Jeg vågner ved at jeg for lyset i øjnene, jeg kan ikke engang huske hvordan jeg var faldet i søvn. Jeg var heller ikke nøgen mere, jeg havde undertøj på. Jeg satte mig op og kiggede på Thor der sov fredsfuldt, han var virkelig cute, jeg skyndte mig at tage et billede af ham og gjorde det straks til min lås skærms baggrund.
Klokken var kun 06:00 WTF, jeg kunne ikke engang sove mere, jeg lagde mig ned alligevel og puttede mig ind til Thors varme krop. Han var virkelig dejlig, mit hoved lå på hans bryst. Jeg fik pludselig en besked, jeg tog min mobil der lå ved siden af mig beskeden var fra Anthon.Besked samtale.
Anthon: Hej smukke må jeg komme i morgen aften? Fik påske ferie igår.❤️
D/n: Hej Anth ja self må du det.💜
Anthon: Super smukke så ses vi imorgen. PS elsker også dig!!❤️
Samtale slut.
WTF Anthon elskede mig, han mente vel bare som ven det håbede jeg i vært fald på. I det jeg låser min mobil høre jeg Thor smukke hæse morgen stemme "godmorgen smukke." Siger Thor, "godmorgen Tholle." Svare jeg. Thor sætter sig op og fjerner en hår tot som han stryger om bag mit øre, "hvad skal vi lave idag?" Spørg Thor og smiler til mig. "Vi kunne tage i Tivoli?" Svare jeg, "pat ide." Siger Thor og smiler. "Nårh ja, Thor jeg har en god nyhed til dig." Siger jeg og smiler stort, "hvad er det?" Siger Thor spændt. "Anthon kommer imorgen aften." Jubler jeg, "seriøst?" Jubler Thor, jeg nikker og smiler. "Yes min bro kommer yes yes yes." Jubler Thor, jeg griner af ham, det dejligt at se ham så glad, det bliver helt sikkert en god dag idag tænker jeg.
2 timer senere
Mig og Thor har fået tøj på, morgenmad osv.. og er lige ankommet til Tivoli. Vi får betalt vores Biletter og kommer ind i Tivoli, "når hvad skal vi prøve?" Spørg jeg, "rutsjebanen derover." Siger Thor og peger på den vildeste rutsjebane, "okay." Siger jeg og smiler til Thor. Jeg er ikke rigtig bange for forlystelser jo vildere jo bedre, heldigvis har Thor det også sådan nogen gange han er lidt bange, ha ha men det er nu meget sødt. Vi sætter os ind i rutsjebanen og bliver spændt fast, Thor tar min hånd og så begynder den, det kilder vildt i maven. Thor skriger højere end jeg gør, jeg flækker af grin hver gang han klemmer hårdt i min hånd fordi han er lidt bange. Rutsjebanen stopper og vi prøver flere ting, vi besluttedes lidt senere for at prøve spøgelses huset og der er jeg sygt bange. Vi sætter os ned i en en vogn, jeg tar Thors hånd " Thor hvis der kommer en klovn eller noget som dræber mig lige om lidt, så elsker jeg dig." Siger jeg til Thor som griner lidt af mig, "det skal nok gå skat." Svare Thor og giver mig et kys. Vi kommer ind i spøgelses huset jeg skriger hele vejen igennem og sidder næsten på Thors skød. Vi kommer ud fra spøgelset huset og selfølgelig skal Thor lig give mig et chok ved at sige Bøhh, vi er blevet sultne så vi finder et sted vi kan spise. Vi finder en fin lille, hyggelig restaurant, jeg bestiller en salat og Thor bestiller en bøf. Vi spiser færdig og prøver lidt flere forlystelser, klokken bliver 20:00 og vi tager hjem.
Da vi er kommer hjem går mig og Thor en tur langs stranden der ligger nede foran vores lejlighed, vi ligger os ned i sandet og kigger på stjernerne. Thor tar min hånd "det har virkelig været en fantastisk dag." Siger Thor, "ja det har." Svare jeg og sender Thor et smil. "Hey d/n se lige de der stjerner de ligner et hjerte." Siger Thor og peger op mod stjernerne "wow." Svare jeg. Vi kigger på hinanden vores læber mødes, Thor er bare den perfekte kæreste, jeg elsker hans selvskab.HVAD SYNES I D/N, THOR OG ANTHON SKAL LAVE NÅR ANTHON KOMMER TIL USA FOR AT BESØGE D/N OG THOR?💜
KAMU SEDANG MEMBACA
Et nyt kapitel
AcakSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...