçuk sene kadar olmuştu ve sen onu son iki aydır hiç görmemiştin. O askerden geldikten birkaç ay sonra evlendiğinizi düşünürsek ona doyamamış olman normaldi.
"Bende seni tatlım. İnan bana konser arasında daha çok vakit olsaydı hazır Japonya'dayken eve gelmeye niyetliydim. Ama en fazla üç gün ara var ve burada solo içinde bir yandan çalışıyorum. Biliyorsun sonra da Amerika'ya gidiyoruz."
"Biliyorum Ji, biliyorum. Bugün şirketle konuştum. Sen Amerika'dayken yanına gelebilirim sanırım."dedin gülümseyerek. Ji Yong duyduğu haberle kaşları havalanırken neşeyle gülümsedi.
"Seni çok özledim hemen o gün gelsin istiyorum şuan. Harikasın bebeğim."dedi yüzünü kameraya yaklaştırırken. Onu görüp dokunamayınca içinden bir şeyler kopuyordu sanki.
"Bu arada Ji uyuyamıyorum derken ciddiyim. Son günlerde tuhaf bir şeyler oluyor."dedin söylemeye çalıştığın şey aklına gelince. Öncelikle iki aydır regl olmamıştın. Genelde stres olunca regl dönemlerin çabucak etkilendiğinden çok dikkate almamıştın ama bu sefer farklı bir şey vardı sanki. Hamile olabileceğini düşünmeye başlamıştın ama emin olamıyordun. Ji Yong'a şimdiden söyleyip boşuna olay yaratmak istemiyordun ama hasta olma ihtimaline karşı en azından konudan çok uzakta kalmaması gerektiğine inanıyordun.
"Ne tip garip şeyler ______? Bir sorun mu var?"diye sorduğunda iç geçirdin. Hamile olma ihtimalin seni geriyordu. Eğer hamileysen iki aylıktı çünkü en son o zaman Ji Yong'u görmüştün. Ama sorun Ji Yong gittiğinden beri kendine işe vermiş olmandı. Evde yalnız hissettiğin için işe erkenden gidiyor, mesaiye kalıyor, sürekli çalışıyordun. Karnında bir bebek olması düşüncesi kendini kötü hissettiriyordu. Üstelik Ji Yong şu sıra grubuyla yeni bir albüm çıkartmıştı, dünya turundaydı ki sonra hemen solo albümü yayınlayacaktı. Büyük ihtimalle o eve dönebildiğinde çocuğunuz konuşmaya başlamış olacaktı. Hayranların vereceği tepkilerden bahsetmiyordun bile.
"Aslında iki aydır regl olmadım Ji."dediğinde Ji Yong yüzünde kafası karışmış bir ifadeyle sana baktı. Dudaklarındaki muzip ifadeyi biliyordun. Gülümsemek istiyordu ama bir yandan kendini baskılıyordu.
"Ne demek yani bu ______?"
Omuz silktin. Son iki gündür yatarken karnında bir şeyin hareket ettiğini hissediyordun. Sen ne tarafa dönersen inatla aynı yere yüzüyormuş gibi bir his vardı. Kendi hayal gücünde olabilirdi ama hamile olma ihtimalini kafana koymuştu bir kere.
"Hamile olabilirim. Karnımda yüzen bir şeyin varlığını hissediyorum. Ama başka bir şeyde olabilir. Belki bir tümör oradan oraya yüzüyordur falan-"
"Saçmalama niye öyle bir şey olsun. Test yaptırmadın mı?"diye sorduğunda kafanı salladın. İki gün olmuştu şüphelenmeye başlayalı, henüz gidip test alma fırsatın olmamıştı.
"Sabah olunca hemen gidip test al _______. İnanamıyorum baba olma ihtimalim mi var şimdi benim?"diye kahkaha atmaya başladığında daha fazla dayanamayacağını biliyordun. Ayağa kalkıp telefonu eline aldın ve odadan çıktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-DRAGON ONE SHOTS
FanfictionKwon Ji Yong x Okuyucu _______; Bu kısım sizin adınızın olduğu yer. -Özel istekte bulunabilirsiniz-