Endişeli bir Ji Yong görmek isteyen Sibel için yazdım. Umarım hoşuna gider.
Sen Ji Yong'un evinde yaşamaya başlayalı çoktan bir ay oluyor. Ji Yong senin onun için hazırladığın yemeklere, ve senin o eve geç geldiğinde onu beklemene gerçekten çok minnettar. Bunun için sana küçük bir sürpriz yapmak istiyor. Sen duş almak için banyoya girdiğinde senin için bir sofra hazırlıyor. Yemek yapmak konusunda yetenekleri oldukça sınırlı olsa da elinden geleni yapmaya çalışıyor.
"Tatlım! Hala çıkmadın mı?"diye sana sesleniyor ama sen onu duymuyorsun. Uzun duş alma alışkanlığına gülerek hazırlamış olduğu masaya bakıyor.
"Young Bae görse yurtta bir kere bile yemek yapmadığım için söylenmeye başlar."
Kendi kendine konuşarak masanın etrafında dönüyor.
"Fotoğrafını mı çeksem?"diyor ama sonra kafasını sallıyor.
"Kız mısın sen kendine gel."
Kolundaki saate sabırsız bir şekilde baktığında senin çoktan bir saattir banyoda olduğunu fark ediyor.
"_______! Bayılmadın içeride değil mi?"diye sana sesleniyor. Sen üst katta banyodan çıkarken onun sesini duyuyorsun.
"Hayır çıktım şimdi. Birazdan aşağıda olurum."diyorsun ve odaya girip kapıyı kapatıyorsun. Ji Yong sen gelene kadar dağıtmış olduğu mutfağı toplamaya karar veriyor. O bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirirken tezgahın üzerinde yanıp sönen telefonu fark ediyor. Senin telefon olduğunu fark edince ekrandan kimin mesaj attığına bakıyor.
"Kimden: Gereksiz
-Evine geldim ama sen yoksun bebeğim."
Ji Yong şaşkınlıkla gelen mesaja bakıyor. Kız arkadaşın olabileceğini düşünüp telefonu yerine bırakacakken tekrar bir mesaj geliyor.
-O herifin evinde kalıyor olamazsın değil mi bebeğim?
Ji Yong sinirlenerek telefonunun kilidini açıyor ve ondan gelen tüm mesajları okumaya başlıyor.
-Seni özledim.
Bu kişinin ilk mesajı bundan iki hafta önce atmış olduğunu görüyor. Senin karşılık olarak onun kim olduğunu sorduğunu görünce arkadaşın olduğunu fikrinden vazgeçiyor. Ve tabi kız olduğu fikrinden de...
-Beni tanımadın mı bebeğim?
Ji Yong sinirden parmaklarının titrediğini hissediyor. Kendini kim sanıyordu da sana bebeğim diyordu bu adam?
-Sen? Gerçekten bana mesaj atacak yüzü buldun mu?
Ji Yong senin mesajını okuyunca onun kim olduğunu az buçuk tahmin etmeye başlıyor. Seni aldatan ve bir süre peşinde dolanmaya devam eden eski sevgilin, ondan başka hayatında böyle şeyler yapacak birisi yok.
-Seni seviyorum. Seni unutamıyorum. Bana geri dönemez misin?
Ji Yong bu mesajı okuduktan sonra içinde bir şeylerin titrediğini hissediyor. Bu hissi neyin yarattığından emin olamıyor. Belki kıskançlık, belki öfke... Ya da endişe? Sıkıntıyla derin bir nefes alıyor ve ekranı aşağı kaydırarak diğer mesajlara bakıyor. Senin ona bir daha cevap yazmadığını fark ediyor. Bunun senin kendisini terk edip ona dönmeyeceğine işaret ettiğini düşünmeye çalışıyor ama sen o adamın numarasını kaydetmiş olduğun için emin olamıyor.
"Ji Yong neredesin?"
Senin sesini duyunca telefonu tezgaha bırakıp mutfaktan çıkıyor. Sen onun bembeyaz olmuş yüzüne endişeyle bakarken o sana gülümsemeye çalışıyor.
"Sana yemek hazırladım."diyor sesinin titrememesi için uğraşarak. Bu sürprizi karşısında şaşırsanda o bu kadar kötü göründüğü için sevinemiyorsun. Ona yaklaşıp kollarını ona doluyorsun.
"Bir sorun mu var?"diye soruyorsun
"Bana anlatmadığın bir şey yok değil mi?"
Şaşkınca ona baktığında kafasını senin omzuna yaslıyor.
"Ji Yong gerçekten bir şey mi oldu?"
"Beni bırakıp gitmezsin değil mi?" Onun bunu nereden çıkardığına anlam veremesende gülümsüyorsun.
"Tabii ki seni bırakmam."
Kafasını omzundan kaldırıp gözlerini seninkilerle aynı hizaya getiriyor.
"Seni çok seviyorum."
"Ji Yong nereden çıktı tüm bunlar?" dayanamayıp soruyorsun. Yanaklarını yavaşça şişirip sana bakıyor.
"Telefonuna baktım."
Normalde onun telefonunu karıştırmasından nefret ediyor olsan da kızmıyorsun.
"Gerçekten seni bırakıp o aptala gideceğimi mi düşündün?"diye soruyorsun ve o gülerek seni kucağına alıyor.
"Beni bırakamazsın."diyor ve seni hazırladığı masanın başına getirip sandalyelerden birine oturtturuyor.
"Asla bırakmayacağım."
Yüzünde büyük bir gülümsemeyle karşındaki sandalyeye oturuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-DRAGON ONE SHOTS
FanficKwon Ji Yong x Okuyucu _______; Bu kısım sizin adınızın olduğu yer. -Özel istekte bulunabilirsiniz-