Jeg elsker dig

196 9 0
                                    

Jeg trækker mig fra kysset og kigger ned, "hva så?" Spørg Oliver mig. "Oliver vi kan ikke det her, du er 4 år ældre end mig. Mit liv er et rent kaos, du skal ikke rodes ind i det.. Oliver jeg er ked af det men øhh" siger jeg stille, "men d/n altså." Svare Oliver. "Oliver nej." Svare jeg og slipper hans hånd, "tak fordi du kørte mig hjem." Siger jeg og går ud af bilen og tar min bagage med hen til vores hoveddør.

Oliver køre, jeg ringer på dørtelefonen, "hej." Kan jeg høre Thor siger stille, "hej er der en der kommer ned og hjælper?" Spørg jeg. "Ja selfølgelig, jeg kommer ned nu." Svare Thor, kort tid efter har mig og Thor fået min bagage op i lejligheden.  "Er vi alene hjemme?" Spørg jeg stille og sætter mig i sofaen, "ja det er vi." Svare Thor og sætter sig ned ved siden af mig. Jeg rejser mig op, Thor griber fat i mit håndled og rejser sig op, "d/n kan vi ikke lige tale sammen?" Siger Thor, vi får øjenkontakt. "Thor jeg." når jeg kun at sige, Thor sætter en finger over mine læber, "shhh." Siger Thor og kysser mig, jeg kysser med og krammer Thor. "D/n hvis du har gjordt noget du fortryder så kan jeg godt tilgive dig." Hvisker Thor i mit øre, en tåre rammer min kind, "jeg kan også godt tilgive dig." hvisker jeg tilbage til Thor. Vores læber mødes igen, "jeg elsker dig Thor." Siger jeg og kigger Thor dybt i øjne, "jeg elsker også dig d/n." Svare Thor vi kysser igen.

Thor løfter mig op på hans hofter, han bære mig op på mit værelse, der er helt opryddet på mit værelse. Han sætter mig ned, jeg kigger mig rundt der er rose blade på min seng, stearinlys og Justin Bieber musik i baggrunden. Jeg smiler til Thor som tar min hånd og begynder at synge baby med Justin Bieber, jeg mærke at jeg fælder nogle tåre. Thor krammer mig, "du må ikke græde skat." Siger Thor og tørre mine tåre væk, "tak Thor." Svare jeg og kysser ham. Vi holder om hinanden og lytter til resten af sangen, vi begynder at kysse det udvikler sig til snav og vi ender med at ligge kun iført undertøj under mig dyne. Vi kysser stadig, det virkelig romantisk Thor begynder at nusse mig på mit inderlår, jeg nusser ham i håret. Pludselig ligger vi nøgne Thor ligger imellem mine ben, jeg mærker han trækker sig ind i mig et lille støn kommer ud af mig. Vi har sex og det føles fantastisk, min vejrtrækning bliver hurtigere og jeg kan høre Thors også gør. "Du skal sige til hvis det gør ondt." Hvisker Thor i mit øre, jeg nikker og kysser ham, han var helt fantastisk, jeg elskede ham virkelig.

HUSK AT STEM FOR NY 💖

Et nyt kapitelWo Geschichten leben. Entdecke jetzt