"Ah, sonunda cinsiyetini gösterdi! Ne dersiniz öğrenmek ister misiniz?"
"Aslında sürpriz olmasını istiyoruz."dedin gülümseyerek doktora. Yanında elini tutan Jiyong'a da aynı gülümsemeden sundun zira aynı fikirde olmadığını biliyordun. Centilmenlik yapıp fikrine saygı göstermişti. Şimdilik...
"Pekala, bebeğimiz oldukça sağlıklı. Bu şekilde dikkat etmeye devam ederseniz bir sıkıntı olmaz."Bebeğinin sağlıklı olduğunu duyduktan sonra yardım alarak hazırlandın ve doktorun odasından çıktınız. Yanında dudaklarını büzmüş olan kocana göz devirerek arabaya doğru ilerlemeye devam ettin. Bu konuda kesinlikle kararlıydın. Çocuğunuzun cinsiyetinin ne olduğunun önemi yoktu. Sağlıklı bir evlat istiyordun sadece.
"Ne olur ki öğrensek? Hazır göstermişken..."
"Olmaz Ji..."Arabaya vardığınızda Jiyong seni yerleştirip sıkılgan tavırlarla sürücü koltuğuna ilerledi. İtiraf etmeliydin onun bu sıkılgan tavırlarına da gülüyordun. Sürpriz olması fikrini ilk söylediğinden beri sanki dünyanın en zor şeyini istemişsin gibi mızmızlanıyordu.
"Lütfen bak ne olur! Sonraki çocuklarımızda sürpriz olur. Hadi geri dönüp öğrenelim!"
Yolu yarıladığınızda hevesle sorduğu soruyu da olumsuz yanıtladın. Bıkmadan usanmadan defalarca sormuştu. Defalarca daha soracaktı, kocanı tanıyordun. Ama çocuğu sen doğuruyordun değil mi sonuçta? Öğrenmek istemiyorsan öğrenilmeyecekti.
"Lütfen _____."
Arabadan inerken birkaç yüzüncü kez tekrarladığında da aynı cevabı verdin.
"Hayır Jiyong."
Evin içine girdiğinizde sizin dönüşünüzü bekleyen arkadaşlarınız sizi konfeti ile karşıladılar. Doktorun bu ay cinsiyeti belli olur dediğini hepsi biliyordu ve hepsi bu konuda heyecanlıydı. Onlarada öğrenmeyeceğini söylemiştin oysaki ama ciddi olmadığını düşünmüşlerdi.
"Ee yiğenim kız mı erkek mi?"diye sorarak heyecanla önüne atlayan grup üyelerine göz devirerek üstündeki ceketi çıkarttın.
"Söylemiştim size sürpriz olacak diye çoktan."
"Kızım biz hediye falan alacağız başlatma sürprizine..."diye sitem eden en yakın arkadaşına bakıp dil çıkarttın.
"Doğduktan sonra alırsınız o zaman. Sorun halloldu."
"Ama _______!"
Herkes aynı ağızdan bağırırken tavrından ödün vermeyerek salona ilerleyip ayaklarını uzattın.
"Ji! Süpürgeyi getirip kapının önündeki kağıtları süpürür müsün hayatım?"diye en sevimli ifadeni takınıp televizyon kumandasına uzandın. Uğraşman gereken sadece Jiyong değildi, ayrıca bebeğinin amcaları ve teyzeleri de vardı. Üstelik seninkiler ve Jiyong'un ailesi de öğrenmek için çıldıracaktı. Elini derin bir nefes alıp artık yeterince büyümüş karnına yerleştirdin. Tek istediğin ne olursa olsun onu seveceğini çocuğuna hissettirmekti. Kolay kolay pes etmeyecektin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G-DRAGON ONE SHOTS
FanfictionKwon Ji Yong x Okuyucu _______; Bu kısım sizin adınızın olduğu yer. -Özel istekte bulunabilirsiniz-