Proloog

77 5 0
                                    

'Een nogal 'rocky' break-up met zijn meisje.'

'Ze loopt wel naast hem. Mogen we ervan uit gaan dat ze de strijdbijl hebben begraven?'
'Niet echt Jaques, je kunt niet kiezen voor aanvang.'

'Het maakt ook niet veel uit, de muziek begint te spelen. We beginnen met de partij der partijen. James Stanford tegen Mike Evans. De Master Caller staat er klaar voor. Wie denk jij dat deze partij gaat winnen?'

'Dit wordt een partij volgens het boekje en ik zet mijn geld in op Mike. Hij is sterker dan de gemiddelde speler en constanter dan James. Mike is het soort jongen die eigenlijk altijd feilloos speelt, maar die niet veel geeft om de entourage er omheen.'

'Denk je niet dat gezien zijn relatiebreuk met Grace Weston, hij minder stabiel is?'

'Misschien wel. Maar ach, volgens de pers is het al ruim een jaar uit. Ik denk dat zijn oude vorm wel weer bijna terug is.'

'We zien hem nu richting het grote podium lopen. Net zagen we James hem al voorgaan. Wat een zelfverzekerdheid straalt er van beide mannen af. Ongelofelijk!'

'Maar wacht, wat doet hij nou?'

'Misschien kent hij iemand in het publiek?'

'Dit heb ik nog nooit mee gemaakt Jaques. En ik doe al wat jaartjes mee! Wat gaat Mike Evans doen?'

'De zaal wordt wat rumoerig. Hij zal toch niet..?'

'Nou ik denk het wel. De Engelse pers vermoedt dit al sinds de breuk tussen Graceen Mike officieel werd. Onze Nederlandse Karli Lourens. Hij loopt recht op haar af.'

'Ze schijnt al een kleine zes maanden zwanger te zijn. Wist je dat?'

'Wat echt? Dan ziet ze er nog goed uit. Je kunt het nauwelijks zien. Een mooie vrouw.'

'Ja, alleen zonde dat ze vertrekt zo snel als dat ze gekomen is.'

'Zeker, ik heb haar een tijdje gevolgd, maar ze kan heel erg goed worden wanneer ze haar focus verlegd.'

'Nou met zo'n kleine in het verschiet zal er wel niet veel meer gedart worden. Jij kan het weten, Niels.'

'Ja daar gaat wat tijd in zitten. Maar alles is mogelijk! Weten we al wie de vader is? Misschien is ze terug bij haar ex, Julian. De Master Caller geeft Mike nog drie minuten. Wat zouden ze bespreken? Al die gespannen koppies om hen heen. Heerlijk, ik houd van spanning en sensatie.'


'Wat wacht? Nee! Whaaaaaa.'

Richt je Pijlen! #netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu